Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-10-17, 17:27
  #1
Medlem
Tjingelingen! Nu har jag legat på stadigt på amfetaminfronten en längre tid. Jag drar uteslutande i näsan, förutom undantag då snoken kletat igen eller tjacket varit för blött.

Självklart har jag ju varit konstant ”förkyld” under denna tid med brutaala nästäppor och deciliter snor dagligen, det har jag ju räknat med såklart och är inget konstigt med. Dock brukar täppan släppa och jag brukar kunna snyta ur mig täppan, om jag pressar upp en pappersboll i varje näsborre i typ 40 min.

Men, igår hände något jag inte upplevt tidigare;
Efter en stunds totaltäppa började det typ ”stråla” i hela ansiktet, exakt samma känsla man kan få efter en lina när det börjar svida och bara blir värre fram till att det helt plötsligt släpper. Men i samma veva som att svedan/trycket släppte så knäppte det till bakom näsan och ALLT klet jag hade i bihålorna började forsa ner i svalget och fyllde upp munnen på någon sekund. Spottade ut vattensnoret två-tre gånger för att det forsade så jävligt.

Nu efteråt så rinner denna snorvätska ner i svalget i intervaller på en halv minut eller liknande. Vätskan smakar inte snor, och är ofärgad och enormt lättflytande.
Näsan har sedan härdsmältan varit helt ren från snor. Bortsett från denna, för mig, okända vätska.


Hur reagerar era näsor? Är det någon som har någon kännedom om mina symptom?
Flera vänner jag har får nämligen inga näsbesvär alls oavsett hur mycket dom skottar.

Med vänlig hälsning!
__________________
Senast redigerad av Samp00 2019-10-17 kl. 17:39.
Citera
2019-10-17, 17:30
  #2
Medlem
Bubba00s avatar
Det låter som om någonting gått sönder. Kanske dags att ta en paus? Stoppa upp en hederlig snus under läppen istället.
Citera
2019-10-17, 19:35
  #3
Medlem
Rebusbuses avatar
Citat:
Vätskan smakar inte snor, och är ofärgad och enormt lättflytande.
Fick mig direkt att tänka på cerebrospinalvätska, hör av dig till sjukvården direkt! Kan vara riktigt allvarligt om så är fallet. Det är alltså vätskan som omger hjärnan inne i kraniet.

Den är klar och rinnig, och kan börja rinna ur näsa/gom efter trauma. Är rätt allvarligt om den börjar rinna där den inte hör hemma så släng dig på telefonen
__________________
Senast redigerad av Rebusbuse 2019-10-17 kl. 19:38.
Citera
2019-10-17, 20:53
  #4
Medlem
Hjärnan som rinner ut.
Citera
2019-10-18, 03:14
  #5
Medlem
StarkSomSatans avatar
Ringde du 112? Hur gick det? Uppdatera gärna.
Citera
2019-10-19, 09:10
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarkSomSatan
Ringde du 112? Hur gick det? Uppdatera gärna.

Troligen troll.
Citera
2019-10-26, 23:31
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarkSomSatan
Ringde du 112? Hur gick det? Uppdatera gärna.


Det gick bra. Slutade efter två dagar och har inte kommit tillbaka igen. Inte tagit nå mer amfetamin sen dess.
Citera
2020-06-17, 13:30
  #8
Medlem
Hur går det nu då?
Citera
2020-07-02, 17:49
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Hur går det nu då?
Funderar på det oxå ...
Citera
2020-10-04, 15:05
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samp00
Det gick bra. Slutade efter två dagar och har inte kommit tillbaka igen. Inte tagit nå mer amfetamin sen dess.
Nu har du ju garanterat skottat loss ett par gånger?
Citera
2020-10-04, 18:47
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Birger
Nu har du ju garanterat skottat loss ett par gånger?

8 månader sen senaste inloggning
Citera
2020-10-04, 19:11
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
8 månader sen senaste inloggning
Långt jävla race
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback