Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2020-03-02, 22:55
Medlem
Trophykittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
En riktigt kåt tjej är en bra tjej. Men har du knullat 200+ så är du antagligen en småkåt attention-hoe. Eller en nymf som blir glad om allt som rör sig knullar henne. Inte en chans att speciellt många av dem har varit grymma på att knulla.
Så jag röstar på uppmärksamhet! Hade du varit kåt på riktigt så hade du hållit fast vid de 20-30 bästa, och inte gått vidare och varit nöjd med att du hade knullat det andra skräpet.

Jag vet inte riktigt vad du menar med att du röstar på uppmärksamhet.

Blev väldigt nyfiken nu för det låter på dig som du delar in tjejer i 3st kategorier...

Kåta som vill ha sex mycket
Attantion whores
Nynfoman

Vart tillhör typiska kåta sexiga tjejer som är lite hard to get men när man väl har sex gillar de deep trouth lite mer kinky, kanske binda eller bli bunden, trycka in trosor i killens mun och förnedra honom eller själv bli förnedrad?
Tänker att det är typiskt tjej som har ett rykte om sig men som de flesta killar ändå är attraherad av..?

För mig kommer hon in kanske i alla dina 3 kategorier.. Ifs så vet jag inte exakt vad du menar med nymfoman för det är ju ett väldigt oklart och diffust ord i sig?
Citera
2020-03-05, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trophykitten
Jag vet inte riktigt vad du menar med att du röstar på uppmärksamhet.

Blev väldigt nyfiken nu för det låter på dig som du delar in tjejer i 3st kategorier...

Kåta som vill ha sex mycket
Attantion whores
Nynfoman

Vart tillhör typiska kåta sexiga tjejer som är lite hard to get men när man väl har sex gillar de deep trouth lite mer kinky, kanske binda eller bli bunden, trycka in trosor i killens mun och förnedra honom eller själv bli förnedrad?
Tänker att det är typiskt tjej som har ett rykte om sig men som de flesta killar ändå är attraherad av..?

För mig kommer hon in kanske i alla dina 3 kategorier.. Ifs så vet jag inte exakt vad du menar med nymfoman för det är ju ett väldigt oklart och diffust ord i sig?

Då vad jag nog otydlig! Nymfoman , blir glad över att få knulla lite vad som helst. Dvs blir helt tillsig av alla kukar och är glad för allt som kan ge sex

Attention-hoes knullar mest för att få bekräftelse och kanske är kåta med, men att bekräftelsen är minst lika viktig
Och där verkar du vara.

Inget fel med det, är själv lite attention-hoe. Men det är ju ingen jättebra egenskap.

Dvs att det blir viktigt att ha riktigt bra sex och att hon bör komma flera ggr för att inte tycka att det är tråkigt , och det är ju lite dåligt eg.

Jo fast många killar knullar ju allt som rör sig så det är ju inte så speciellt att vara den killar vill knulla.

Och kände nog att du borde hittat den manlig varianten av dig själv och viilja knulla mer med honom ?

Men men jag ska inte dömma dig du får ju köra på det du gillar. Men hade bara lite svårt att tro att du har väldigt bra sex då du hela tiden jagar något nytt.
Citera
2020-03-06, 07:43
Medlem
Hej! Näe, jag tycker verkligen inte en kvinna kan vara för villig, det är snarare hett och bra om hon tydligt visar att hon vill.

Alltid varit nyfiken på fake-bröst dock, hur känns dem? Fasta/fina, ser riktigt bra ut osv?
Citera
2020-03-09, 10:07
Medlem
Tjejer som visar att de är kåta och njuter av sex är bara härligt.
Tjejens kåthet är ju en stor del av det jag blir upphetsad av. Tjejer som dessutom är villiga att behaga mannen på olika sätt, är magiskt och härligt.

Gärna med en undergiven touch.

Snyggt klädda kvinnor/tjejer med sensuellt busigt leende och gärna tilltalet ”min Herre” då finns det förutsättningarna för trevlig samvaro i många dimensioner.
Citera
2020-03-15, 15:20
Medlem
Onan-erarens avatar
Nej jag tycker inte att tjejer kan bli för villiga. Det har oftast tagit slut med mina ex för att dom inte ville knulla lika mycket som jag, jag kunde väcka dom mitt i natten för att jag ville knulla. Mitt ex som jag har barn med gjorde slut eftersom jag ville knulla hela tiden, det kunde bli lite svårt att ha ett aktivt sexliv å en liten gosse som kunde tassa in i sovrummet när man pippade för fullt.
Citera
2020-05-25, 15:27
Medlem
Absolut inte det öppnar upp för kul på flera.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in