Citat:
Ursprungligen postat av
valyria
För ett par år sedan kom jag i kontakt med Kajsa Sihlen första gången. Jag valde att inte investera i de fastigheter som hon förmedlar i USA men har tyvärr stött på åtskilliga personer som har gjort det. De har köpt fastigheter i USA som Kajsas kompanjoner/affärspartners bolag skulle förvalta. Husen skulle renoveras och sedan hyras ut. Av någon anledning så har husen inte renoverats och många har efter 1-2 år fortfarande inte fått några hyresgäster då husen inte är i uthyrbart skick, och kostnaderna skenar. Gång på gång får husägarna veta att deras hus utsatts för vandalisering, troligen för att förhala att katastrofen ska uppdagas. En husköpare jag träffade har köpt ett hus, fick bilder på att huset var renoverat men när hon sedan bad sin nya managementfirma om bilder så visade det sig att de bilderna på det renoverade huset verkar ha varit bilder på ett annat hus eftersom att hens hus fortfarande ser likadant ut som när hen köpte det. Hen har dock betalt i runda slängar 400 000 SEK för renoveringen som aldrig utförts. Kajsa syns allt mer i olika typer av media så därför tänkte jag att det är bra att folk kollar upp henne lite noggrannare innan de köper något via henne.
Såg inlägget här. Rätt ny på såna här trådar. Jag kan också intyga att folk ska hålls sig borta från den här människan och hennes partners.
Jag köpte ett hus för 1.5 år sen. Bara utgifter och huset är i sådant skick att de inte går att hyra ut. Kajsa Sihlen och Solid capital group är inget annat än fastigheternas gangster. De skickar ut olika svar och räkningar utan fotobevis på vad de gjort.
Nu har jag fått vattenläcka och Kajsa Sihlen vill inte kännas vid detta. Nu har jag dessutom fått höra av en annan husägare att hon hotat med polisanmälan och avidentifiering på alla som skriver negativa saker om henne på nätet.
Jag har förlorat ca 500 000 kr på henne nu med hyror som avsaknats sedan 1.5 år samt räkningar man vet inte ens vet till vad.
Jag är i princip ruinerad på hennes lovord om avkastning på 20 %. Kajsa Sihlen Solid CG har däremot haft 100 % avkastning på mig.
Jag önskar henne 7 års olycka och 50 år bakom galler. Fruktansvärd oetisk individ med total avsaknad av sympati.