Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2019-08-02, 11:26
Medlem
Ortopeds avatar
Detta kanske inte r ngon direkt nyhet, och folk kanske redan knde till det. Men sajten Liveleak, som frr brukade ha ganska brutala klipp har blivit totalt PK, finns inte ett enda Mature klipp kvar p hela sidan och allt r mellanmjlk.

Varfr ?
Citera
2019-08-02, 12:28
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ortoped
Detta kanske inte r ngon direkt nyhet, och folk kanske redan knde till det. Men sajten Liveleak, som frr brukade ha ganska brutala klipp har blivit totalt PK, finns inte ett enda Mature klipp kvar p hela sidan och allt r mellanmjlk.

Varfr ?

Vet inte, har ocks mrkt det.

Men som tur r har vi Theynk och Kaotic. Eller tur och tur, tur kanske r fel ord. Det r ganska grova saker de visar. Det mesta r direkt vidrigt. De skildrar den mrkaste sidan av det som sker p den hr planeten.
Senast redigerad av kungarolf 2019-08-02 kl. 12:36.
Citera
2019-08-02, 12:35
Medlem
Ortopeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Vet inte, har ocks mrkt det.

Men som tur r har vi Theynk och Kaotic. Eller tur och tur, tur kanske r fel ord. Det r ganska grova saker de visar. Det mesta r direkt vidrigt. De skildrar den mrkaste sidan av det som sker p den hr planeten.

jojo, liveleak var ju nd okej fr den som inte ville se extrema skildringar men nd brutalt.

Jag saknar exempelvis Industrial accidents..
Citera
2019-08-02, 12:36
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Har inte varit in p sidan p ganska lnge . Allts r det illa ?
Citera
2019-08-02, 12:39
Medlem
Liveleak r helt vrdelst, kunde lika grna vara "tokroliga klipp" p aftonbladet. Innan klippen kukade ur s brjade LL hrdmoderera bland kommentarerna. Dessa kunde vara lsvrda och generera mnga garv frut men nu r fltet dtt. Nstan lika trist som Flashback....
Citera
2019-08-02, 12:41
Medlem
kalkryggars avatar
Mste erknna att det inte r s ofta man hamnar p den sidan lngre. Det jag saknar r att taggarna inte lngre r lnkar som det var frr.

Citat:
Ursprungligen postat av Ortoped
jojo, liveleak var ju nd okej fr den som inte ville se extrema skildringar men nd brutalt.

Jag saknar exempelvis Industrial accidents..

Men menar du att det inte gr att lgga upp sna videos och dom som var r borta?
Citera
2019-08-02, 12:45
Medlem
Ortopeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Mste erknna att det inte r s ofta man hamnar p den sidan lngre. Det jag saknar r att taggarna inte lngre r lnkar som det var frr.

Ja svitt jag frstr det ja..
Citera
2019-08-02, 13:54
Medlem
Det handlar vl om att "bredda sin kundbas". Kanske vill de ta upp kampen med Youtube? En konkurrent till Youtube vore bra eftersom de ftt styra och stlla lite som de vill p grund av sin dominerande stllning.
Citera
2019-08-02, 14:18
Medlem
15cmSLAK30cmRAKs avatar
Kommentarerna har de ocks gjort s att man inte kan lsa dem om man inte har ett konto och r inloggad. har dessutom varit s hr ett tag nu .

r det bara jag som drar mig fr att beska theync d jag alltid fr starka vibbar att sidan ska innehlla en massa virus?
Citera
2019-08-02, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar

Allt r kvar som vanligt, flummiga personer i trden som hittar p bara.

Sen att just de frontade klippen r mellanmjlk r en annan femma, handlar vl om att vissa fretag sponsrar liveleak och sledes hamnar deras sugiga klipp som featured
Citera
2019-08-02, 14:33
Medlem
Mongoprofetens avatar
Man kan inte ens se kommentarer lngre. Mste man vara medlem och inloggad fr att se kommentarer under varje klipp?
Citera
2019-08-02, 14:46
Medlem
ShadeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Man kan inte ens se kommentarer lngre. Mste man vara medlem och inloggad fr att se kommentarer under varje klipp?

Japp, har blivit helt vrdelst p sistone. Ibland kan man inte ens se kommentarerna nr man r inloggad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in