Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-10, 19:44
  #709
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronniesox
Det är L.E
Case cloosed

Och hur kunde hennes konto på Instagram & Facebook försvinna? En vän som kan lösenord? Knappast.
Citera
2019-11-10, 19:46
  #710
Medlem
downbelows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronniesox
Det är L.E
Case cloosed

Hur vet du det ?
Citera
2019-11-10, 19:47
  #711
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronniesox
Det är L.E
Case cloosed
Har du insider-information? Har hon erkänt brottet för dig? Polisen har iallafall inte gått ut med att någon erkänt, så fram tills dess så tycker jag att detta definitivt är en möjlighet
Citera
2019-11-10, 19:52
  #712
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misstanksam
Och hur kunde hennes konto på Instagram & Facebook försvinna? En vän som kan lösenord? Knappast.

Enligt min erfarenhet är det inte helt ovanligt i sådana här fall faktiskt.
Ett konkret exempel är Martin Jonsson som slog ihjäl Lotta 2016. Hans facebookkonto försvann någon dag efter att han blivit gripen.

Troligtvis ber dom advokaten göra det.
Citera
2019-11-10, 20:07
  #713
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misstanksam
Och hur kunde hennes konto på Instagram & Facebook försvinna? En vän som kan lösenord? Knappast.
Föräldrar tex eller advokat
Ren spekulation så är det nödvärn och att man gett tillåtelse till att göra det då det inte kan påverka utredningen längre.
Citera
2019-11-10, 20:08
  #714
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Enligt min erfarenhet är det inte helt ovanligt i sådana här fall faktiskt.
Ett konkret exempel är Martin Jonsson som slog ihjäl Lotta 2016. Hans facebookkonto försvann någon dag efter att han blivit gripen.

Troligtvis ber dom advokaten göra det.

Aha, trodde inte dom fick det.
Citera
2019-11-10, 20:34
  #715
Medlem
Om nu L.E åstadkommit detta.. hur har hon gått till väga? Eller har hon skickat någon annan ”åt henne” tro?
Citera
2019-11-10, 20:48
  #716
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misstanksam
Och hur kunde hennes konto på Instagram & Facebook försvinna? En vän som kan lösenord? Knappast.


Mest troligt polisen som blockat/fryst kontona, sådana mediakonton brukar väl vara bevismaterial, eller kan vara.
Citera
2019-11-10, 20:49
  #717
Medlem
Vad står L.E för?
Citera
2019-11-10, 21:00
  #718
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheezy
Vad står L.E för?

L*na Er*ksson. Någon har i tråden säger att det är hon som är MGM. Efter det har hennes sociala medier raderats. Tidningar har skrivit att det är en man som är gripen. Allt är ganska oklart just nu. Förhoppningsvis så får vi mer info från polisen strax. Har varit väldigt tyst från dem. Vi vet nästan ingenting mer än vi gjorde dag 1.
Citera
2019-11-10, 21:02
  #719
Medlem
Mongoglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misstanksam
Och hur kunde hennes konto på Instagram & Facebook försvinna? En vän som kan lösenord? Knappast.
Advokaten brukar få lösenordet av gm för att stänga kontot

Citat:
Ursprungligen postat av cheezy
Vad står L.E för?
L**a erikss*on



Pansarbritta : jag kan inte skicka pm, så jag frågar här istället, kan du pma fupen på ks till mig?
Citera
2019-11-10, 21:08
  #720
Medlem
Mongoglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MZW
Om nu L.E åstadkommit detta.. hur har hon gått till väga? Eller har hon skickat någon annan ”åt henne” tro?
Bo kanske inte fattade vad NEJ betyder, så hårdhandskarna kom fram?
Eller kanske lurade ut bo till någon som ville få tag i honom? En kvinna som le borde vara enkel att övertala till något sånt, men det lutar mer mot det första om vi ska lita på vad som sagts i tråden. Annars skulle polisen tagit in någon till, datt le skulle klara ett mordförhör utan att sätta den skyldige, eller ta livstid för någon annan finns nog inte på kartan. Så lojal tror jag inte hon skulle vara. Speciellt inte om hon lurat ut bo till mördaren, lojaliteten fallar liksom platt fall redan där i så fall.

Kan väl vara så enkelt att bo har på något sätt typ våldfört sig på le tidigare och nu lurades han ut och fick betalt för detta? Le kanske car packad och skrev/messade till honom att "jag ska skicka någon som tar ihjäl dig din jävel" eller liknande, och le törs/vill inte säga vem, och tar smällen själv. Kanske det var värt det?
Vi får se vad som sägs i fup senare. Jag hoppas bo förtjänade det, en våldtäktsman SKA ha sitt om det nu skulle vara så.

Är bo oskyldig hoppas jag mördaren får ett kännbart straff!
Är bo en rejpare, hoppas jag gm går fri.
__________________
Senast redigerad av Mongoglad 2019-11-10 kl. 21:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in