Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2019-12-04, 13:36
Medlem
Otursmannens avatar
Chattade med en ldre svensk kvinna i 35 ldern. Hon var inte snygg, dessutom var hon fet. Hitta henne frn en sex sida. Hon bor ensam med tv katter.

Hon berttade lite om sig sjlv, hon skickade bilder p sin fitta, rv och ansikte. Hon gav mig sitt address och jag tnkte dra till henne fr att knulla henne. Hon ville att jag skulle knulla henne bde i rven och fittan samt spruta henne i munnen.

Hon ville ha minst en 16 cm lng kuk
Jag har som bst 15 cm, 14.5 cm oftast, och jvligt liten slak ser annars snygg ut och bra

Skickade bilder p min kuk, hon tyckte om den och sa wow vilken grow kuk mums etc. Blev lite glad.

Sedan fick jag hennes address och annat info, och nr jag ska g ivg till henne s kommer hon med fljande.

Vill inte det knns inte bra. Jag frga henne varfr och hon svarade jag vill ha en lite strre kuk. Jag svarade med fljande, r 1 cm verkligen s stor skillnad?

Hon sa nej och storlek spelar inte roll, men just idag vill jag ha en lite strre.

Bullshit ! Kuk r allt.

Svarade tillbaks ok, hoppas du inte lyckas hitta en strre d och avslutade chatten.

Fan det svider att bli avvisad p det hr sttet.
Jag fick hennes info och vart hon arbetar, hon r en lrare. Har lust och jvlas med henne genom att avslja henne p arbetsplatsen men kommer inte att gra det, fr r ingen ond mnniska som kvinnorna r.

Ni som gnller p incels, ni vet inte vad ni snackar om. Det r inte fel p p dem utan p kvinnorna fr i helvete, de r verdrivet selektiva. De gr s mnga normala mn blir utslagna och deprimerade.

Livet r surt nr en tjock cklig ful, och verkligen icke attraktiv kvinna ska komma med ljliga krav. Jag r mycket snyggare n henne men saknar bra kukstorlek.

Men det som r skrattretande r att dessa fula tjocka kvinnor njuter och fr sex och lyfter upp sin sjlvknsla Medans mn gr vilsna och tnker p sjlvmord fyfan.

Det r inte s det ska vara. Jag skyller p mn och mig sjlv ocks. D vi r kta som Fan och knullar vad som helst allts vad som helst. Drav s fr kvinnorna makt.

Allt handlar om utbud och efterfrga. Lsningen p incels och sexuella makten ligger i att inte knulla brudar som inte uppfyller vra krav, vi mste bli selektiva. Detta kommer gra att kvinnorna inte kan vlja och vraka och drmed fr vi tillbaks makten som mn.

Mr dligt nr jag ser tjocka feta fula kvinnor f sex och ha frhllande, speciellt de med normal snygga mn. Varfr ska normal snygga mn offra sig och rdda en tjock kvinna, speciellt nr man vet hur deras ckliga natur r, det r orttvist.
Senast redigerad av Otursmannen 2019-12-04 kl. 13:41.
Citera
2019-12-04, 13:42
Medlem
Vx upp och sluta vara s utseendefixerad.

Klart hon fr vlja helt sjlv vem hon vill ligga med. Att brja outa henne p arbetsplatsen kan ses som trakasserier och r brottsligt.

Slpp det och leta vidare
Citera
2019-12-04, 13:46
Medlem
Du r vulgr och saknar knsla. D blir det svrt.
Citera
2019-12-04, 13:52
Medlem
Findusofelixs avatar
Trkigt att hon inte sa detta p en gng tycker jag.
Men inte mycket att gra ngot t.
Inte lge att hnga ut henne, d jag fr det frsta tycker att det r hederskodex ifall man dejtar eller sker sex att man inte anvnder dom uppgifter man ftt p ett dligt stt, och att det r dlig stil helt enkelt.
Dessutom, ifall du hnger ut henne, s r jag rtt sker p att du strax har en anmlan p den sida du skt, och sen r du brnd dr.
S tnk shr, att det r hennes frlust och g vidare

Finns andra som inte r storleksfixerad, "satsa" p en sn i stllet
Citera
2019-12-04, 14:03
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stuffer
Vx upp och sluta vara s utseendefixerad.

Klart hon fr vlja helt sjlv vem hon vill ligga med. Att brja outa henne p arbetsplatsen kan ses som trakasserier och r brottsligt.

Slpp det och leta vidare

Ok.

Hon diskriminera mig. Varfr ska jag respektera henne?

r inte alla lika vrda? Varfr blir jag avvisad pga av en liten sak?

Att frsvara henne r riktigt dligt av er. Jag var snll mot henne och allt. Men s fort kuken kom in i bilden s vndes allt.

De r orttvist att feta fula kvinnor kan komma frbi alla krav och nd njuta och ha ett sex liv. Medans mn inte kan. Jag blir utslagen frn samhllet och knner mig weird. Var r min rtt till att ha ett ngorlunda bra liv med en framtid?

Och kom inte med att alla r inte s. Jag siktar in mig p feta fula kvinnor och ven de vill inte ha mig. Det r ett stort problem i samhllet.

Fuck henne hon kns diskrimera mig.
Citera
2019-12-04, 14:09
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Ok.

Hon diskriminera mig. Varfr ska jag respektera henne?

r inte alla lika vrda? Varfr blir jag avvisad pga av en liten sak?

Att frsvara henne r riktigt dligt av er. Jag var snll mot henne och allt. Men s fort kuken kom in i bilden s vndes allt.

De r orttvist att feta fula kvinnor kan komma frbi alla krav och nd njuta och ha ett sex liv. Medans mn inte kan. Jag blir utslagen frn samhllet och knner mig weird. Var r min rtt till att ha ett ngorlunda bra liv med en framtid?

Och kom inte med att alla r inte s. Jag siktar in mig p feta fula kvinnor och ven de vill inte ha mig. Det r ett stort problem i samhllet.

Fuck henne hon kns diskrimera mig.

Jag vet, helt skert att alla inte r s. Jag har viss erfarenhet frn liknande sida, s jag VET.
S vore med rligt om du sger att dom flesta enligt din erfarenhet r s
Citera
2019-12-04, 14:17
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Trkigt att hon inte sa detta p en gng tycker jag.
Men inte mycket att gra ngot t.
Inte lge att hnga ut henne, d jag fr det frsta tycker att det r hederskodex ifall man dejtar eller sker sex att man inte anvnder dom uppgifter man ftt p ett dligt stt, och att det r dlig stil helt enkelt.
Dessutom, ifall du hnger ut henne, s r jag rtt sker p att du strax har en anmlan p den sida du skt, och sen r du brnd dr.
S tnk shr, att det r hennes frlust och g vidare

Finns andra som inte r storleksfixerad, "satsa" p en sn i stllet

Problemet r att hon visste min storlek innan! Vi brjade prata. Jag prata med henne i en hel dag. Och hon gav mig sina riktiga uppgifter och hon sg min kuk och jag talade om min storlek innan vi brjade prata jag sa jag har inte en 16 cm men strax under och undrade om hon kunde gra ett undantag. Vilket hon gjorde.

Sedan nr vi pratade mer och hon liksom frn ingenstans kom med snt. De riktigt dligt av henne.

Jag var snll mot henne, men blev avvisad som om jag var inget. Varfr ska jag respektera hennes val.

Inser ni inte hur stor problem detta r fr en man?
De handlar om maktspel som dessa kvinnor spelar. Kommer aldrig vika mig ner fr en kvinna eller respektera hennes val, ni som gr det r inga riktiga mn eller har de s pass bar stllt AKA stor kuk att ni inte ens kan inbilla er hur det knns.

Fuck denna kvinnan, hon frtjnar att bli avsljad men kommer inte gra det. Har nog med problem i mitt liv.
Citera
2019-12-04, 14:31
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Du sa det sjlv, din dick r alldeles fr liten, har du ens ldern inne att husera p flashback?
Citera
2019-12-04, 14:32
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Problemet r att hon visste min storlek innan! Vi brjade prata. Jag prata med henne i en hel dag. Och hon gav mig sina riktiga uppgifter och hon sg min kuk och jag talade om min storlek innan vi brjade prata jag sa jag har inte en 16 cm men strax under och undrade om hon kunde gra ett undantag. Vilket hon gjorde.

Sedan nr vi pratade mer och hon liksom frn ingenstans kom med snt. De riktigt dligt av henne.

Jag var snll mot henne, men blev avvisad som om jag var inget. Varfr ska jag respektera hennes val.

Inser ni inte hur stor problem detta r fr en man?
De handlar om maktspel som dessa kvinnor spelar. Kommer aldrig vika mig ner fr en kvinna eller respektera hennes val, ni som gr det r inga riktiga mn eller har de s pass bar stllt AKA stor kuk att ni inte ens kan inbilla er hur det knns.

Fuck denna kvinnan, hon frtjnar att bli avsljad men kommer inte gra det. Har nog med problem i mitt liv.

Tycker fortfarande att det r trkigt, men inte s mycket du kan gra tyvrr.
Jag vet inte om hon spelar ngot maktspel eller bara ngrade sig, vilket r mnskligt att gra, bde fr mn kvinnor. Men synd att det inte kom fram tidigare, s jag frstr din frustration och besvikelse, tror jag.

Kan ge ett exempel: har pratat med en man som jag skulle vilja pst skulle kunna hitta vilken snygg tjej som helst, han kontaktar mig och vi surrar p om snt som r viktigt att veta. Byter bilder och allt ser lovande ut. Jag frgar efter ngra veckors prat nr vi ska ta den dr kaffetrffen, och han kontrar med att han vill att jag kl mig p ett visst stt medans jag r hemma fr hans skull. Jag vill inte det, utan sger att det kan jag gra d vi vl ses. (utifrn att jag enbart sker fysiska trffar och inte vill underhlla ngon p telefon). D vill han inte lngre ses! Och nskar mig lycka till i min ensamhet.
Jag nskar honom uppriktigt lycka till att hitta ngon som matchar honom bttre d jag inte r missunsam, utan jag konstaterar att vi matchade nog inte s bra som vi trodde helt enkelt.

S fr din del, tnk p att ifall ni hade trffats, s hade det kanske inte blivit n bra nd?
Som sagt, det finns kvinnor som inte r fixerade vid storleken, utan vrdestter andra viktigare egenskaper, s leta efter en sn kvinna i stllet r mitt tips
Citera
2019-12-04, 14:33
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Du sa det sjlv, din dick r alldeles fr liten, har du ens ldern inne att husera p flashback?

Och hur r detta till hjlp?
Han har ju knappast fr liten?
Citera
2019-12-04, 14:38
Medlem
Tack fr dagens asgarv Avvisad fr att du har fr liten kuk, hysteriskt!
Citera
2019-12-04, 14:40
Medlem
BenDaviss avatar
Du r allts upprrd ver att du inte fick ligga med en fet och ful kvinna fr du frskte trots att du inte uppfyllde kriterierna. Och s r du arg p henne?

Ja, som du sger sjlv s r nog frsta steget fr dig att inte frska ligga med kvinnor du tycker r feta och fula. Var selektiv. Och kanske inte enbart frska ligga, jag tror inte man blir s tillfredsstlld om man letar sex p internet dr kukstorlekar diskuteras i frhand. Det r inte normalt och kan inte appliceras till verkligheten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in