Citat:
Ursprungligen postat av
MZW
Om nu L.E åstadkommit detta.. hur har hon gått till väga? Eller har hon skickat någon annan ”åt henne” tro?
Bo kanske inte fattade vad NEJ betyder, så hårdhandskarna kom fram?
Eller kanske lurade ut bo till någon som ville få tag i honom? En kvinna som le borde vara enkel att övertala till något sånt, men det lutar mer mot det första om vi ska lita på vad som sagts i tråden. Annars skulle polisen tagit in någon till, datt le skulle klara ett mordförhör utan att sätta den skyldige, eller ta livstid för någon annan finns nog inte på kartan. Så lojal tror jag inte hon skulle vara. Speciellt inte om hon lurat ut bo till mördaren, lojaliteten fallar liksom platt fall redan där i så fall.
Kan väl vara så enkelt att bo har på något sätt typ våldfört sig på le tidigare och nu lurades han ut och fick betalt för detta? Le kanske car packad och skrev/messade till honom att "jag ska skicka någon som tar ihjäl dig din jävel" eller liknande, och le törs/vill inte säga vem, och tar smällen själv. Kanske det var värt det?
Vi får se vad som sägs i fup senare. Jag hoppas bo förtjänade det, en våldtäktsman SKA ha sitt om det nu skulle vara så.
Är bo oskyldig hoppas jag mördaren får ett kännbart straff!
Är bo en rejpare, hoppas jag gm går fri.