Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-10-27, 10:32
Medlem
Refunds avatar
Trffat drmtjejen helt klart. Vi har snackat i tv veckor och setts tv gnger. Frsta gngen var vi ute p puben och drack lite efterfljt av kyssar. Andra gngen gjorde vi en aktivitet ihop och t middag eftert.

Allting kndes jttebra och jag fick inga som helst signaler om att hon skulle vara obekvm, dock bara "generad" som hon sjlv sger. Lite blyg allts och tydligt frtjust och charmad.

Gjorde kanske ett misstag efter vr senaste dejt dr jag skrev ganska snabbt inp och tackade fr dagen. Fick inget tack tillbaka utan nn snapchat p ngonting helt annat random.

Igr nskade jag henne en fin dag p jobbet och fick inget "tack detsamma" som jag alltid ftt annars. Frstr att hon var upptagen p jobbet igr d hon hade mycket att gra, men jag tolkade henne som ovanligt kort och sval. Nstan som hon medvetet tog ett steg tillbaka.

Brjade behandla henne lite likadant med att inte svara p hennes randomgrejer och sjlv skicka opersonliga snappar. Nu r det som att vi inte knner varandra ens frn en dag till en annan d vi betedde oss som i ett frhllande.

Vad fan har skett? Hur tnker tjejer egentligen?
Citera
2019-10-27, 10:36
Medlem
Du gjorde inte fel som tackade fr senast.
Har man kysst varandra r det helt pkallat fr en icke-psykopat.

Hon tyckte kanske du hade fula skor eller dlig andedrkt eller nt. Vad vet jag.

Frsk inte impo p den dr psykopatbruden, du klarar dig mycket bttre utan henne.

Det kan ocks vara s att hon r stressad och/eller andra alternativ finns dr. Vilket fall, bry dig inte.
Citera
2019-10-27, 10:37
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Hon fann ut att du inte r guds gva till kvinnan, och r inte intresserad av dig.
Fan, vad en del har svrt att fatta s enkla signaler.
Citera
2019-10-27, 10:45
Bannlyst
Frsta meningen frklarar allt. 'trffade drmtjejen' det sger med andra ord att du trffade ngon out of your league och att hon r bttre n dig.

Lste bara en mening men det var allt som krvdes fr att svara p din trd.

Hejd
Citera
2019-10-27, 10:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren
Hon fann ut att du inte r guds gva till kvinnan, och r inte intresserad av dig.
Fan, vad en del har svrt att fatta s enkla signaler.

D fr du ta initiativet till att ragga och sluta vara s kaxig. Nr det kommer till ragg s ska killen gra allt. Vi serverar inte dig med vita handsken, du r inte Guds gva lilla hora
Citera
2019-10-27, 10:59
Medlem
Katzyns avatar
Du skulle ju kunna testa att helt enkelt frga om hon r intresserad eller inte?
Citera
2019-10-27, 11:07
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Du skulle ju kunna testa att helt enkelt frga om hon r intresserad eller inte?

Nu ska vi inte komplicera det hela i ondan
Citera
2019-10-27, 11:51
Medlem
chiliislifes avatar
Var det en tinderdejt? Sdana dejter ska du undvika om du vill ha ngot serist. Frmodligen ville hon ha sex p frsta eller andra dejten, men du r en mentalt svag man som inte vgar ta med henne till sngen.

Jag har varit p EN tinderdejt. Hon var ful. Sex utomhus p frsta dejten och hon var ktare n ngon tjej jag ngonsin sett.
Citera
2019-10-27, 12:26
Medlem
Refunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife
Var det en tinderdejt? Sdana dejter ska du undvika om du vill ha ngot serist. Frmodligen ville hon ha sex p frsta eller andra dejten, men du r en mentalt svag man som inte vgar ta med henne till sngen.

Jag har varit p EN tinderdejt. Hon var ful. Sex utomhus p frsta dejten och hon var ktare n ngon tjej jag ngonsin sett.
Ja det r en tinderdejt, men nh vi har inte haft ngot tillflle riktigt frutom hemma hos henne nr hon skulle byta om efter vi trnat. Kastade henne p sin sng och hnglade upp henne och tafsade/teasade lite men vi var stressade plus att hennes roomie var hemma.

Sen har vi snackat om att hon ska komma hit osv vilket hon tackat ja till.

Nr jag brjar tnka efter ni tror jag kanske att jag var lite sjlvisk p senaste dejten och snackade lite fr mycket om mig sjlv. Tror det kan vara felet. Frgan r om det r krt eller om jag ska fortstta brnna energi genom att vnta ut henne..
Citera
2019-10-27, 12:32
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refund
Ja det r en tinderdejt, men nh vi har inte haft ngot tillflle riktigt frutom hemma hos henne nr hon skulle byta om efter vi trnat. Kastade henne p sin sng och hnglade upp henne och tafsade/teasade lite men vi var stressade plus att hennes roomie var hemma.

Det r en Tinderdejt. Hon ville enbart knulla men du brjar genast fantisera om gifterml och brjar klnga och hnga efter henne. Du missade bollen och nu har hon gtt vidare.
Citera
2019-10-27, 12:35
Medlem
Refunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Det r en Tinderdejt. Hon ville enbart knulla men du brjar genast fantisera om gifterml och brjar klnga och hnga efter henne. Du missade bollen och nu har hon gtt vidare.
Tycker inte alls hon verkar vara nn slampa som r ute efter att knulla bara, s tror du har fel. Vet att du har fel.

Sen frstr jag om du tolkar det p detts stt efter ngra inlgg p Flashback.
Citera
2019-10-27, 12:44
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refund
Tycker inte alls hon verkar vara nn slampa som r ute efter att knulla bara, s tror du har fel. Vet att du har fel.

Sen frstr jag om du tolkar det p detts stt efter ngra inlgg p Flashback.

>Det r en tinderdejt
>Inte ngon slampa som bara r ute efter att knulla

Vlj en, du kan omjligen vlja bda.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in