Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2020-07-13, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrRo
Har en polare som gjort precis detta. Sök bara PUT och flyg hit henne. Han har inte gift sig. Det är bara gynnsamt för henne så det kan du skita i om hon inte kräver det. Se sedan till att fixa jobb till henne när hon är här. Då kan hon skicka hem de pengarna istället för att behöva tigga från dig.
Om hon är katolik ska de absolut gifta sig. Det är det enda rätta att göra. Det är inte bra att leva i otukt.
Citera
2020-07-13, 12:58
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Om man helt saknar erfarenhet av tjejer så har jag iaf svårt att se hur en tjej med tillhörande kulturkrock skulle göra det just lättare? Det är liksom ingen hundvalp vi pratar om.

Nej precis och sitta och titta på varandra som tysta två tonåringar eftersom språkförbistringar lär vara mer regel än undantag. Kan däremot förstå om en desperat man till sist väljer att importera.
Citera
2020-07-13, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Känns som jag sitter fast i en rävsax. Jag vill träffa henne.. men pengar jag skickat gör så hon ser ännu bättre ut nu .. så jag får ångest.. haha ..rädd för att bli dumpad så fort hon ser mig irl.. Hon är lätt en 10:a nuförtiden, mkt snyggare kläder ..perfekta tänder, men iofs falska .. Jag är ATM-maskinen som gör att hon blir den hon vill va, och kan leva upp till potentialen för sitt utseende.. Ny karaokemaskin också
nån gång jag inte hade så mkt pengar så hittade hon en utsvulten kattunge på gatan som bara satt och vinglade .. Den mår bra nu ... men hon är extremt kreativ och manipulativ för att man inte ska kunna säga nej .. misstänker att hon kan ha väldigt hög IQ.

Du är 28 år äldre. Klart du blir utnyttjad. Pengarna som skulle gå till den där katten gick sannolikt till något annat. Varför söker du inte en vuxen kvinna?
Citera
2020-07-13, 17:22
Bannlyst
Du blir utnyttjad.

Så fort du ifrågasätter hennes sätt att be om pengar så kommer hon att bryta kontakten med dig.

Vakna upp ur din psykos.
Citera
2020-07-13, 18:37
Medlem
Hämta en fru låter jävligt förnedrande! Det är ingen kattunge du skall hämta

Du är inte mogen för ett förhållande läser jag hoppas du förblir ensam
Citera
2020-07-14, 02:19
Medlem
Jag är extremt ointresserad av sex och se tjejer utan kläder. Men ändå gillar jag dom på ngt sätt.. Sertralin har fan gjort mig till en enuck.. haha. Enda fördelen är gymmet då man slipper träningsbyxorna ser ut som ett tält av brudarna i trappmaskinen .
Citera
2020-07-14, 15:15
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Jag är extremt ointresserad av sex och se tjejer utan kläder. Men ändå gillar jag dom på ngt sätt.. Sertralin har fan gjort mig till en enuck.. haha. Enda fördelen är gymmet då man slipper träningsbyxorna ser ut som ett tält av brudarna i trappmaskinen .

Hade önskat att Sertralin gjort mig till enuck också hade varit lite enklare
Citera
2020-07-14, 23:37
Medlem
LordGarms avatar
Citat:
Kanske dags att sluta med Sertralinet då? Det är väl psykofarmaka? Sånt har kallats rävgift i flera olika inlägg från flera olika användare här på forumet.
Citera
2020-07-15, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordGarm
Kanske dags att sluta med Sertralinet då? Det är väl psykofarmaka? Sånt har kallats rävgift i flera olika inlägg från flera olika användare här på forumet.
Är rädd för om jag slutar så får jag social fobi igen, ångest och väldigt mörka inceltankar ... Trappar upp träningen på gymmet nu .. Så jag kan använda det för att få utlopp för abstinensbesvären senare . Planerar att sluta innan januari... Känns som jag gör saker nu som va helt otänkbara för bara ett halvår sen.. för jag inte vågade
Citera
2020-07-15, 00:34
Medlem
Citat:
Är rädd för om jag slutar så får jag social fobi igen, ångest och väldigt mörka inceltankar ... Trappar upp träningen på gymmet nu .. Så jag kan använda det för att få utlopp för abstinensbesvären senare . Planerar att sluta innan januari... Känns som jag gör saker nu som va helt otänkbara för bara ett halvår sen.. för jag inte vågade

Vilken tur du har. Käkar själv samma, funkar inte alls på min sociala fobi. Inget gör.
Citera
2020-07-15, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Vilken tur du har. Käkar själv samma, funkar inte alls på min sociala fobi. Inget gör.
tog ungefär 5 månader för mig innan det gjorde någon märkbar skillnad för det .. depressionen jag hade försvann nästan omedelbart. Kanske tur att dom funkade för mig.
Citera
2020-07-16, 00:10
Medlem
LordGarms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz

Citat:
tog ungefär 5 månader för mig innan det gjorde någon märkbar skillnad för det .. depressionen jag hade försvann nästan omedelbart. Kanske tur att dom funkade för mig.
Kolla era testosteronnivåer, har med självförtroende att göra. Vanligt idag att män har för låga nivåer.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in