Ole Dammegård går återigen ut och varnar för, att han via insiders, har fått info om att en kommande false flag-attack på Arlanda, torsdag den 28:e Nov (Thanksgiving), kan vara planerad.
https://m.facebook.com/story.php?sto...e_insights.%7B
Citat:
The attack is being described as super-secret by what seems to be the stately airport company SWEDAVIA AB, and is said to consist of, among other participants, 150 crisis actors from England, possibly from the company crISIS (min fetning) Solutions.
I have no way of knowing if this warning is for real, or if someone is playing games with me, but please stay alert. If you see anything suspicious, film it and make 'them' very aware of being observed and that we know what they are up to..
Detta är alltså Oles ord och inte mina, jag sprider bara budskapet då jag anser att detta är det minst onda av två dåliga alternativ.
Jag lägger även ihop 1+1 då Lennart Matikainen tidigare har gått ut på YouTube och varnat för planerade stabslägen på landets sjukhus, en video som senare togs bort genom att någon hackat sig in på Lennarts dator.
(FB) Lennart Matikainen: -Kommande stabsläge på sjukhusen?
Utöver detta kan vi konstatera vi styrs av en historiskt svag regering som med tiden bara har försvagats ytterliggare, och en katastrof tycks vara det enda som kortsiktigt kan stärka den då alla andra politiska ambitioner framstår som stendöda.
Tankar?