Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2019-12-04, 11:14
Politiskt sätt är nog läget så allvarligt det bara kan bli innan det slutar att existera, dessa suddiga figurer i det politiska toppskiktet spelar fortfarande på att folket är okunnigt och gamla politiska lögner går att upprepa vilket det inte gör.
SD är och borde inte vara det ända nyktra partiet men är det idag, hur kan de gå så långt frågar sig nog dom flesta etniskt Svenska som levt här i många generationer.
Ser vi på det som nyhets spalterna fylls av känner inte en enda svensk som bott utomlands i 10-15år och kommit tillbaka, känner dom inte igen landet Sverige.
Hur korruptionen med allt det innebär fullständigt raserat demokratin med sin start av "DÖ" december överenskommelsen (27 december 2014)
Ett land i kris ett land med upplopp ett land med fiender som härjar fritt innanför dess gränser.
Vi svenskar känns som världsmästare på att ducka, vi duckar och låter skiten rinna av oss, vi låser våra dörrar, vi undviker mer och mer, vi grämer oss, biter oss samman men det gör oss bara som krokiga vanstälda tallar vid klippkanten, vid stupet avgrund och det är ingen direkt trevlig plats för ett annars gott folk.
Är det då massinvandringens fel, ja bland annat är det nog så, hela denna "big business" med flyktingar och värka vara som ett perfekt land dit hela världens mest krimminela avskum kan få ett bra liv och även det land som det går att dumpa radioaktiva kärnkraft sopor i.
Svenken mene man är inte korkad uppfattar jag men auktoritets styrd, lojala mot den ledare vi har och eftersom ledarna är i stort sätt korkade så blir resultatet ett korkat folk.
I mitt tycke är det viktig att militären och Säpo tar över styrandet av landet tills ordningen är återställd, de krimminela är i alla skikt och har ett sånt omfång att demokrati inte existerar.
Om nu Stefan Löfven var en äkta ledare för Sverige borde han avgå eller sätta sin Tornedals älgstudsare i munnen och blåsa av skallen vilket skulle då förlåta honom mer än om han bara avgick eller blev bortvald för tredje gången.
Har jag sagt/skrivit något PK olämpligt eller på annat vis förolämpar någon så är det förstås så att de värmer om hjärtat för då är mina antaganden inte helt fel.
Senast redigerad av Vanstyretstid 2019-12-04 kl. 11:17.
Citera
2019-12-04, 11:22
Medlem
Mongoprofetens avatar
Du har en del poäng. Fast räkna inte med några större förändringar. Det är raka vägen mot stupet, och det svenska folket har röstat för det. Det finns egentligen inte mycket mer att säga.
Citera
2019-12-04, 11:33
Medlem
goin-xxxls avatar
Där det är lämpligt att säga "vi svenskar" idag...
Vore väll
"Vi svenskar har en skyldighet, gentemot resten av världens kloaker och dess invånare att betala för dess konsumption och nöjen, med våra beskattade pengar samt kroppar"
Citera
2019-12-04, 11:49
Medlem
jori9900s avatar
Äsh. Låt sverige försvinna för alltid. Vem bryr sej? Alldra minst dess befolkning..
Citera
2019-12-04, 11:53
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Du har en del poäng. Fast räkna inte med några större förändringar. Det är raka vägen mot stupet, och det svenska folket har röstat för det. Det finns egentligen inte mycket mer att säga.

Detta! Framförallt sista meningen! Det finns verkligen ingenting att säga, absolut ingenting!

Varje gång jag pratar om problemen har jag märkt att jag förminskar. Det är nämligen så sinnessjukt, ondskefullt och korrumperat på alla nivåer och bland alla grupper, att ord inte kan beskriva. De blir helt överflödiga.

80% av svenskarna tycker uppenbarligen att en progressiv samhällsutveckling som är Orwell i kvadrat, är rimlig. Och då är ändå svenskar den vettigaste bland grupper i det här landet. Då vet man att det är kört.

