När Linn öppnade toalettdörren möttes hon av en okänd man som våldsamt knuffade in henne igen samtidigt som han trängde sig in på toaletten.
– Sedan låste han dörren.
Mannen tryckte upp Linn mot väggen och började dra av henne byxorna. När hon bad honom att sluta sa han att hon skulle vara tyst och våldtog henne. Efter våldtäkten gick han lugnt ut från toaletten.
Kvar satt Linn, chockad och ledsen.
– Jag blev helt paralyserad, jag har aldrig känt något liknande, det var helt sjukt. Folk frågar varför jag inte skrek, men jag kunde inte.
På klippet står det ju för fan en kvinna UTANFÖR DÖRREN när Apan trycker in henne på toan och våldtar henne. Men reagerar inte överhuvudtaget. Hur i helvete är det möjligt? Du kan ju åtminstone använda din röst o skrika på folk i restaurangen, fega kräk.
Såg också den där videon på Aftonblaskan och det är ju så vidrigt så man kräks. Stackars människa. Ansiktet på våldtäktsapan är ju så tydligt att det måste gå att hitta kräket.
Senast redigerad av KUSE 2019-11-21 kl. 22:11.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!