Citat:
Ursprungligen postat av
Trophykitten
Jag vet inte riktigt vad du menar med att du röstar på uppmärksamhet.
Blev väldigt nyfiken nu för det låter på dig som du delar in tjejer i 3st kategorier...
Kåta som vill ha sex mycket
Attantion whores
Nynfoman
Vart tillhör typiska kåta sexiga tjejer som är lite hard to get men när man väl har sex gillar de deep trouth lite mer kinky, kanske binda eller bli bunden, trycka in trosor i killens mun och förnedra honom eller själv bli förnedrad?
Tänker att det är typiskt tjej som har ett rykte om sig men som de flesta killar ändå är attraherad av..?
För mig kommer hon in kanske i alla dina 3 kategorier.. Ifs så vet jag inte exakt vad du menar med nymfoman för det är ju ett väldigt oklart och diffust ord i sig?
Då vad jag nog otydlig! Nymfoman , blir glad över att få knulla lite vad som helst. Dvs blir helt tillsig av alla kukar och är glad för allt som kan ge sex
Attention-hoes knullar mest för att få bekräftelse och kanske är kåta med, men att bekräftelsen är minst lika viktig
Och där verkar du vara.
Inget fel med det, är själv lite attention-hoe. Men det är ju ingen jättebra egenskap.
Dvs att det blir viktigt att ha riktigt bra sex och att hon bör komma flera ggr för att inte tycka att det är tråkigt , och det är ju lite dåligt eg.
Jo fast många killar knullar ju allt som rör sig så det är ju inte så speciellt att vara den killar vill knulla.
Och kände nog att du borde hittat den manlig varianten av dig själv och viilja knulla mer med honom ?
Men men jag ska inte dömma dig du får ju köra på det du gillar. Men hade bara lite svårt att tro att du har väldigt bra sex då du hela tiden jagar något nytt.