Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-08-21, 17:54
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItWasntMe69
Sluta veranalysera och bjud ut henne igen. Tackar hon nej s kanske det r dags att leta efter en ny drmtjej.

Nej, det lter snarare mer friskt att g vidare. Ts har onekligen hittat ett sliddjur som inte kan f nog av att "leka svr", det r sn skit smungar hller p med nufrtiden, och att nska en trevlig dag p jobbet r inte fel, R det rtt person fr dig, s TAR vederbrande sig tid. Dumpa och g vidare.

Folk verkar tro de r dyr champagne i fint glas, nr de egentligen r ljummet piss i plastmugg.
Citera
2020-08-21, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refund
Trffat drmtjejen helt klart. Vi har snackat i tv veckor och setts tv gnger. Frsta gngen var vi ute p puben och drack lite efterfljt av kyssar. Andra gngen gjorde vi en aktivitet ihop och t middag eftert.

Allting kndes jttebra och jag fick inga som helst signaler om att hon skulle vara obekvm, dock bara "generad" som hon sjlv sger. Lite blyg allts och tydligt frtjust och charmad.

Gjorde kanske ett misstag efter vr senaste dejt dr jag skrev ganska snabbt inp och tackade fr dagen. Fick inget tack tillbaka utan nn snapchat p ngonting helt annat random.

Igr nskade jag henne en fin dag p jobbet och fick inget "tack detsamma" som jag alltid ftt annars. Frstr att hon var upptagen p jobbet igr d hon hade mycket att gra, men jag tolkade henne som ovanligt kort och sval. Nstan som hon medvetet tog ett steg tillbaka.

Brjade behandla henne lite likadant med att inte svara p hennes randomgrejer och sjlv skicka opersonliga snappar. Nu r det som att vi inte knner varandra ens frn en dag till en annan d vi betedde oss som i ett frhllande.

Vad fan har skett? Hur tnker tjejer egentligen?

den prostituerade hittade ngon annan sponsor p ntet som var mer laddad n du. r hon singel innebr det att hon blivit ver. hittar du henne p ntet innebr det att ingen normal vill ha henne.
Citera
2020-08-21, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ostfis
Snt dr har man inte tid med, skit i bda tv och g vidare med livet.

Exakt, skulle trffa henne nu p sndag men kommer inte ens kontakta henne d jag inte orkar med henne eller den andra bruden som ocks spelar sina spel.... Riktigt energikrvande
Citera
2020-08-21, 22:15
Medlem
CompressorVanes avatar
"Liten tuva kan stjlpa stora lass"

Tex, vinden blste t fel hll, en bl lastbil krde frbi, du hade fel frg p skorna, eller s var det moln p himlen. Det hr r viktiga saker fr en del kvinnor, d mikroskopiska bagateller r av fruktansvrt tung och jobbig karaktr och pverkar dem in p bara benet och hur de ska se dig efter att ha drabbats av dem!

Kvinnor ska man skyffla t sidan om livet r en krt.
Plogen nerhissad, fullgas framt!
Citera
2020-08-22, 00:23
Medlem
ostfiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Absolute
Exakt, skulle trffa henne nu p sndag men kommer inte ens kontakta henne d jag inte orkar med henne eller den andra bruden som ocks spelar sina spel.... Riktigt energikrvande

Ett mycket klokt beslut! Hitta p ngot p sndag som ger dig energi istllet.
Citera
2020-08-22, 00:35
Medlem
Pope666s avatar
lter som du var fr p. Hon vill antingen inte fortstta, vara kompisar eller ta ett steg tillbaka.

Sluta leka kompis med snabb chatt, du vill ervra henne inte bli en av hennes tjejkompisar,
Citera
2020-08-22, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ostfis
Ett mycket klokt beslut! Hitta p ngot p sndag som ger dig energi istllet.

Tack, Jag skrev dessvrre att "jag inte vill trffa dig d jag inte vill slsa min tid med dig".
Citera
2020-08-22, 19:57
Medlem
ostfiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Absolute
Tack, Jag skrev dessvrre att "jag inte vill trffa dig d jag inte vill slsa min tid med dig".

Oavsett vad s r det fortfarande mer uppriktigt n att bara bli kylig.
Citera
2020-08-23, 23:02
Medlem
origamis avatar
Hade ni redan kyssts s borde du kanske ha kysst igen efter dejten?
Skriver hon dig nd random saker s r hon intresserad. D skall du inte i mitt tycke visa dig vara kall utan snacka med henne som det var inget.
Eftert kan du frga om hon gillar dig och om hon vill gra ngot igen?

Uppdatera grna hur det gr.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in