Dom lägger enorm möda på att skjuta ned negativa recensioner på Google, reco osv (alla som inte ger 4 eller högre är troll).
Samtidigt är deras google-reviews översköljda av femmor från konton som reggats bara för att ge knivbrev 5/5. Hux flux så har detta skurkföretag gått från två stjärnor i snitt till 3.8. Kom igen nu Micke! Köp tio tusen femmor från anonyma
Indiska konton så har du helt plötsligt 4.9 på Google!
Visste inte att det skitföretaget fanns kvar.
Sabbade min Fällkniven S1 för en 7-8 år sen och när jag klagade fick jag en utskällning i ett mail på säkert 30 rader.
Ne, hoppa över detta skitföretag.
Senast redigerad av Grenkomp GRK 2024-08-16 kl. 10:05.
Otrolig ”kundtjänst” som svarar mindre nöjda kunder med en kränkande och totalt oproffsig attityd. Aldrig sett något liknande, vill du skratta en stund läs! Verkar ha pågått flera år, långa långa svar till kunden som troligen aldrig återvänder.
En proffsig kundtjänst månar även om missnöjda kunder och kan i många fall vända och behålla kunden.
Visste inte att det skitföretaget fanns kvar.
Sabbade min Fällkniven S1 för en 7-8 år sen och när jag klagade fick jag en utskällning i ett mail på säkert 30 rader.
Ne, hoppa över detta skitföretag.
Lägg upp bilden , såg kniffen i nån tråd me bild tror jag
Låter som att man behöver testa detta själv, har några skadade och slöa köksknivar som jag ska skicka in bara för att se resultatet, blir det bra eller anus? det får vi se senare
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!