Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Jag har fruktansvärt svårt att en 45-årig man skulle vara "kär" i en flicka som går i sjunde eller åttonde klass. Hur nu deras skolåldrar ser ut. Det handlar inte om kärlek. Vad menar du med att allt tyder på motsatsen? Tror du på vad han säger, att han "älskade" fickan? Med det menar jag den kärlek som en man och kvinna har mot varandra? Det är jag övertygad om att det inte är. Och nej, jag försöker se från bådas sidor, och det har jag försökt göra i tråden. Till slut höll det inte längre. Hade han "älskat" detta barn, hade han inte rört henne. Han hade tagit hänsyn till hennes låga ålder. Och han hade definitivt inte satt på henne fyra gånger på en dag, oskuld som hon var, för att den femte gången försöka, men fick ge upp. Han fick GE UPP, eftersom det gjorde för ont på henne och att han inte lyckades få in den. Kärlek! Bullshit! Kåt jävla medelålders bock är vad han är. Och bryr sig inte om vem han skadar.
1. Han är öppen med förhållandet, det är ingen hemlighet.
2. Han skickar ut bilder på instagram som vilken kär och galen idiot som helst, utan minsta tanke på konsekvenserna.
3. Han åker till USA för att träffa henne flera gånger, bor på hotell flera månader bara för att vara nära henne.
4. Har chattat över ett år? på olika sociala media, som vilka kära som helst.
5. Han erkänner allt till polisen, som om han inte fattar att något är fel, för att han var ju kär. Hans ord.
6. Tjejjen säger att hon var kär, att allting var frivilligt, han har inte tvingat henne till något.
Hur tydligare kan det bli? Man måste ha en väldigt sjuk hjärna om man fortfarande vill tro det värsta,, att han bara är en "lortig pedofil som ville utnyttja stackars oskyldiga 15 åringen".
Åldern har ingen betydelse när man är kär, aldrig hört det förut? Tror du det är något "man bara säger"?
Olämpligt kan man tycka, men det är onödigt att hålla på och kasta ur sig negativiteter och skitsnack som vissa av er gör, lite empati får man ha för andra människor.
Pedofiler brukar annars åka till thailand, där är det både lagligt och billigare, behöver inte krångla med chatta i månader, eller något sånt. Inget i hans profil eller det vi känner till tyder på att det är en pedofil med andra ord, tvärtom, han var kär på riktigt.