Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2019-12-04, 16:12
Medlem
Hittat en jävligt fin brud där, men hon bor i skabbig låda som är snickrad av vrakdelar och plywood , med sin dryga familj.. . Kan jag släpa henne till sverige i framtiden ? Hon är nästan 19 nu, jag är 47.. Varje gång jag ser henne i den där webkameran så dyker hennes familj upp i bakgrunden och vinkar ..

Vilka papper behövs, och vilka myndigheter ska man kontakta osv? Hur lång tid kommer processen ta?
Måste man va gift i det landet först och bo där ett tag?

Skulle säga att hon är 9,5/10 utseendemässigt ..klädstil jeans-shorts ..vita linnen eller malätna spongebob-tshirts och plastsandaler typ foppatofflor.. enorm förbättringspotential mao .. Hon har varit trevlig att prata med ganska länge.. men nu vill hon ha mindre summor till än det ena och det andra.. Ska jag smita, eller är det normalt? Åldersskillnanden kanske är för stor, även om hon inte erkänner det.. eller att hon bryr sig om hur jag ser ut
Citera
2019-12-04, 16:14
Bannlyst
du blir utnyttjad..hehe..fast de kan de ju vara värt om man får tillgång till lite oljefitta ....

så de är väl bara att importa?.. hehe.

Mvh Johan
Citera
2019-12-04, 16:15
Medlem
bombaccis avatar
Gubbe antastar fattig kvinna från tredje världen, vad fräscht.

Hon är ju inte intresserad av en tjock gubbe som aldrig haft en tjej, förstår du väl? Hon kommer endast för pengarna och uppehållstillstånd.

Du kan ju bjuda hit henne så kan hon leva som turist här i några månader.
Citera
2019-12-04, 16:26
Avstängd
Xpander-s avatar
Verkar lite dumt att gå på flickor när det finns kvinnor, men alla är vi olika.
Citera
2019-12-04, 16:29
Medlem
Gör tjejen en tjänst och lämna henne. Du verkar inte vara normal i huvudet och beskriver din partner på detta sätt.
Citera
2019-12-04, 16:29
Medlem
Kurt-Syds avatar
Kolla på https://www.migrationsverket.se/
Vad som gäller.
Citera
2019-12-04, 16:35
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Hon är ju inte intresserad av en tjock gubbe som aldrig haft en tjej, förstår du väl? Hon kommer endast för pengarna och uppehållstillstånd.

Citat:
Ursprungligen postat av PsykosSebbe
fräscht

Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Gör tjejen en tjänst och lämna henne. Du verkar inte vara normal i huvudet och beskriver din partner på detta sätt.
Ge TS en chans. Om hans kärleksliv nu sugit tills nu så låt honom ha lite trevligt med en ung snygg tjej i några månader/år. Fattiga kvinnor från Asien och andra delar av världen har under årtionden sökt lyckan genom ett giftermål med en utlänning. Fenomenet skulle inte fortsätta om de inte ansåg det vara det bästa för dem.
Citera
2019-12-04, 16:38
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Hittat en jävligt fin brud där, men hon bor i skabbig låda som är snickrad av vrakdelar och plywood , med sin dryga familj.. . Kan jag släpa henne till sverige i framtiden ? Hon är nästan 19 nu, jag är 47.. Varje gång jag ser henne i den där webkameran så dyker hennes familj upp i bakgrunden och vinkar ..

Vilka papper behövs, och vilka myndigheter ska man kontakta osv? Hur lång tid kommer processen ta?

Skulle säga att hon är 9,5/10 utseendemässigt ..klädstil jeans-shorts ..vita linnen eller malätna spongebob-tshirts och plastsandaler typ foppatofflor.. enorm förbättringspotential mao .. Hon har varit trevlig att prata med ganska länge.. men nu vill hon ha mindre summor till än det ena och det andra.. Ska jag smita, eller är det normalt? Åldersskillnanden kanske är för stor, även om hon inte erkänner det.. eller att hon bryr sig om hur jag ser ut

Dran en runk med henne som fantasi, om du fortfarande faktiskt vill igenom allt krångel med att ta henne hit så kör på. men du kom,mer inte ha den lusten efter runket ändå
Citera
2019-12-04, 16:39
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet

Du låter som ett troll som försöker få lite uppmärksamhet. Inlägget verkar ju helt oseriöst. Håll dej till din uppblåstbara och sluta fantisera och ljuga på fb tack.
Citera
2019-12-04, 16:41
Medlem
Kurt-Syds avatar
Kanske dags för en svensk version av "90 Day Fiancé"mm. Eller det kanske redan finns?
Citera
2019-12-04, 16:43
Medlem
MrRos avatar
Har en polare som gjort precis detta. Sök bara PUT och flyg hit henne. Han har inte gift sig. Det är bara gynnsamt för henne så det kan du skita i om hon inte kräver det. Se sedan till att fixa jobb till henne när hon är här. Då kan hon skicka hem de pengarna istället för att behöva tigga från dig.
Citera
2019-12-04, 16:45
Medlem
Christopher.s avatar
Åk till Filippinerna, spendera några veckor på hotell med donnan, om du senare känner att du funnit kärleken så ta hit henne.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in