Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-10, 21:28
  #721
Medlem
downbelows avatar
Om jag förstår rätt så om den person som sitter anhållen nu blir häktad så släpps det namnet?

Hur var när i så fall ?

Om inte så släpps personen på fri fot och namnet blir inte offentligt ?
Citera
2019-11-10, 21:33
  #722
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoglad
Pansarbritta : jag kan inte skicka pm, så jag frågar här istället, kan du pma fupen på ks till mig?

Sorry, jag har inte FUP:en. Redigerade inlägget när jag insåg mitt misstag, men det som är intressant i detta fall är vittnesmålet från BO i domen mot KS 2017.. Många detaljer i det fallet som skulle kunna tyda på att samma tillvägagångssätt använts i detta fall, förutom att denna gång så var det ett dödligt hugg.

Vill du att jag pmar domen till dig? Kan skicka resten av KS domar också. Jag har allt från honom som finns på lexbase. Jag pungade ut en hundring eller så för länge sen, och jag har livstids tillgång till alla domar från honom!
__________________
Senast redigerad av pansarbritta 2019-11-10 kl. 21:36.
Citera
2019-11-10, 21:34
  #723
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av downbelow
Om jag förstår rätt så om den person som sitter anhållen nu blir häktad så släpps det namnet?

Hur var när i så fall ?

Om inte så släpps personen på fri fot och namnet blir inte offentligt ?

Senast i morgon kl 12 måste åklagaren antingen begära mgm häktad eller släppa h*n på fri fot. Begärs mgm häktad blir namnet offentligt.

Det är ingen som vet vilket målnr detta mål har?
Citera
2019-11-10, 21:36
  #724
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av downbelow
Om jag förstår rätt så om den person som sitter anhållen nu blir häktad så släpps det namnet?

Hur var när i så fall ?

Om inte så släpps personen på fri fot och namnet blir inte offentligt ?
Häktningsbegäran borde komma i morgon. Jag tror Inte personen blir frisläppt men namnet blir ändå offentligt om denne är fortsatt misstänkt. Mord är det väl regel med häktning..
Citera
2019-11-10, 21:36
  #725
Medlem
Mongoglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Sorry, jag har inte FUP:en. Redigerade inlägget när jag insåg mitt misstag, men det som är intressant i detta fall är vittnesmålet från BO i domen mot KS 2017.. Många detaljer i det fallet som skulle kunna tyda på att samma tillvägagångssätt använts i detta fall, förutom att denna gång så var det ett dödligt hugg.

Vill du att jag pmar domen till dig? Kan skicka resten av KS domar också. Jag har allt från honom som finns på lexbase. Jag pungade ut en hundring eller så och jag får livstids tillgång till alla domar från honom!
Yes! Pma direkt jag har haft kontot en månad eller vad det nu krävdes för att få ta emot pm!
Citera
2019-11-10, 21:53
  #726
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoglad
Yes! Pma direkt jag har haft kontot en månad eller vad det nu krävdes för att få ta emot pm!

Tyvärr gick det inte.
__________________
Senast redigerad av pansarbritta 2019-11-10 kl. 22:00.
Citera
2019-11-10, 22:00
  #727
Medlem
Easypisys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
L*na Er*ksson. Någon har i tråden säger att det är hon som är MGM. Efter det har hennes sociala medier raderats. Tidningar har skrivit att det är en man som är gripen. Allt är ganska oklart just nu. Förhoppningsvis så får vi mer info från polisen strax. Har varit väldigt tyst från dem. Vi vet nästan ingenting mer än vi gjorde dag 1.

Vadå är Lina MGM här? Finns väl fler i stan men hoppas inte det är hon jag tänker på.... född 90tal hon jag tänker på.
Citera
2019-11-10, 22:02
  #728
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easypisy
Vadå är Lina MGM här? Finns väl fler i stan men hoppas inte det är hon jag tänker på.... född 90tal hon jag tänker på.

Född 94. Någon har påstått att hon är MGM men vi har inte fått något bevis för det
Citera
2019-11-10, 22:04
  #729
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Sorry, jag har inte FUP:en. Redigerade inlägget när jag insåg mitt misstag, men det som är intressant i detta fall är vittnesmålet från BO i domen mot KS 2017.. Många detaljer i det fallet som skulle kunna tyda på att samma tillvägagångssätt använts i detta fall, förutom att denna gång så var det ett dödligt hugg.

Vill du att jag pmar domen till dig? Kan skicka resten av KS domar också. Jag har allt från honom som finns på lexbase. Jag pungade ut en hundring eller så för länge sen, och jag har livstids tillgång till alla domar från honom!

Vill du lägga upp domen på minfil?
Citera
2019-11-10, 22:05
  #730
Medlem
Easypisys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Född 94.

Okej då vet ja vem det är. men det fanns fler misstänkte så det behöver inte vara hon
Citera
2019-11-10, 22:11
  #731
Medlem
Mongoglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easypisy
Okej då vet ja vem det är. men det fanns fler misstänkte så det behöver inte vara hon
Sjung ut! Berätta om du vet nåt!
Mer information behövs i tråden!

Gärna skvaller med.
Citera
2019-11-10, 22:16
  #732
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Easypisy
Okej då vet ja vem det är. men det fanns fler misstänkte så det behöver inte vara hon
Inte som är anhållen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in