Det går liksom inte ens att prata om det, eftersom ord kräver någon slags logisk grund att utgå ifrån, en slags fond av normalitet att ta spjärn ifrån. Allt det saknas.

Finns inte mycket mer att säga..
Senast redigerad av Belavia 2019-12-04 kl. 12:03.
Citera
2019-12-04, 12:19
Jo det finns en hel del att göra, men kanske inte mycket att säga, har en känsla av att varje gång jag yttrar mig i ämnet är det som jag saknar toapapper på muggen, hilfe!

Vad ni kan göra är att gå med hemvärnet och gå med lokala skytteklubben, träna kroppen så sinnet mår bra
Ät sunt, straffa inte er själva uta stå upprätta
hur än den rådande sadistiska staten plågar er, böj er inte, "och vänd andra kinden till" men glöm aldrig, för en dag kommer ni kunna ge igen om ni bara håller ut, lev sunt och ge för fan inte upp, kriget är redan här (psyk kriget/bestraffning krig beroende dina åsikter) etc
Man kan vara stolt stark svensk tiger, behöver inte extrema ideologier, det räcker med att man vill Svea Rikets Överlevnad det räcker att man kämpar för sina släktingar och barn och för deras framtid.
Det är allt som behövs för att sätta kinden mot kolven och sikta, trycka av mot fienderna.
Hur svårt ska det vara?
Citera
2019-12-04, 12:23
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Politiskt sätt är nog läget så allvarligt det bara kan bli innan det slutar att existera, eller på annat vis förolämpar någon så är det förstås så att de värmer om hjärtat för då är mina antaganden inte helt fel.
Politiskt sätt (sett menar du eller? Vad menar du med det?) är nog läget så allvarligt det bara kan bli innan det slutar att existera, vad menar du skulle sluta att existera?
Blanda in militären? Vad skulle den göra?
De kriminella är av sånt omfång att demokratin inte fungerar? FEL!
Om du förolämpar någon så är dina antaganden inte helt fel? MÄRKLIGT sätt att förstå hur människor fungerar.
Upplopp? Va?
Ett land i kris? Överdrift
Citera
2019-12-04, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Politiskt sätt (sett menar du eller? Vad menar du med det?) är nog läget så allvarligt det bara kan bli innan det slutar att existera, vad menar du skulle sluta att existera?
Om du förolämpar någon så är dina antaganden inte helt fel? MÄRKLIGT sätt att förstå hur människor fungerar.
Upplopp? Va?
plan: slänga ut ALLA svartingar och deras avkomma, (3miljoner) avrätta alla svartingälskare (2miljoner) resten 5miljoner lever som i paradis och kan andas!
Citera
2019-12-04, 12:50
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Upplopp? Va?

Om nu detta korthus rasar, blir stadskupp eller inbördeskrig eller rent av invasion efter som vårt militära är ju inte än på benen, visserligen tjoas det och hojtar om vilka muskler dom börjar få, som en dvärg i plattådojor.
Din retoriska förmåga är med som en gris som satt en tryffel i halsen.
Eller "vaffe då da" en högfärdig skogsnisse vilsen i slottet, kom med lite mer utmålande argument och vad du själv har för observationer om det Sverige vi lever i, tack!
Citera
2019-12-04, 15:03
Medlem
Partiet-Svamparnas avatar
Hej Vi kan enas om mycket
Tex Astrid Lindgren och vår underbara natur 💖

Vi bör alla visualisera den ljusa framtid som vi vill ha.

Jag anser att det som splittrar oss mycket är polisen som inte gör sitt jobb (skydda medborgarna).
De måste rensa upp totalt inifrån. Inga smarta vill bli eller vara polis längre. RENSA!!!!! Vi måste lita på våra beskyddare
Hur ska vi annars kunna vara trygga?

Att vi tvingas förneka vår bakgrund, fått lära oss att repetera Sovjet lögner i grundskolan 😉
Vi är så censurerade i vårat sätt att TÄNKA

Kriget mot droger är över. Skattepengarna kan bygga upp något bättre.

