• 6
  • 7
2024-04-04, 20:46
Medlem
Flaskhanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBunkern
https://coinmarketcap.com/currencies/pinetwork/

Idag kraschade Pi från $98 till $0.55 (över 98%).

Samtiden... https://postimg.cc/N5NrxRKt
Citera
2024-04-06, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskhank
Samtiden... https://postimg.cc/N5NrxRKt

Kommer pi nångång gå att sälja?
Citera
2024-08-05, 23:44
Medlem
Lichkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingLoEric
Kommer pi nångång gå att sälja?

Det får vi väl hoppas
Citera
2024-08-10, 11:36
Medlem
R.Wackss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lichking
Det får vi väl hoppas

Finns det något sätt att göra det nu?
Citera
2024-08-11, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Wacks
Finns det något sätt att göra det nu?

Skrolla tillbaka några sidor så finns det förklarat att det är en scam.

Du bidrar till att ägarna får cash via google ad sense. Du får hittepåtokens som inte går att göra nåt med. Case closed.
Citera
2024-08-11, 22:07
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
Skrolla tillbaka några sidor så finns det förklarat att det är en scam.

Du bidrar till att ägarna får cash via google ad sense. Du får hittepåtokens som inte går att göra nåt med. Case closed.
Hej RH.
Har du hört någon om någon senator eller guvernör skriver lagförslag kring PI Network? Eller kanske någon av presidentkandidaterna (eller åtminstone deras Vice) som förespråkar att göra PI Network till en strategis reserv? Kanske någon mindre land som DCA:ar PI Network tokens? Nästa ETF kanske?

Avvaktar svar innan jag går all in...
Citera
2024-11-19, 17:30
Medlem
eenoks avatar
Snart går det live, i december har man sagt att man tar bort brandväggarna, hur tror ni att det går?
Citera
2024-12-14, 00:27
Medlem
Magnums avatar
Hur många pi har ni?
Jag har i dagsläget 2939 st och majnar ca ytterligare 1 per dygn. Takten har minskat rejält från när jag började för 3-4 år sen.
De kanske är värda noll och intet.
Eller så är de värda flera miljoner inom några år.
Senast redigerad av Magnum 2024-12-14 kl. 00:30.
Citera
2024-12-18, 05:59
Medlem
AllthatLOOTs avatar
Pi Network – Uppdatering och Förväntningar

Aktuellt läge: Pi Network är för närvarande i en övergångsfas från Testnet till Mainnet, där användare har genomgått en Know Your Customer (KYC)-verifiering för att kunna migrera sina Pi coins till Mainnet.

Vad väntar man på? Pi Network har satt vissa förutsättningar för övergången till Open Mainnet, inklusive att uppnå 15 miljoner KYC-verifierade användare och ha minst 10 miljoner användare migrerade till Mainnet-blockkedjan. Dessutom behöver de ha utvecklat minst 100 högkvalitativa applikationer och verktyg. Dessa kriterier är satta för att säkerställa ett stabilt och säkert nätverk innan det öppnas för allmänheten.

Väntetid: Väntetiden kan verka lång för många användare som vill kunna sälja eller använda sina Pi coins. Detta beror på att projektet prioriterar säkerhet, decentralisering och funktionella användningsområden innan full tillgång ges.

Datum: Enligt de senaste uppgifterna var planen att lansera Open Mainnet mellan mars och juni 2024. Men det har inte fastställts ett exakt datum, vilket har lett till viss frustration bland användare. Pi Network har nyligen förlängt tidsfristen för KYC-verifiering till den 31 december 2024 för att ge fler användare möjlighet att uppfylla kraven utan att förlora sina Pi coins.

Sammanfattning:
KYC och Migration: Användare måste genomgå KYC-verifiering och migrera sina coins till Mainnet.
Kriterier för lansering: 15 miljoner verifierade användare, 10 miljoner migrerade användare, och 100 utvecklade applikationer.
Datum: Ingen exakt lanseringsdatum är satt, men planen var för en lansering under första halvan av 2024.
Uppmuntran till tålamod: Pi Networks mål är att skapa en stabil och användbar plattform, vilket kräver tid.

Det är viktigt att hålla sig uppdaterad via officiella kanaler från Pi Network, då information kan förändras och nya uppdateringar kan komma.
Citera
2024-12-18, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Hej RH.
Har du hört någon om någon senator eller guvernör skriver lagförslag kring PI Network? Eller kanske någon av presidentkandidaterna (eller åtminstone deras Vice) som förespråkar att göra PI Network till en strategis reserv? Kanske någon mindre land som DCA:ar PI Network tokens? Nästa ETF kanske?

Avvaktar svar innan jag går all in...

Ååål in, Bitconnect och Onecoin nästa! Kan bara gå upp!

Citat:
Ursprungligen postat av eenok
Snart går det live, i december har man sagt att man tar bort brandväggarna, hur tror ni att det går?

brandväggen till pyramidspelet?
https://streamable.com/0gcpes
Citera
2024-12-19, 05:55
Medlem
Muppetys avatar
Jag har "minat" (jag vet att det inte är riktig mining) ca 500 PiCoin. Jag hoppas dem blir värdefulla nån dag, men tror mest det är för att nån ska tjäna på annonserna. Men det har inte kostat mig mer än ett par tryck i telefonen då o då.
Citera
2025-01-08, 18:54
Medlem
Sitter också med en hög här och inväntar att de ska öppna marknaden för att sälja dom. De ligger på ett spekulerat värde av 51 dollar styck
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in