2019-12-12, 13:46
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leeloufiive
Nicola har växt upp och sköter sig finfint numera och är på god fot med sin familj.

Brodern Lucky Luciano är det lite värre med. Han umgås inte alls med de andra tre bröderna. 48 år gammal skriven hos sina gamla föräldrar i Sumpan, en riktig looser med andra ord och som stått i skuggan av sina brosror genom åren. Blir inte ett dugg förvånad att familjen till slut fick nog av pajasen.
frågan är ju varför E skulle vara skyldig honom pengar för.

ekonomiska problem har ju funnits men låter knas.

elr så har de inte betalat för de gamla handikappsparkeringstillstånden som släkten åkte runt med
Citera
2019-12-12, 13:51
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Jag tror det rör sig om någon annan familj än Ingrosso. Ingrosso är halvkändisar nästan allihop och skulle benämnas annorlunda. Bianca är inte typen som lägger sig i sin fars och sina farbröders bråkande medan det pågår, tror jag.

S*rn*holts? (e,e)
Lucky är på stan en del, med sina gamla tensta/rinkebypolare bl a...tror han o Bianca känner varandra bra. dessutom fick brorsorna ta hand om henne en hel del när hon var barn...då E o P var upptagna runt om i världen.
Citera
2019-12-12, 13:52
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Jack.Russel
Kan bekräfta att Lucian* Ingr*sso (* = o) är tilltalad för misshandel m.m. i Stockholms TR mål B 14506-18, huvudförhandling hölls igår.

Urklipp ur förhandlingsschema där infon ovan framgår: https://minfil.com/z5BeWcE5n1/LI_jpg
snyggt
Citera
2019-12-12, 14:04
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Jack.Russel
Kan bekräfta att Lucian* Ingr*sso (* = o) är tilltalad för misshandel m.m. i Stockholms TR mål B 14506-18, huvudförhandling hölls igår.

Urklipp ur förhandlingsschema där infon ovan framgår: https://minfil.com/z5BeWcE5n1/LI_jpg

Tack för infon! Då stämde vibbarna den här gången. Har han andra domar?
Citera
2019-12-12, 15:25
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Tack för infon! Då stämde vibbarna den här gången. Har han andra domar?
klart färre än trott.
Senast redigerad av Pancev 2019-12-12 kl. 15:33.
Citera
2019-12-12, 16:05
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
klart färre än trott.
Han verkar vara rejält störd. De här Ingrossos är sannerligen riktiga klappmongon. Kvinnomisshandlare och tjuvar. Vilken smuts.
Citat:
MISSHANDEL genom att Luciano tillfogat Emilio ett flertal slag i ansiktet med öppen handflata, detta
har orsakat smärta och rodnad som ej varit övergående.
5
OLAGA HOT genom att Luciano uttalat hot mot Emilio, han har sagt "du ska med mig ut, jag ska döda
dig", "jag ska döda dig, jag har snackat med folk, alla i den här stan ska döda dig". Hoten var ägnade att
framkalla allvarlig fruktan och Emilio kände sig mycket rädd.
OLAGA HOT genom att Luciano uttalat hot samt tagit upp en kniv från ett bord som han sedan har
riktat mot Anton samtidigt som han sagt att de ska gå ut tillsammans. Hoten var ägnade att framkalla
allvarlig fruktan och Anton upplevde det som att Luciano tänkte hugga honom med kniven och kände
sig mycket rädd..
OLAGA HOT genom att Luciano uttalat hot mot Åsa genom att säga "du ska få betala din hora" på ett
sätt som var ägnat att framkalla allvarlig fruktan.
OLAGA HOT genom att Luciano uttalat hot mot Bianca genom att säga "jag skall döda dig din
smutsiga hora". Hotet var ägnat att framkalla allvarlig fruktan och Bianca kände sig mycket rädd.
OFREDANDE genom att Luciano spottat på Åsa tre gånger, spottet har träffat Åsa på höger axel.
OFREDANDE genom att Luciano spottat på Bianca samtidigt som han säger "håll käften din jävla
hora".
Citera
2019-12-12, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Jag har en brottmålstråd under aktuella brott där jag lagt upp fup och åtal.

(FB) Bianca Ingrosso hotad av sin farbror

Han hotade Bianca, Åsa och Emilio.

Lägg gärna upp dina länkar igen som du lade upp där.

Vilken slaskpundare Luc1 är minst sagt. Han har ju varit skräp länge men detta blir ju uppenbart när man läste om händelseförloppet.
Citera
2019-12-12, 16:38
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Jag har en brottmålstråd under aktuella brott där jag lagt upp fup och åtal.

(FB) Bianca Ingrosso hotad av sin farbror

Han hotade Bianca, Åsa och Emilio.

Jag citerar dig från den tråden:

Citat:
Åtal
https://minfil.com/H394XaEcnb/Stockh...NGSANS_KAN_pdf

Förundersökning

https://minfil.com/J69cX6E8n7/Stockh...otokoll_23_pdf
Citera
2019-12-12, 16:43
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Lägg gärna upp dina länkar igen som du lade upp där.

Vilken slaskpundare Luc1 är minst sagt. Han har ju varit skräp länge men detta blir ju uppenbart när man läste om händelseförloppet.
hans egna vittnesmål var intressant... var ju snack förut om att Emilio o frun blåst frugans pappa på pengar o att han stämde de.

så det är högst troligt att en hel del av vad L säger har bäring.

Han säger ju själv att han nu är desperat.. och det kan gälla lite grann för de andra som lånat ut pengar. Det är ju lätt att tro att vissa Rinkebykillar varit delaktiga..

kanske var synd att de andra bröt in...vem vet, L kanske har rätt att klippa brorsan. De andras tystnad kanske beror på mer än rädsla. Brorsornas vittnesmål är extremt tunna dessutom.
Senast redigerad av Pancev 2019-12-12 kl. 16:48.
Citera
2019-12-12, 16:58
Medlem
Stämningsansökan

https://minfil.com/Vc7dYdEcn5/Stockh...NGSANS_KAN_pdf

Förundersökningen

https://minfil.com/fc8bY8E2nc/Stockh...otokoll_23_pdf
Citera
2019-12-12, 17:02
Medlem
Luciano är kompis med Darrarbröderns. De var ju inblandade i flera skottlossningar i Jörvaområdet. Jag vet att anvöndaren Darrar skrev om Lucianos koppling till narkotika och skottlossningar runt Termovägen där Luciano bodde innan han mördades.
Citera
2019-12-12, 17:04
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Luciano är kompis med Darrarbröderns. De var ju inblandade i flera skottlossningar i Jörvaområdet. Jag vet att anvöndaren Darrar skrev om Lucianos koppling till narkotika och skottlossningar runt Termovägen där Luciano bodde innan han mördades.
tänkte mer på killar som varit i krogbranschen...och som suttit en hel del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in