• 1
  • 2
2006-03-19, 10:46
Medlem
wishmasters avatar
Imorse s brjade de.
Detta r en kur rapport bara fr att visa fr mig sjlv och andra hur kuren fungerar s inga spydiga kommentarer som jag r hyfsad sker p att jag fr. Vore tacksam om jag fick slippa dom.

Imorse brjade det med en proteinrik frukost.
Sedan en Protein drink strax efter och mycke kosttillskott och vitamintillskott.

Ett tag efter; 200mg Koffein, 500mg Aspirin, 60mg Effedrin, 10mg Dianabol.

Under dagen kommer jag ta sammanlagt 500mg Koffein, 750mg Aspirin, 90mg Effedrin, 50mg Dianabol.

Kommer gra uppehll p E/C/A kuren varannan vecka hela kuren ut.

S fr vi se vad de leder till.

Uppdaterar efter varje gng jag kommer frn gymet.
Citera
2006-03-19, 10:57
Medlem
det finns ett annat forum fr detta
Citera
2006-03-19, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wishmaster
Imorse s brjade de.
Detta r en kur rapport bara fr att visa fr mig sjlv och andra hur kuren fungerar s inga spydiga kommentarer som jag r hyfsad sker p att jag fr. Vore tacksam om jag fick slippa dom.

Sedan en Protein drink strax efter och mycke kosttillskott och vitamintillskott.

Under dagen kommer jag ta sammanlagt 500mg Koffein, 750mg Aspirin, 90mg Effedrin, 50mg Dianabol.

Slng in lite mer dbol fr lite mer action boy=)
N d hoppas det gr bra.
och skit i gnll spikarna
Citera
2006-03-19, 13:36
Medlem
Hur lnge ska du hlla p med den hr kuren? allts vldta din lever? kr p testo.
Citera
2006-03-19, 13:42
Medlem
skinner1112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wishmaster
Imorse s brjade de.

Hrligt!! ska bli kul att flja!! kr max 6v s ska du se att levern terhemtar sig utan problem!
Citera
2006-03-19, 15:02
Medlem
Exakt. 6v hoppas man att du ska kra p det..inte mer.
Citera
2006-03-19, 18:49
Medlem
wishmasters avatar
Denna kur hller p i 45dagar..
Blir inga problem fr min lever de hr.

De gick bttre n frvntat p gymet idag, men jag krde inte fullt ut..
ska se till att f upp uthlligheten, v1 bestr mest av uppvrmning och mnga reps och inte allt fr tungt, fr se hur fort allt gr Men E/C/A gav mig mycket uthllighet.
S v2 och uppt kommer jag trycka p rejlt!
r lite kass i magen idag efter allt och lite shakey efter E/C/An men annars s kan jag inte sga ngot som r negativt

Men morgondagen ser lovande ut! fr se vad morgonpasset ger!
Citera
2006-03-20, 13:07
Medlem
Sovit gott ?
Citera
2006-03-20, 13:53
Medlem
wishmasters avatar
Dag 2

Imorse klockan 9 s vart de ett trningspass, vart lite ver en timme.
Var aningen stel imorse, fick ju skylla mig sjlv som glmde stretcha..
men ett lagomt trningpass blev de, gick bra att trna trotts stelheten.

Jag r grymt taskig i magen! Och de gr mig frbannad.
har tagit mig hem och gjorde iordning Buljong, s nu r magen stabil igen ligger lite efter schemat, men de blir lite gott ur godispsen nu.

Och jag kan sga att jag sovit dligt inatt, vaknat upp ngra gnger och lite svrt att somna om, men de blir att vila 1-2 timmar under dagarna och slappna av, och se till s magen hller sig stabil, fr den gr mig p nerverna och jag fr jobbigt att andas nr de gr ont, fr lite panik. Men ska ka kolhydratintaget en aning under dagen!
Citera
2006-03-21, 08:28
Medlem
wishmasters avatar
Dag 3

Fettfrbrnningen kickar igr mot kvllskvisten, mellan 18-24 tiden s svettas jag ganska rejlt!
Har extrema svrigheter att sova, vaknade upp ca 10-15 ggr mellan 24-06 tiden.. sen s mellan 06-08 s fick jag sova rakt av iaf :P

Idag blir en vilo dag.
Citera
2006-03-22, 22:12
Medlem
wishmasters avatar
Dag 4

P gymet idag, krde min egna lilla speciella uppvrmning
sknt att f upp flset lite grann och f igng cirkulationen.
Sedan brjade de lite ltt med axlar och nacke, pumpade p en stund, sedan vart de rygg, som jag pumpade p extra mycket med men nd inte allt fr tungt.

Efter det s lra jag ta en rejl paus, kroppen sger ifrn en del, sover dligt och allt tok som hnder i livet gr att de blir lite extra tungt fr hjrtat men slnge jag fr vila en stund mellan alla vningarna s gr de prima, knner att jag orkar mycket mer och de syns redan p kroppen att den har jobbat som en tok under dom hr dagarna.

r uthlligare och starkare.
Behver inte rra p mig utan jag sitter och svettas som en tok nd
och innan trning s laddar jag alltid upp med mycke kolhydrater och resultaten brjar redan p bli lite synliga.
Lite grvre muskulatur och mindre fett p kroppen

Men redan nu kan jag rekommendera fr den med smnsvritheter att avst frn denna kur! Sover max ngra timmar om natten och r grinig som fan nr jag vaknar. Kan ha tur att f sova 30-60 minuter p dagen om jag inte r fr mycke uppe i varv!

Ha lite versende om de jag skriver r lite osammanhngande, efter s pass lite smn r man inte helt klar i huve!
Citera
2006-03-25, 10:03
Medlem
wishmasters avatar
Dag 5

I torsdas, kunde inte hlla mig, var s fruktansvrt sugen p att f trna lite granna, krde ngra set hemma, vart runt 20 minuter
Och sen vart de en liten promenad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in