2019-07-25, 13:24
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Vilket är rent PK-trams. Naturligtvis kan man vara ärlig gällande utseendet på en gärningsman. Svart hår, svarta ögon och komplex hy med en "elvis-frilla", eller svart, krulligt hår, svarta ögon med brun hud är det korrekta i sammanhanget och är naturligtvis inget som skulle rendera något problem för ett vittne.
Tråkigt att så många av mina mesiga landsmän tror att det är "förbjudet" att tala sanning om en självupplevd händelse.

Eller så mins hon inte detaljer kring hans utseende, jag skulle åtminstone inte kunna minnas vilken typ av frisyr han hade osv.

Jag hade pekat ut honom som svarthårig, vit tröja/skjorta och solbränd/brunhyad men han hade på tok för lite karaktärsdrag för att jag skulle minnas honom och det är till hans nackdel...Fan tänk dig att ha ett så icke minnesvärt ansikte och försöka ragga...Det måste vara ett helvete.
Citera
2019-07-25, 13:24
Medlem
PixelGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medlemskap
Så alla häktas vidare tills rättegång för normalgraden av misshandel.

Först var det ju grov misshandel.

Så hur mycket lär de få om de fälls?

Enligt Asap Rockys advokat blir det en månads fängelse (om jag hörde rätt).
Citera
2019-07-25, 13:26
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dedikerad
hörslurs-afghanen söker för brutna revben, klagar över stort smärta

röntgen av revbenen, thorax

inga felställda revbensbrott påvisas

han överdriver, för att bygga sitt case och få saftiga stålar

sida 155 i fup

Ett felställt revben är väl riktigt illa? Normal ligger väl revbenet fortfarande rätt även om det har en fraktur?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Nu hade de inte kniv och man ska inte ta lagen i egna händer.

Om du misstänker att någon är ett hot eller grovt påverkad så skall du kalla på ordningsvakt eller polis.

Ha, ha, ha.

"Misstänker att någon har kniv"
Och under tiden som du "ringer ordningsvakt, eller polis", så gör du vad....
Ingen av dessa funktioner fungerar och det vet du lika bra som jag.

Fy F vad ni har svikit oss, ni "män" här i Sverige, så sorgligt, ännu mer sorgligt att ni inte förstår att artisten har agerat helt normalt, vilket ni slutade göra för länge sedan.

Ni käftar fortfarande emot.
Citera
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litner51
Afghanen blev svårare skadad än vad många av oss trodde, bara erkänna det.
Rocky kommer bli dömd och affen får skadestånd samt lärt sig en läxa, vilket han säkert förtjänade.
Ja, hädanefter kommer han bara trackassera vita svenskar, främst kvinnor, barn och pensionärer. Vilket han antagligen är i full färd med i skrivande stund.
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cxme
Har själv stött på en person som har exakt samma personlighetstyp.

Knarkare givetvis som är helt instabil.

Jag satt och prata med en tjej varvid han kom och sa att hon var hans flickvän och jag fick inte prata med henne.

Jag garva och han skulle slåss direkt så vi veva lite emot varandra.

Eftersom han var kort och värdelös så drar snubben fram en butterfly kniv men tog tag i hans handled och vred kniven ur handen på fanskapet.

Den här människan gav inte upp då heller man märkte att enda sättet var att göra honom medvetslös.

Drog ner han på backen och satte mig över honom, sen fick jag resa mig och dra därifrån han gav sig inte, vad ska man göra emot en sån person? Döda honom?

Dom är helt störda och hjärnan fungerar inte normalt.

Det är då man kallar på vakt eller polis eller ber någon ringa polisen, du gjorde rätt som satte dig över honom då han var ett potentiellt hot mot andra
Citera
2019-07-25, 13:27
Medlem
Invandrargrabbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelGuy
Enligt Asap Rockys advokat blir det en månads fängelse (om jag hörde rätt).
Inte en chans. Kommer bli mer än så.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TVdator
Khadra är hon som filmade videon när Rocky kastar killen

Vet inte ens hur man uttalar namnet, men det var tydligen inte en enda svensk som hjälpte till.

Allt jag har att säga.
Citera
Medlem
Stämmer det att "offret" är på semester i Iran?
Citera
2019-07-25, 13:28
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cxme
Har själv stött på en person som har exakt samma personlighetstyp.

Knarkare givetvis som är helt instabil.

Jag satt och prata med en tjej varvid han kom och sa att hon var hans flickvän och jag fick inte prata med henne.

Jag garva och han skulle slåss direkt så vi veva lite emot varandra.

Eftersom han var kort och värdelös så drar snubben fram en butterfly kniv men tog tag i hans handled och vred kniven ur handen på fanskapet.

Den här människan gav inte upp då heller man märkte att enda sättet var att göra honom medvetslös.

Drog ner han på backen och satte mig över honom, sen fick jag resa mig och dra därifrån han gav sig inte, vad ska man göra emot en sån person? Döda honom?

Dom är helt störda och hjärnan fungerar inte normalt.

Man ska knocka fanskapet och misshandla den patetiska afghanen precis som Rocky gjorde. Som du säger är de helt wackade och förstår bara en enda sak: knytnäve i ansiktet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Invandrargrabb
Jag gissar på ca 8 månader. +- någon månad beroende på vad som bevisas under förhandlingen.

Du fantiserar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Invandrargrabb
Inte en chans. Kommer bli mer än så.

Beror väl på till vilken grad man kan påvisa att han varit delaktig (har inte läst FUP dock).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in