Flashback bygger pepparkakshus!
2019-09-14, 17:56
Medlem
Genom telepati kan man ndra folks tankar.

Det finns en srskild demon som kallas fram, han gr s att man kan skicka tankar till en annan person s att de delar en vision.

Jag har kallat fram denna demon och i min upplevelse gr han sitt uppdrag, men det hnder inte ver en dag.

Jag kan f folk att ndra beteende, t.ex stta sig p en viss plats, sga ett precis ord och g p ett visst stt.

Kvinnor r generellt sett lttare att manipulera. Oftast rcker det att man kollar in i deras gon s blir de frhxade.
Citera
2019-09-14, 17:58
Medlem
Cranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realnigga

Det finns en srskild demon som kallas fram, han gr s att man kan skicka tankar till en annan person s att de delar en vision.

Jag har kallat fram denna demon och i min upplevelse gr han sitt uppdrag, men det hnder inte ver en dag.

Jag kan f folk att ndra beteende, t.ex stta sig p en viss plats, sga ett precis ord och g p ett visst stt.

Kvinnor r generellt sett lttare att manipulera. Oftast rcker det att man kollar in i deras gon s blir de frhxade.

Okej intressant. S du skulle kunna ndra mina tankar menar du? Jag r kvinna och tydligen lttare att manipulera.
Citera
2019-09-14, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crank
Okej intressant. S du skulle kunna ndra mina tankar menar du? Jag r kvinna och tydligen lttare att manipulera.
Ja det kan jag.

Det r inte s att jag kan f dig gra precisa saker, men jag kan ndra ditt tanke sett som gr att du ser vrlden p ett annat perspektiv och utfr d ett nskat beteende.
Citera
2019-09-14, 18:13
Medlem
Cranks avatar
Citat:
Ja det kan jag.

Det r inte s att jag kan f dig gra precisa saker, men jag kan ndra ditt tanke sett som gr att du ser vrlden p ett annat perspektiv och utfr d ett nskat beteende.

Mm frstr. D borde detta g att anvnda fr att strka individer ocks? Till exempel om jag har dlig sjlvknsla med fga tilltro till mig sjlv, som i sin tur leder till depression, r detta ngot som gr att frndra?
D skulle du kunna anvnda din frmga p ett fr andra positivt stt
Citera
2019-09-14, 18:30
Medlem
Pallestroms avatar
Brja jobba med barn/ungdomar som har problem och hjlp dom!
Citera
2019-09-14, 19:02
Medlem
Citat:

Det r vl snarare trolldom n telepati om det frsiggr via en demon? Jag inbillar mig att parapsykologer i allmnhet frkastar alla teorier om vernaturliga vsen, och menar att tankeverfring mera r ngot i stil med telefoni (och allts bygger p rena "naturlagar")!
Citera
2019-09-14, 20:59
Medlem
Dinkeydonks avatar
Jo men r inte mrkret skyldig dig ngonting s kommer du behva betala ett pris fr det. Och priset r nstan alltid att allt det du gr utav ondska fr du senare tillbaka. Tyvrr.

Man kan leka med magi hur mycket som helst. Ifall man helar folk med magi r det nrmast en god grning.

Det brukar finnas en sammanlagd sikt om att all magi r dligt. Just fr att magin oftast bjuder in en till mycket mer makt ver andra mnniskor som man kan kalla "Mugglare" eller ickemagiskt folk.

Visst kan det vara kul att skada sina fiender man inte kan komma t p andra stt n med magi. Men jag vljer till 99% att hela och hjlpa folk. Jag vill inte hlla p med svart magi ver huvud taget. Bara det att nr man r medveten om den magiska vrlden s finns det tyvrr andra onda som vill gra en illa. Fast jag har lrt mig att man kontrar med offensiv ljus magi. Det r mycket mycket bttre.

Jag gillar egentligen inte magi, jag har alltid sett ner p magiker.

Eftersom man vet om att mrka krafter oftast r inblandade.

Kontrollerar frbannelsen r dlig s vida kontrollerar frbannelsen r gjord i syfte att f ngon som r ond att gra rtt saker. Cruciofrbannelsen r alltid dlig. Torterar frbannelsen. Jag rkade gra den p "Voldemort" Fr jag blev lite upprrd. Och sedan sa jag frlt och frsvinn. Sista frbannelsen r den ddande frbannelsen. Och tyvrr gillar jag den. Fr att om ngon anvnder den mot mig s biter den inte ver huvud taget. Jttekonstigt. Har liksom lrt mig att motst den. r vl lite som Harry Potter. Ni fr grna kasta hur mnga sdana som helst mot mig fr att experimentera. Den biter p mig p ett bra stt eftersom jag lskar dden. S jag ser att d som en fin och ljus handling. Allts om ngon ddar mig med ddande frbannelsen. Bara det att jag oftast skickar tillbaka den frbannelsen p andra som kastat den mot mig fr att jag tror att dom menar vl fast d dr dom.
Senast redigerad av Dinkeydonk 2019-09-14 kl. 21:15.
Citera
2019-09-18, 23:03
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:

Varje vecka hnder att jag rkar se ngon snygg kvinna p stan som gr vnd ifrn mig, men nr jag tyst tnker wow! eller ooj! d vnder hon sig om och tittar rakt p mig!

Hur kan en random mnniska p 10-15 meters avstnd med ryggen emot mig reagera s, genast jag tnkt att hon var snygg!

Mnga kvinnor har nog en utvecklad intuition, s de knner av saker vi mn oftast inte r lika duktiga p att frnimma.

Citat:
Nu nskedrmmer du bara!
Citera
2024-10-20, 20:32
Medlem
engammalfisks avatar
Telepati r roligt & mysigt & helt normalt & inte ett vergrepp som r integritetskrnkande som ngon sa i en annan trd.

Jag hittade en plnbok p bussen fr 14 r sen som tillhrde en Oscar Johansson, jag har lyssnat p honom sen dess, han tnker mycket p safari jakt & att plocka br & svamp & han r syndikalist & drmmer om att flytta till syd amerika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in