Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-11-26, 01:00
Ole Dammegård går återigen ut och varnar för, att han via insiders, har fått info om att en kommande false flag-attack på Arlanda, torsdag den 28:e Nov (Thanksgiving), kan vara planerad.

https://m.facebook.com/story.php?sto...e_insights.%7B

Citat:
The attack is being described as super-secret by what seems to be the stately airport company SWEDAVIA AB, and is said to consist of, among other participants, 150 crisis actors from England, possibly from the company crISIS (min fetning) Solutions.

I have no way of knowing if this warning is for real, or if someone is playing games with me, but please stay alert. If you see anything suspicious, film it and make 'them' very aware of being observed and that we know what they are up to..

Detta är alltså Oles ord och inte mina, jag sprider bara budskapet då jag anser att detta är det minst onda av två dåliga alternativ.

Jag lägger även ihop 1+1 då Lennart Matikainen tidigare har gått ut på YouTube och varnat för planerade stabslägen på landets sjukhus, en video som senare togs bort genom att någon hackat sig in på Lennarts dator.
(FB) Lennart Matikainen: -Kommande stabsläge på sjukhusen?

Utöver detta kan vi konstatera vi styrs av en historiskt svag regering som med tiden bara har försvagats ytterliggare, och en katastrof tycks vara det enda som kortsiktigt kan stärka den då alla andra politiska ambitioner framstår som stendöda.

Tankar?
Senast redigerad av RobRoys 2019-11-26 kl. 02:00.
Citera
2019-11-26, 01:09
Medlem
franges avatar
Och vem är denne Ole Dammegård, då? Någon hysterisk bloggare i klass med Alex Jones?
Citera
2019-11-26, 01:17
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Och vem är denne Ole Dammegård, då? Någon hysterisk bloggare i klass med Alex Jones?

Han är nog mer att likna vid en skandinavisk David Icke.
Citera
2019-11-26, 01:47
Medlem
53....so whats avatar
Har OD förutspått något annat som senare visat sig att det funnits någon substans i ?
Citera
2019-11-26, 02:07
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
Har OD förutspått något annat som senare visat sig att det funnits någon substans i ?

Vet ej. Det viktigaste i det här fallet är ju att vara först på bollen för att på så sätt avstyra detta hemska. Det är naturligtvis inte önskvärt att jaga upp människor var och varannan vecka med false flag varningar men alternativet känns absolut som ett långt värre scenario, tycker jag. Bryr man sig inte eller tycker att allt prat om false flags är humbug, står det en helt fritt att negligera detta.
Senast redigerad av RobRoys 2019-11-26 kl. 02:39.
Citera
2019-11-26, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what

Sveriges förfall men den konspirationsteorin är han väl inte ensam om.
Citera
2019-11-26, 02:55
Ett ytterligare motiv för en PSYOP kan ju vara för att rikta folks blickar bort från detta:

(FB) Faller Sverige nu? Nytt stora varsel på Stockholms sjukhus

Systemet kräver folks förtroende för att kunna existera, håll dem därför upptagna med problem som lyfter blickarna bort från det direkta systemförfallet, ungefär.

Skönt att vi har vår riddare Löfven som med en handrörelse kan reda upp detta, uppbackad av stridshingsten Reinfeldt 😁
Senast redigerad av RobRoys 2019-11-26 kl. 03:01.
Citera
2019-11-26, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Ole Dammegård går återigen ut och varnar för, att han via insiders, har fått info om att en kommande false flag-attack på Arlanda, torsdag den 28:e Nov (Thanksgiving), kan vara planerad.

https://m.facebook.com/story.php?sto...e_insights.%7B

Detta är alltså Oles ord och inte mina, jag sprider bara budskapet då jag anser att detta är det minst onda av två dåliga alternativ.

Jag lägger även ihop 1+1 då Lennart Matikainen tidigare har gått ut på YouTube och varnat för planerade stabslägen på landets sjukhus, en video som senare togs bort genom att någon hackat sig in på Lennarts dator.
(FB) Lennart Matikainen: -Kommande stabsläge på sjukhusen?

Utöver detta kan vi konstatera vi styrs av en historiskt svag regering som med tiden bara har försvagats ytterliggare, och en katastrof tycks vara det enda som kortsiktigt kan stärka den då alla andra politiska ambitioner framstår som stendöda.

Tankar?
För det första är det fel att kalla en övning för en "false-flag" attack.
För det andra avvärjs inte en "false-flag" attack av en debatt på Flashback...
För det tredje .....och inte av ett OD-inlägg på Facebook heller.
För det fjärde har OD visat sig vara en stolle.
Citera
2019-11-26, 07:51
Medlem
kalkryggars avatar
Helt sjukt vad det fanskapet skall ställa till det med sina sjuka uttalanden som normalbegåvade givetvis inte tror på. Men det kan ju trigga någon idiot till att faktiskt utföra något hemskt. Någon (deep state ) borde låsa in honom i en grotta så vi får tyst på honom.

Hans påhitt om "false flag operationer" finns inte. Det finns inga "crisis actors".

Jorden är rund, Flygplan sprutar inte ut kemiska sammansättningar för att skada folket och vi landade på månen. Det var muslimska rövhål som mördade folk på Bataclan och likadant med tvillingtornen i NY.

Citat:
Ursprungligen postat av frange

Han är en idiot för att uttrycka det milt. Han har helt galna teorier som den ena är dummare än den andra i sån grad att till och med 9-åringar borde göra så här:

Citera
2019-11-26, 09:48
Medlem
Då han aldrig nånsin haft rätt om false flags så är det bara att ignorera idioten.
Citera
2019-11-26, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Helt sjukt vad det fanskapet skall ställa till det med sina sjuka uttalanden som normalbegåvade givetvis inte tror på. Men det kan ju trigga någon idiot till att faktiskt utföra något hemskt. Någon (deep state ) borde låsa in honom i en grotta så vi får tyst på honom.

Hans påhitt om "false flag operationer" finns inte. Det finns inga "crisis actors".

Jorden är rund, Flygplan sprutar inte ut kemiska sammansättningar för att skada folket och vi landade på månen. Det var muslimska rövhål som mördade folk på Bataclan och likadant med tvillingtornen i NY.

Han är en idiot för att uttrycka det milt. Han har helt galna teorier som den ena är dummare än den andra i sån grad att till och med 9-åringar borde göra så här:

Att vara omedveten kan man väl inte lastas för , men att göra tvärsäkra uttalanden om nåt man är omedveten om är mer än korkat.
Citera
2019-11-26, 18:09
Ole blir intervjuad av WakeUpGlobe om den eventuella attacken:

https://youtu.be/xh7qIHUl1Jc
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem