Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2019-12-04, 14:39
Medlem
Trophykittens avatar
Hej sex älskande killar!

Jag har länge varit en tjej som skäms över att va för ”villig och slampig”, ofta när en kille närmat mig med sin kuk vill jag verka oskyldig och lite rädd även om jag är jätteupphettsad och kåt. I grunden, om jag är helt ärlig bottna nog i 2 saker, dels en kulturell uppfattning om att manikyr ska va för villig som tjej och att jag är väldigt tång och visste att killen skulle lixom trycka sig in i mig vilket va lite läskigt sen skulle han hänsynslöst öka takten tills han kom. Det blev lite en självuppfyllande profetia för de enda killarna jag kunde ja sex med va tvungna att tvinga sig på mig, är till naturen ganska undergiven så kändes naturligt. Kan dock tillägga att jag ändå innerst inne njutit av alla jag haft sex med!

Ni som sätt en hentai avsnitt förstår nog exakt vad jag menar...

Med tiden har jag dock blivit mer villig och kåt och är inte längre rädd för kuk, jag tror jag slappnar av mer och är tryggare och mer erfaren. Jag börjar bli mer sugen på att va villig och ohämmat inbjudande när jag har sex. Det skulle för några år sedan känts väldigt jobbigt att va så ”slampig” men antar att jag blivit det 🙈..

Nu till min fråga, tycker ni killar det känns osmakligt med en tjej som är lite undergiven och bara gör det enkelt för dig att täcka eller fylla henne i sperma? Kan tillägga att jag ser väldigt bra ut, dvs lång, smal med D kupor (är ej naturliga ) har långt naturligt hår.

Föredrar ni tjejer som kanske inte bara tar den djupt i halsen utan kanske försöker trycka ut den lite för att va med fin lady inte en total slampa 🙈

Åh herre gud, skäms tom när jag skriver det !!

Inga elaka kommentarer, bara ärlig åsikt tack !

Kram
Senast redigerad av Trophykitten 2019-12-04 kl. 14:41.
Citera
2019-12-04, 14:51
Medlem
Citat:
tycker ni killar det känns osmakligt med en tjej som är lite undergiven och bara gör det enkelt för dig att täcka eller fylla henne i sperma?
Det beror ju på hur många du gör detta med. Om det är såhär du beter dig med din partner i er fasta relation så helt ok.

Kanske detta:
Citat:
"slampig"
ska skrivas utan citattecken?
Citera
2019-12-04, 14:52
Medlem
Jag blir mer upphetsad om jag märker att den jag jag ligger med visar att hon är kåt!

Det är inget att skämmas för! Jag brukar till och med bli lite irriterad om den jag ligger med försöker kväva sina stön!

Jag blir väldigt glad om den jag ska ligga med visar att hon är villig och kåt, då känner jag mig attraktiv. Sedan blir jag mindre osäker också.

Så för min del så är det bara positivt om en kvinna visar att hon är villig och kåt.
Senast redigerad av UngaChefen 2019-12-04 kl. 15:00.
Citera
2019-12-04, 15:00
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trophykitten
Hej sex älskande killar!

Jag har länge varit en tjej som skäms över att va för ”villig och slampig”, ofta när en kille närmat mig med sin kuk vill jag verka oskyldig och lite rädd även om jag är jätteupphettsad och kåt. I grunden, om jag är helt ärlig bottna nog i 2 saker, dels en kulturell uppfattning om att manikyr ska va för villig som tjej och att jag är väldigt tång och visste att killen skulle lixom trycka sig in i mig vilket va lite läskigt sen skulle han hänsynslöst öka takten tills han kom. Det blev lite en självuppfyllande profetia för de enda killarna jag kunde ja sex med va tvungna att tvinga sig på mig, är till naturen ganska undergiven så kändes naturligt. Kan dock tillägga att jag ändå innerst inne njutit av alla jag haft sex med!

Ni som sätt en hentai avsnitt förstår nog exakt vad jag menar...

Med tiden har jag dock blivit mer villig och kåt och är inte längre rädd för kuk, jag tror jag slappnar av mer och är tryggare och mer erfaren. Jag börjar bli mer sugen på att va villig och ohämmat inbjudande när jag har sex. Det skulle för några år sedan känts väldigt jobbigt att va så ”slampig” men antar att jag blivit det 🙈..

Nu till min fråga, tycker ni killar det känns osmakligt med en tjej som är lite undergiven och bara gör det enkelt för dig att täcka eller fylla henne i sperma? Kan tillägga att jag ser väldigt bra ut, dvs lång, smal med D kupor (är ej naturliga ) har långt naturligt hår.

Föredrar ni tjejer som kanske inte bara tar den djupt i halsen utan kanske försöker trycka ut den lite för att va med fin lady inte en total slampa 🙈

Åh herre gud, skäms tom när jag skriver det !!

Inga elaka kommentarer, bara ärlig åsikt tack !

Kram

Varje kille är en unik snöflinga, vi har inte alla samma preferenser. Lev ut dig själv och njut av sex som du vill så kommer du hitta rätt killar som föredrar dig som den slampa du är.
Citera
2019-12-04, 15:09
Medlem
Trophykittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenDavis
Varje kille är en unik snöflinga, vi har inte alla samma preferenser. Lev ut dig själv och njut av sex som du vill så kommer du hitta rätt killar som föredrar dig som den slampa du är.

Tack för tipset. Jag försöker göra det, jag är ju helt ärlig med vad jag känner 😇

Vad tänker du då?
Citera
2019-12-04, 15:11
Medlem
Trophykittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Det beror ju på hur många du gör detta med. Om det är såhär du beter dig med din partner i er fasta relation så helt ok.

Kanske detta:

ska skrivas utan citattecken?

Okay tack för din tanke!!
Citera
2019-12-04, 15:13
Medlem
T-80Us avatar
Svårt att svara på TS, det beror lite på vad man är ute efter vid varje given tidpunkt.

Rent generellt kan jag väl säga att jag som man tänder mycket på lite... "slampiga" tjejer, utmanande klädstil, iögonfallande sminkning, och jag är väldigt förtjust i den look du tydligen har, med blont hår och opererade bröst.

Som med allting är det väl så dock att det handlar om att välja tid och plats för sin "slampighet". Jättenajs om en tjej man gillar beter sig så i sängen, och klär sig lite utmanande när det är dags för utgång o.s.v.

Mindre najs om det sker när man åker hem till föräldrarna på middag för att presentera sin nya tjej.

Jag tycker nog att du ska köra på om du njuter av det, och tycker om att presentera dig själv på det viset för killar du gillar. Var försiktig där ute bara!
Citera
2019-12-04, 15:13
Medlem
Trophykittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngaChefen
Jag blir mer upphetsad om jag märker att den jag jag ligger med visar att hon är kåt!

Det är inget att skämmas för! Jag brukar till och med bli lite irriterad om den jag ligger med försöker kväva sina stön!

Jag blir väldigt glad om den jag ska ligga med visar att hon är villig och kåt, då känner jag mig attraktiv. Sedan blir jag mindre osäker också.

Så för min del så är det bara positivt om en kvinna visar att hon är villig och kåt.

Ah tack för ditt svar.

Har du sätt en hentai film? Där är ju tjejen villig men skäms över att hon blir kåt.. är mer så kanske ! Vad tänker du om det?

Men vad bra att du tycker jag ska köra på detta nu, ser fram emot att göra det lätt för killen att ta hand om mig då 😍
Senast redigerad av Trophykitten 2019-12-04 kl. 15:17.
Citera
2019-12-04, 15:20
Medlem
RingInteSnutens avatar
Älskar tjejer som vet vad dom vill och inte är rädda att ta för sig under akten.

Det är absolut bättre med tjejer som är engagerade och inte blyga och osäkra på sig själv.

Så grattis till varje snubbe som har turen att träffa dig, det låter som om dom får sig en ordentlig åktur!
Citera
2019-12-04, 15:24
Medlem
BuckshotBills avatar
Det är bra i teorin och absolut i ONS situationer men de som älskar sex brukar inte vilja hålla sig till en partner. Så det krävs att mannen har hög sexdrift och både starkt självförtroende och självkänsla för att det inte ska sluta i tårar/ilska när att den sexhungrande kvinnan med lätthet hittar en annan att lusta med om hon inte tillfredställs fortlöpande.
Jag är nog rätt ”normal” i min sexualitet och har därför oftast valt bort särskilt sexhungrande kvinnor.
Citera
2019-12-04, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trophykitten
Ah tack för ditt svar.

Har du sätt en hentai film? Där är ju tjejen villig men skäms över att hon blir kåt.. är mer så kanske ! Vad tänker du om det?

Men vad bra att du tycker jag ska köra på detta nu, ser fram emot att göra det lätt för killen att ta hand om mig då 😍
Jag vet precis vad du menar och har erfarenhet av det själv. Har tagit två oskulder så då var man tvungen att vara lite bestämd. Dom stretade emot lite grann, men jag märkte liksom att dom var var villig innerst inne. Den ena berättade att hon blev riktigt jävla kåt när jag körde på trots att hon visade lite motstånd.
Egentligen skulle jag nog kunna bli anmäld för våldtäkt, men jag visste att dom ville innerst inne på nåt vis.

Men när en tjej är så, så blir det mer som en sport att få trycka in kuken i henne. Faktiskt lite frustrerande också. Men när tjejen visar sig villig så blir det mer avslappnat. Man vill nog ha båda faktiskt, i början vill man ha den rädda som gör lite motstånd men senare in i relationen så vill man ha det mer avslappnat. För när man har fått den rädda tjejen i säng så känner man sig lite stolt. Att man lyckades fast det var lite motstånd.
Citera
2019-12-04, 15:48
Medlem
Trophykittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngaChefen
Jag vet precis vad du menar och har erfarenhet av det själv. Har tagit två oskulder så då var man tvungen att vara lite bestämd. Dom stretade emot lite grann, men jag märkte liksom att dom var var villig innerst inne. Den ena berättade att hon blev riktigt jävla kåt när jag körde på trots att hon visade lite motstånd.
Egentligen skulle jag nog kunna bli anmäld för våldtäkt, men jag visste att dom ville innerst inne på nåt vis.

Men när en tjej är så, så blir det mer som en sport att få trycka in kuken i henne. Faktiskt lite frustrerande också. Men när tjejen visar sig villig så blir det mer avslappnat. Man vill nog ha båda faktiskt, i början vill man ha den rädda som gör lite motstånd men senare in i relationen så vill man ha det mer avslappnat. För när man har fått den rädda tjejen i säng så känner man sig lite stolt. Att man lyckades fast det var lite motstånd.

Aaa intressant tanke!!!

Men har du varit med en tjej som är undergiven och bara väldigt villig? Typ som att hon är hjärntvättad och inte så smart? Om, Hur känns det ? Eller bara en väldigt undergiven slampig tjej som gilllar att tillfredsställa , kanske mindre specifikt...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in