2023-12-23, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenFlygandeGrisen
Status just nu?

Huset e helt borta. Rivet sen en tid. Tydligen va de mycket pundare som hngde dr.
Citera
2024-01-04, 18:41
Medlem
Mycket kan ju vara rivet eller s har dom sattit larm p stllena
Citera
2024-01-04, 18:57
Medlem
UE stockholm mm

Tja tnkte att dom flsta trdarna r rts gammla s undrar om det finns ngra underjordiska gngar, vergivnas stllen, tgstationer sen kanske ngra bilder p lite graff i stockholm kan byta via pm. Har ni information om den dr tunneln under sdersjukhuset
Citera
2024-01-14, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykadeluxe
Jag har inte gtt hela vgen i en strcka men till och frn s har jag ppnat upp luckor i omrdet och d har det alltid verkat som om allt r sammankopplat under marken bde inne i innerstan men ocks i kranskommunerna kring Stockholm. Och det verkar ju trovrdigt med tanke p att det r sammanslutande bergrum i strre delen av Stockholm..jag har gtt spass lngt att jag gick in i slussen och kom upp ur en lucka vid Eriksdalsbadet..

BS
Citera
2024-01-16, 14:54
Medlem
Ska ge er ett litet tips, tivolin nr de r stngda fr ssongen. Klttra p berg och dalbanorna utforska skrckhusen. Det r riktigt roligt , srskilt nr snuten kommer d blir det kurragmma
Citera
2024-01-24, 10:50
Medlem
Gollars avatar
Tjena ngon som har ngon karta / kartlagt ngra tunnel system ?.
Citera
2024-01-24, 14:38
Medlem
IndiskHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gollar

haha, kul att du frskte.

Svrt att hitta o de som har delar inte grna me sig, sen s r de ju ganska ordentligt olagligt

Men leta runt lite hr p FB s hittar du nog allt nn liten lucka som du kan klttra ned i. Se upp fr
skit-tunnlar (bokstavligen) bara
Citera
2024-01-24, 14:51
Medlem
Gollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndiskHora
haha, kul att du frskte.

Svrt att hitta o de som har delar inte grna me sig, sen s r de ju ganska ordentligt olagligt

Men leta runt lite hr p FB s hittar du nog allt nn liten lucka som du kan klttra ned i. Se upp fr
skit-tunnlar (bokstavligen) bara
Toppen
Citera
2024-06-28, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykadeluxe
Haha vad r det fr oskriven lagtrodde inte lagar var till fr att fljas och hela grejen med det hela r vl att bryta..allts bde lagar och drraroch det oskrivna frekommer frmodligen endast inuti ditt huvud..sluta sprida falsk info tack

Du r rolig du. Man frstr inte stllets karaktr, fr att nste man ska f se samma bevarade historiska plats.
Hoppas du slutar med UE om du ska trasa fr andra.
Citera
2024-07-07, 12:25
Medlem
ASpacePotatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gandalfskran
Ska ge er ett litet tips, tivolin nr de r stngda fr ssongen. Klttra p berg och dalbanorna utforska skrckhusen. Det r riktigt roligt , srskilt nr snuten kommer d blir det kurragmma

Hahha jag och polaren gjorde precis det dr, blev haffade av polisen efter en hyfsat jakt p djurgrden, nerbrottad och inslngd i piketbuss, men blev sjysta bilder i attraktionerna
Citera
2024-07-21, 19:59
Medlem
Hade likande, polisen kom med hundar men vi satt p toppen av jetline. Tog 30min innan det stack men sen skutta vi ivg
Citera
2024-07-27, 22:09
Medlem
UEX-bortbytarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gollar
Finns en del p ntet. men man mste leta lnge, och i mnga FB trdar.
Jag har inte hittat ngon "hemlig" som i olaglig karta! Skulle man rka hitta, delar man sjlvklart inte ut den eller sparar! Jag har inte heller sparat ngot hemligt!
Men Stockholms vatten&avlopp har kartor p (detaljplaner) tunnelprojekt, samma med nya tunnelbanan. Dr fr man ju veta vart alla in/utgngar gr
Detaljplaner/omrdesritningar/planlsningar/studier gr att hitta mycket
Finns ocks mnga youtube videor, t.e.x "Stockholmshjrta", "Hemliga svenska rum" och "Retro bunker"
Senast redigerad av UEX-bortbytaren 2024-07-27 kl. 22:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in