• 1
  • 2
2019-07-29, 09:47
Medlem
Nån här som kör Pi Network och har mer info om det?

https://minepi.com/

Fick en invite från en polare men han visste inte mycket om det

Kan det funka att köra det på enbart mobil?
Citera
2019-07-29, 12:27
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Du minear ju egentligen ingenting på riktigt. Du loggar enbart in en gång per dag och trycker på en knapp, så visst fungerar det med mobilen.
Citera
2019-08-18, 11:28
Medlem
Jag är med!

Det är ju än så långe bara en beta. Syftet just nu är bara att bygga upp ett nätverk sen får man se hur det går innan det går in i nästa fas, vilket kan dröja ett tag beroende på hur många members man får in!
Man måste få en invite för att kunna gå.

Finns jättebra info på deras hemsida.
Citera
2019-09-07, 22:49
Medlem
Skicka pm om någon är intresserad, så tar vi det där ifrån!

mvh
Citera
2019-10-10, 21:16
Medlem
Uppe i över 650k medlemmar nu! Intresserad? Skriv pm!
Citera
2019-12-11, 22:04
Medlem
Thuriazs avatar
Jag fick en inv häromdagen. Vad innebär detta? Enda tråden om dök upp när jag sökte på Pi i det här delforumet.

Ni som har rekryterat här, hur många pi har ni fått ihop? Min kompis pratade ju precis som ni gör, man vill sprida appen o rekrytera folk för att tjäna poäng, sen ska man invänta fas 2. Det verkar ju vara ett rätt svalt intresse....

Är det någon här som haft appen ett tag och hunnit rekrytera lite folk? Hur många poäng har ni? När kommer fas2?

Ja orkade inte ens trycka på länken ja fick av min kompis men man kanske borde ge det ett försök, men det verkar ju inte vara ett allt för hett intresse kring det....
Citera
2020-02-10, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuriaz
Jag fick en inv häromdagen. Vad innebär detta? Enda tråden om dök upp när jag sökte på Pi i det här delforumet.

Ni som har rekryterat här, hur många pi har ni fått ihop? Min kompis pratade ju precis som ni gör, man vill sprida appen o rekrytera folk för att tjäna poäng, sen ska man invänta fas 2. Det verkar ju vara ett rätt svalt intresse....

Är det någon här som haft appen ett tag och hunnit rekrytera lite folk? Hur många poäng har ni? När kommer fas2?

Ja orkade inte ens trycka på länken ja fick av min kompis men man kanske borde ge det ett försök, men det verkar ju inte vara ett allt för hett intresse kring det....

Över 2.5 miljoner användare nu. Snart är det även Pi Day. Om nån vill ha en invite skicka pm!
Citera
2020-04-16, 18:30
Medlem
fick också mess om detta idag, någon som tjänat pengar än?
Citera
2020-11-28, 14:27
Medlem
Scammers frodas här på fb verkar det som.
Citera
2020-11-28, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryndagod
Över 2.5 miljoner användare nu. Snart är det även Pi Day. Om nån vill ha en invite skicka pm!

Vill du vara med i mitt earning team?
Citera
2021-01-16, 19:45
Medlem
Pianotangents avatar
Någon som tjänat på det här än?
Citera
2021-01-16, 20:05
Medlem
Värva nya medlemmar => Get rich Quick!
Tills det är slut på idioter.
Låter som ett typiskt pyramidspel eller ponzi scheme.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in