Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-11-20, 15:07
Medlem
Mingla101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
https://imgur.com/G3qt6iT

Där ser man, tycker han ser ganska gay ut. Inte som en typisk testosteron mördare..
Citera
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Han kan ju ha sagt att dom bråkat och att w sagt att hon skulle hem till sina föräldrar i Ljungskile.

Just nu är jag kluven om huruvida detta rör sig om mord (ändå mest troligt), självmord (tänkbart) eller olycka (inte så troligt).
Självmord är inte tänkbart alls med tanke på hur kläder & skor sprits ut på olika ställen, Mord är mer troligt i sådana fall än självmord & olycka!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Han kan ju ha sagt att dom bråkat och att w sagt att hon skulle hem till sina föräldrar i Ljungskile.

Just nu är jag kluven om huruvida detta rör sig om mord (ändå mest troligt), självmord (tänkbart) eller olycka (inte så troligt).
Hennes föräldrar bor väl i Lysekil? (Där hon är ifrån)
Citera
2019-11-20, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skumfidusen71
Som bilogisk mor och även styvmor har jag svårt att se att man kan kommentera på det viset. Även om man inte har en nära relation med sitt styvbarn är den formuleringen "ligga och ruttna" fullkomligt bisarr.

Nu svävar mina tankar i väg i spekulationer men Styvmamman kanske hade en relation med MGM eller någon av hans kompisar och Wilma kommit på det och blivit "obekväm"?
Håller med här. Empatilösa AB
Citera
2019-11-20, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skumfidusen71
Som bilogisk mor och även styvmor har jag svårt att se att man kan kommentera på det viset. Även om man inte har en nära relation med sitt styvbarn är den formuleringen "ligga och ruttna" fullkomligt bisarr.

Nu svävar mina tankar i väg i spekulationer men Styvmamman kanske hade en relation med MGM eller någon av hans kompisar och Wilma kommit på det och blivit "obekväm"?

Har diskuterats i tråden tidigare, osannolikt men inte omöjligt!..
Citera
2019-11-20, 15:09
Medlem
Kan inte se något direkt intressant i närområdet kring laxbutiken utom vad som verkar vara en radioreporter. Ingen polisiär närvaro här eller avspärrningar vad jag kan se i nuläget iallafall.
Citera
2019-11-20, 15:10
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
MGM är född i norden....Mellanöstern ligger i Asien.

Född i Norden kanske. Dock ej svensk, av nordisk härkomst eller ens vit. Däremot kurd. Detta medför förhöjda risker för en kvinnlig partner.

Rapporteringen om detta fall i msm är iaf ännu ganska skral. Inte mycket info som kommer. Kanske de avvaktar.

Jag gissar att hon hittas under dagen.
Citera
2019-11-20, 15:11
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balisfel
Nej, extremt dumt ställe eftersom du kommer göra rejäla spår när du brötar dig genom vassen. Det kommer även bli tydligt spår där kroppen ligger. Något sådant hade polisen sett med drönare inom loppet av någon minut när man sökt på platsen.

Men om hon legat där ett tag, några dagar så reser sig väl vassen?

Eller att MGM helt enkelt fick panik, han vill bli av med henne fort och tänker att man kan misstänkliggöra nån random polsk lastbilschaufför.
Citera
2019-11-20, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoJaa
Kan inte se något direkt intressant i närområdet kring laxbutiken utom vad som verkar vara en radioreporter. Ingen polisiär närvaro här eller avspärrningar vad jag kan se i nuläget iallafall.

Underbart o veta, kolla du runt så länge du orkar o har tid. Polisen snackade ju om att dom ska söka av ett tredje område eventuellt under dagen. Hade vart intressant och veta vart de är
Citera
2019-11-20, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jurstud13
Har diskuterats i tråden tidigare, osannolikt men inte omöjligt!..

Jag tycker också det är osannolikt men man har hört sjukare saker, det är därför jag frågat 2 gånger om det var någon mer än jag som såg bilden på den enorma kedjan/kättingen styvmamman hade delat från någon köp och sälj sida.
Citera
2019-11-20, 15:13
Medlem
DjPuttes avatar
Polisen avslutar sökandet i Ljungskile och åter fokus på Uddevalla enl Aftonbladet!
Citera
2019-11-20, 15:13
Medlem
Goliat1982s avatar
Har polisen tagit bort sin ledningscentral i Ljungskile och flyttat den till udevalla??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in