Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2021-05-06, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
jaha sidan r borta... trist.. vilket r bsta alternativet till den d idag?

Blev bara mer och mer censur nd s.
Citera
2021-05-16, 02:53
Medlem
Extremt trkigt. Jag var en av deras frsta medlemmar och hngde mycket dr under ren. De senaste ren knde jag att sidan frlorade mycket nr de brjade mjukna och censurera och d slutade jag beska sidan. Innan det var LL riktigt bra, med allt mjligt och framfrallt tillt de allt, frutom glorifiering av vld vilket jag kpte. Man fick med andra ord inte publicera vldsamma videos med musik t.ex. IS videos frbjds ocks vilket folk blev uppretade ver, ven om jag frstod orsaken.

Jttetrist.
Citera
2021-05-17, 15:33
Medlem
GodModes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
Extremt trkigt. Jag var en av deras frsta medlemmar och hngde mycket dr under ren. De senaste ren knde jag att sidan frlorade mycket nr de brjade mjukna och censurera och d slutade jag beska sidan. Innan det var LL riktigt bra, med allt mjligt och framfrallt tillt de allt, frutom glorifiering av vld vilket jag kpte. Man fick med andra ord inte publicera vldsamma videos med musik t.ex. IS videos frbjds ocks vilket folk blev uppretade ver, ven om jag frstod orsaken.

Jttetrist.

Frn ogrishforum till liveleak till itemfix.
Citera
2021-05-18, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82

Jttetrist.

De hade en perfekt niv ett tag, bra kommentarer och inget klickbait. Sedan gick det utfr snabbt ...

S trkigt eftersom man alltid kunde f tag p ocensurerade videos av aktuella hndelser dr.

De rena gore-sajterna som finns r fr dliga fr min nattsmn fr att beska.
Citera
2021-05-20, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heir-of-Melnibone
De hade en perfekt niv ett tag, bra kommentarer och inget klickbait. Sedan gick det utfr snabbt ...

S trkigt eftersom man alltid kunde f tag p ocensurerade videos av aktuella hndelser dr.

Precis, jag anvnde Liveleak under lng tid som nyhetsfrmedlare i stort sett, alla mjliga publicerade filmer s man fick ett ganska brett utbud av olika vinklar.

Citat:
Ursprungligen postat av Heir-of-Melnibone
De rena gore-sajterna som finns r fr dliga fr min nattsmn fr att beska.

Fr att inte tala om allt annat som finns dr som man inte vill frknippas med, vldsporr och vldtkter i salig blandning. Samtidigt har jag ett behov utav att se aktuella saker i verkligheten utan att behva lsa mig till det, Liveleak gjorde mycket fr att man skulle kunna skapa sig en nyanserad bild nr man sg videoklipp frn olika sidor i en konflikt t.ex.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in