Citat:
Ursprungligen postat av
urverksapelsin
Verkar vara idetorka hos Cui Bono; nån snubbe som talade om 2000 talets vetenskap= klyshor och trams och lite hit och dit. Nu senast har de visst återkommit med den halvgalne Ahmed Rami. Ökänd dårfink och antisemit.
Personligen är jag tämligen ointresserad av allt tjat om judar, frimurare, rasbiologi o.s.v. Förstår inte varför de har hakat upp sig på dessa ämnen. Sedan hör man hur sugna de är på att förneka förintelsen men det är så pass känsligt att de tvekar.
Apropå 2000-talets vetenskap såg jag häromdagen att John Blaid var stolt för att ha publicerat en virologiartikel i en vetenskaplig tidskrift. Innan jag förstod att var just i denna tidskrift han skrivit var jag mycket förvånad, eftersom han sitter själv hemma på kammaren och fnular 😊 I min värd tillhör 2000-talets Vetenskap nte ena C-divisionen av vetenskapliga tidskrifter. JB, kom igen när du fått publicera i en seriös tidskrift. Det krävs nämligen lite mer än att snickra ihop lite av Lankas idéer och annan gammal skåpmat.
För att jag ska respektera dessa sanningssökare måste de klara av att föra en diskussion med riktiga forskare och då krävs det utbildning, vilket exempelvis JB anser att var och en sköter bäst på egen hand. Han har uppenbarligen inte forskat på riktigt och varit en del av en forskargrupp med allt vad det innebär.
Nej, det har varit en tråkig podd för mig på sistone. Orkar inte ens lyssna på hela avsnitt längre. Det är stor skillnad mot exempelvis avsnittet 44RCB med Fabian Fjälling som jag hört på minst 30 gånger 😅