STÄNG GRÄNSERNA

Den äldsta, den snabbaste, och den gladaste i varje by skall bestämma.

Offentliga Rättegångar skall hållas mot varenda jävel som bör ställas inför rätta.
Publiken dömer.

Medborgarlön införs (och de som vill jobba får ju det mot högre lön) = myndigheter som soc kan stängas ner för den behövs inte då eller i mkt liten skala
Låtsasjobb försvinner och nya riktiga skapas

Landet tjänar massor av pengar på allt som sker sker lokalt och hampamarknden exploderar och genererar pengar till samhället.

Hela systemet behöver ändras men eftersom vi blir ett av de sista länderna kan vi nu titta på alla goda exempel i världen!!!!

Ps Sluta titta på TV.
YOUTUBE LEVERERAR!!! Nu är det NATOmöte i UK och Clinton är ej längre demokratkandidat för US??? Mycket händer. Stay tuned.

Kärlek rikedomar och frihet till folket.
Citera
2019-12-04, 15:14
Medlem
Partiet-Svamparnas avatar
USA går i fronten nu. God bless Amerika. De ha också haft det hårt.

(Behöver ej diskutera detta här men, de har legaliserat cannabis i de flesta delstater och nu legaliseras magiska svampar också)

DONALD TRUMP har folkets stöd för att han säger sanningarna, han är rolig, han är snabb, han vill gott!! Han gör sitt fucking jobb som en boss.
Sveriges politiker kan försöka lära sig av honom och att inte vara så ”low in energy.” Och att säga SANNINGEN!!!

Och då också ta ansvaret att rensa bort de mörka krafter som medborgarna inte litar på . Även här kan vi se på USA som ett gott exempel.
Många korrupta inom staten där är fängslade och rättegångar kommer att hållas.
De har fått sina möjligheter att välja sida.
Citera
2019-12-04, 16:28
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Jo det finns en hel del att göra, men kanske inte mycket att säga, har en känsla av att varje gång jag yttrar mig i ämnet är det som jag saknar toapapper på muggen, hilfe!

Vad ni kan göra är att gå med hemvärnet och gå med lokala skytteklubben, träna kroppen så sinnet mår bra
Ät sunt, straffa inte er själva uta stå upprätta
hur än den rådande sadistiska staten plågar er, böj er inte, "och vänd andra kinden till" men glöm aldrig, för en dag kommer ni kunna ge igen om ni bara håller ut, lev sunt och ge för fan inte upp, kriget är redan här (psyk kriget/bestraffning krig beroende dina åsikter) etc
Man kan vara stolt stark svensk tiger, behöver inte extrema ideologier, det räcker med att man vill Svea Rikets Överlevnad det räcker att man kämpar för sina släktingar och barn och för deras framtid.
Det är allt som behövs för att sätta kinden mot kolven och sikta, trycka av mot fienderna.
Hur svårt ska det vara?

Du är över 70 bast va? Eran generation förstår inte riktigt hur depraverad och degenererad dagens svensk är. Dagens svensk har blivit uppfostrad till att bli en aningslös fjolla utan någon självbevarelsedrift alls. Det finns ingen räddning helt enkelt. Dom förstår inte problemformuleringen öht. Om du försöker prata om det tittar dom på dej som om du var en varelse från yttre rymden som försökte kommunicera på ett helt obegripligt språk och deras ryggmärgsreflex är att ta avstånd från dej fortast möjlig eller ignorera dej och förtränga din existens. Förmodligen reagerar somliga med ett hånflin och ett "ok boomer" oxå...Det finns väl undantag men dom är få. Nix att låt detta fordom så stolta folk självdö och försvinna från jordens yta är det bästa, till omgivningens varning och för att undvika att omgivningen smittas av deras farsot. Hela sverige borde sättas i karantän och helst ges dödshjälp.
Senast redigerad av jori9900 2019-12-04 kl. 16:34.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in