Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-10-22, 11:46
  #1
Medlem
Är tillsammans med en kvinna som säger att det alltid är så underbart när vi har sex. Jag har dock märkt att ofta så går hon rakt in på toa efteråt och smeker sig själv, ibland innan med. Hon påstår dessutom att hon aldrig fejkat orgasm med mig.

Någon som känner igen sig i detta?
Citera
2019-10-22, 11:48
  #2
Medlem
jocw2U8ZNLASs avatar
Man kan inte lita på vad kvinnor säger, för de säger bara vad du vill höra. Vad du ska fokusera på istället är hennes beteende.

Kort sagt: Hon vill göra dig nöjd.
Citera
2019-10-22, 11:54
  #3
Medlem
warfighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerian54
Är tillsammans med en kvinna som säger att det alltid är så underbart när vi har sex. Jag har dock märkt att ofta så går hon rakt in på toa efteråt och smeker sig själv, ibland innan med. Hon påstår dessutom att hon aldrig fejkat orgasm med mig.

Någon som känner igen sig i detta?

Hur vet du vad hon gör på toa? Gör hon det för öppen dörr så kan hon väl lika gärna ligga kvar i sängen och göra det där? Många kvinnor vill kissa och tvätta av sig efteråt, för att minska risken för urinvägsinfektion eller bara för att det känns bättre så.
Citera
2019-10-22, 16:22
  #4
Medlem
C-3POs avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
2019-10-22, 16:38
  #5
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerian54
Är tillsammans med en kvinna som säger att det alltid är så underbart när vi har sex. Jag har dock märkt att ofta så går hon rakt in på toa efteråt och smeker sig själv, ibland innan med. Hon påstår dessutom att hon aldrig fejkat orgasm med mig.

Någon som känner igen sig i detta?

Det är så naturen skapat det hela.

Efter mannens utlösning ska kvinnan få orgasm och livmodertappen "dricker" då upp sperman, alltså suger in den längre in så att ägget kan bli befruktat.

Något teknisk och torr beskrivning, jag vet

Själv har jag alltid tyckt det är sexigt och skönt när killen kommer i mig, det ger mycket extra stimulans och har jag inte redan kommit så vill jag göra det efter hans orgasm för då har jag blivit extra tänd.

Detta är något som de flesta inte vet och tyvärr inte praktiserar så ofta. Däremot behöver man väl inte gå in i badrummet kan jag tycka, utan göra det skönt för henne tillsammans, eller att hon gör det själv och han tittar på, alla varianter är bra.
Citera
2019-10-22, 17:14
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Det är så naturen skapat det hela.

Efter mannens utlösning ska kvinnan få orgasm och livmodertappen "dricker" då upp sperman, alltså suger in den längre in så att ägget kan bli befruktat.

Något teknisk och torr beskrivning, jag vet

Själv har jag alltid tyckt det är sexigt och skönt när killen kommer i mig, det ger mycket extra stimulans och har jag inte redan kommit så vill jag göra det efter hans orgasm för då har jag blivit extra tänd.

Detta är något som de flesta inte vet och tyvärr inte praktiserar så ofta. Däremot behöver man väl inte gå in i badrummet kan jag tycka, utan göra det skönt för henne tillsammans, eller att hon gör det själv och han tittar på, alla varianter är bra.

Allt detta köper jag, men inte att först att säga "jag hoppas du han med för jag kunde inte hålla mig längre, det var så skönt" För att en kvart senare gå in i badrummet och smeka sig själv. Jag måste erkänna att hon måste vara väldigt duktig på att fejka då jag gått på det i flera år.

Hur jag vet att det är så behöver vi inte gå in på, men med dagens teknik så är allt möjligt.

Jag känner mig väldigt ledsen men kan inte avslöja något för henne då avslöjar jag mig själv....
Citera
2019-10-22, 18:58
  #7
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Hon tycker väl det är lättare att tillfredsställa sig själv till orgasm. Hon vill att du ska bli nöjd först.
Citera
2019-10-22, 18:59
  #8
Medlem
Hon behöver kanske en omgång till, "den andra vågen". Hon kanske skäms för det, eller smeker sej till en fontän (som ju en del tjejer skäms för, p g a att det svinar ner :-) )? Att hon inte vill dela den med dej är synd, men snacka om det så kommer det nog lösa sej
Citera
2019-10-22, 19:46
  #9
Medlem
Kryddmangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerian54
Allt detta köper jag, men inte att först att säga "jag hoppas du han med för jag kunde inte hålla mig längre, det var så skönt" För att en kvart senare gå in i badrummet och smeka sig själv. Jag måste erkänna att hon måste vara väldigt duktig på att fejka då jag gått på det i flera år.

Hur jag vet att det är så behöver vi inte gå in på, men med dagens teknik så är allt möjligt.

Jag känner mig väldigt ledsen men kan inte avslöja något för henne då avslöjar jag mig själv
....

Det fetade låter som om du filmar henne när hon är på toa. Creep-varning!

Men hur som helst, jag brukar också komma en extra gång när jag och min kille är färdiga. Men jag gör det tillsammans med honom i sängen, skulle aldrig få för mig att smita in på toa och göra det. Jag kan ju komma 2-3 gånger under tiden som vi har sex och som sagt gärna en gång till efter bara för att det är så jävla skönt + mysigt med närheten osv.
Citera
2019-10-22, 19:52
  #10
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerian54
Allt detta köper jag, men inte att först att säga "jag hoppas du han med för jag kunde inte hålla mig längre, det var så skönt" För att en kvart senare gå in i badrummet och smeka sig själv. Jag måste erkänna att hon måste vara väldigt duktig på att fejka då jag gått på det i flera år.

Hur jag vet att det är så behöver vi inte gå in på, men med dagens teknik så är allt möjligt.

Jag känner mig väldigt ledsen men kan inte avslöja något för henne då avslöjar jag mig själv....

Okej, jag fattar ungefär hur du vet.

Låter som hon antingen har dåligt självförtroende och fejkar för att duga.
Eller att hon har stort behov av att bli tillfredsställd och kan komma upprepade gånger tätt inpå varandra.
Men det är förstås gissningar.
Citera
2019-10-22, 20:27
  #11
Medlem
Kniv-Yxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerian54
Är tillsammans med en kvinna som säger att det alltid är så underbart när vi har sex. Jag har dock märkt att ofta så går hon rakt in på toa efteråt och smeker sig själv, ibland innan med. Hon påstår dessutom att hon aldrig fejkat orgasm med mig.

Någon som känner igen sig i detta?


Märker du inte om din kvinna får orgasm?
Citera
2019-10-23, 08:33
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv-Yxa
Märker du inte om din kvinna får orgasm?

Det trodde jag innan men nu är jag inte så säker längre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in