Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2019-12-04, 20:31
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...stjarnfestival

Vem är idolen?

"I somras arbetade en civil polispatrull på festivalområdet till en av landets största festivaler i syfte att upptäcka narkotikabrott. När patrullen stod i trappan ned mot VIP-avdelningens toaletter passerade mannen, som är en välkänd profil och når en stor ung publik.

Polisen tyckte att mannen visade tecken på narkotikapåverkan med krampande fingrar, nervositet och utvidgade pupiller.

Han ska också ha varit märkbart berusad. Då de pratade med honom förnekade han att han tagit narkotika. Mannen togs med för visitation och kroppsbesiktning och polisen fann en påse med misstänkt narkotika i en ficka.

– Det är inte min påse, ska mannen ha sagt. Jag vet inte vad det är."

"Först efter att polisen gjort en utökad analys för att upptäcka om det fanns narkotika i kroppen och fått positivt svar, det fanns ketamin i urinen, erkände mannen. Då han förhördes på nytt för två veckor med sin försvarare sedan erkände han brott.

– Vi vill till varje pris undvika två straff/böter och godtar strafföreläggande för ett brott, sa mannens advokat.

Mannen döms till 30 dagsböter, 12 600 kronor, för ringa narkotikabrott för att olovligen ha brukat ketamin och att betala 800 kronor till Brottsofferfonden."
Senast redigerad av Knullkungen 2019-12-04 kl. 20:53.
Citera
2019-12-04, 20:46
Medlem
Jag vet att Frej Larsson har en fäbless för keta, om han anses vara en barnidol vettitusan, detta får endast ses som en spekulation.
Citera
2019-12-04, 20:57
Medlem
Giant Squids avatar
Kan det röra sig om D.S. hen verkar vara ute på liknande grumliga äventyr på sistone?
Men media skyddar ju vissa clickbaits såklart.
Citera
2019-12-04, 21:07
Medlem
Markoolio eller Tobbe Trollis är mitt tips.
Citera
2019-12-04, 21:21
Medlem
Benjamin Wahlgren(Ingrosso? Ingrosso-Wahlgren?)?
Citera
2019-12-04, 21:23
Medlem
Sean banan?
Citera
2019-12-04, 22:35
Medlem
Detta ärende?:
Dokusåpastjärna och känd manlig artist fast för narkotikabrott
https://www.flashback.org/t3073301

P*ow och Vi*tor F
Senast redigerad av blueberrycake 2019-12-04 kl. 23:10.
Citera
2019-12-04, 22:56
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Detta ärende?:
Dokusåpastjärna och känd manlig artist fast för narkotikabrott
https://www.flashback.org/t3073301

P*ow och Vi*tor F
Nu hänger jag inte med direkt i svenska barnidolslivet. Men platsar dom i den kategorin?
Citera
2019-12-04, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Nu hänger jag inte med direkt i svenska barnidolslivet. Men platsar dom i den kategorin?

Absolut! Stora bland teensen
Citera
2019-12-04, 22:57
Medlem
rajrajmfs avatar
Kringl*n Sven*son?
Citera
2019-12-04, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Markoolio eller Tobbe Trollis är mitt tips.

Markoolio är väl 45+, tror inte han springer runt och tar Ketamin.
Citera
2019-12-05, 14:38
Medlem
Bakaxels avatar
Skämtar Aftonbladet. De beskriver ketamin både som partydrog och att den kan hålla en vaken så att man kan dansa och festa hela natten.

Har någon här lyckats dansa på ketamin?! Benen blir ju fan som spaghetti och tar man en tillräcklig dos så hallucinogena effekter dyker upp så har man ju knappt känsel i lemmarna. Det är till och med svårt att styra ögonen ordentligt. Det är ju ett bedövningsmedel för sjutton gubbar.
Jag tycker mig ha tagit tillräckligt med ketamin för att kunna uttala mig men om någon har andra erfarenheter, jag menar det kan ju slå olika ut på olika människor, så får ni gärna upplysa mig.

Tycker det styrker hypotesen att det kan röra sig om en set-up, som det diskuteras i artikeln.

Edit: Alltså , min poäng och slutsats är: 1) Vem fan festar på ketamin och 2) han har erkänt, kan det ändå röra sig om en set-up för att de vill minska straffet och få det hela snabbt ur världen?
Senast redigerad av Bakaxel 2019-12-05 kl. 14:42. Anledning: Tillägg
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in