Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2019-12-16, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Finns tråd om detta här på Flashback.
Sök på Ingrosso.

Jag har googlat "Ingrosso zigenare" och det är bara en massa spekulationer och "jag har hört".

Mycket möjligt att Ingrosso-klanen har ingifta zigenare, men allt tyder på att roten är syditaliensk.

De har mycket likheter, zigenare och syditalienare.
Citera
2019-12-16, 07:14
Medlem
Brukade neka honom för skojs skull i dörren, han blev alltid så jävla arg och fick värsta adrenalinpåslaget, ”jag är en av um*ts soldater!!”. Han fick snällt stå och vänta i alla möjliga väderlekar tills U till slut kom ner och plockade in honom.

Han är en fjant, absolut ingen tuff kille, ingen tung kriminell och hans våldskapital sträcker sig till väskryckningar samt hota småtjejer
Citera
2019-12-16, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienforce
Det var ju bara för att få syns i tv och få betalt... sekten Wahlgren/ingrosso gör vad som helst för pengar

Nja. vare sig Emilio eller Benjamin syns så värst mycket där. Det är Pernilla och Bianca och
lite grand mormor Christina Schollin.
Citera
2019-12-16, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Ok så du tycker att man inte kan anse att en person är en stor idiot om man inte kan slå ner honom? Stor och stark, jaha, och då får man bete sig som en idiot????

Idioter har endast respekt för yttre attribut. Muskler, bilar, pengar.....Då blir idioter underdåniga. Nu verkar ju ingenting av detta stämma in på vederbörande men men...Ni kan scrolla förbi...
Citera
2019-12-16, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Campion
De flesta som skriver här hade nog skitit ner sig om Luciano hade kommit och ringt på dörren. Stor, stark och backar inte. Det är mitt intryck.

Håller med dig. En vän jobbade med honom för en del år sedan. Har i min väns sällskap träffat denne Lucke och han för sig som en person man inte vill hamna på fel sida hos. Lucke mordhotade både min vän samt min väns familj när det sket sig för dennes agentur/skivbolag.

Min vän hade många roliga berättelser om honom, han verkade vara en clown, svårt att avgöra om de faktiskt skrattade med honom eller åt honom såhär långt efteråt dock.

Men med allt man läser här kan man säkert ta ned honom på jorden igen.

Tvättäkta idiot i all menings rätta betydelse
Citera
2019-12-16, 16:10
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Vem ska Pernilla ha varit otrogen med menar du?

L*rs Be*hke (*a och *e) var hon otrogen med, det har Emilio skrivit om i sin bok La Famiglia.
Citera
2019-12-20, 10:14
Medlem
RobertoSavianos avatar
Vilken härva ändå.

Luci verkar vara minst sagt instabil. Samtidigt förvånar det mig inte jättemycket om det är så att Emilio faktiskt blåst honom på en hel del pengar.

Det som kommer fram är iallafall att Emilio är en feg jävel som inte står upp för sin familj en sekund. Han låter alltså sin fru och dotter bli spottade på och kallade horor utan att visa enda tecken på att ingripa. Kollar endast ner i bordet.
Citera
2019-12-20, 10:58
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Vilken härva ändå.

Luci verkar vara minst sagt instabil. Samtidigt förvånar det mig inte jättemycket om det är så att Emilio faktiskt blåst honom på en hel del pengar.

Det som kommer fram är iallafall att Emilio är en feg jävel som inte står upp för sin familj en sekund. Han låter alltså sin fru och dotter bli spottade på och kallade horor utan att visa enda tecken på att ingripa. Kollar endast ner i bordet.
Problemet är väl att Luci aldrig har haft några pengar. Så hur skulle hans bror kunnat blåsa honom på något? Han är fattig som en kyrkråtta och har alltid varit det, även om han har försökt ge sken om motsatsen. Troligare scenario är att dom har haft något sorts samarbete rent affärsmässigt, och att idioten Lucky därigenom tycker sig ha blivit blåst på pengar, men t o m det låter osannolikt därför att idioten alltid har varit ett rövhål som inte ens hans syskon vill ha att göra med mer än nödvändigt - allra minst starta affärsrörelse med.

Troligtvis är det hela fria fantasier från den hjärnskadade kokainistens sida. Antagligen underblåst av avundsjuka då Emilios barn är väldigt framgångsrika just nu.
Citera
2019-12-20, 12:04
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Problemet är väl att Luci aldrig har haft några pengar. Så hur skulle hans bror kunnat blåsa honom på något? Han är fattig som en kyrkråtta och har alltid varit det, även om han har försökt ge sken om motsatsen. Troligare scenario är att dom har haft något sorts samarbete rent affärsmässigt, och att idioten Lucky därigenom tycker sig ha blivit blåst på pengar, men t o m det låter osannolikt därför att idioten alltid har varit ett rövhål som inte ens hans syskon vill ha att göra med mer än nödvändigt - allra minst starta affärsrörelse med.

Troligtvis är det hela fria fantasier från den hjärnskadade kokainistens sida. Antagligen underblåst av avundsjuka då Emilios barn är väldigt framgångsrika just nu.

Ja, fast läser man förhöret med honom så handlar det ju om att Emilio varit skyldiga folk pengar och han har rett upp detta med personerna för att skydda sin bror. Hur mycket sanning det finns i detta har varken du eller jag tolkningsföreträde för.
Citera
2019-12-20, 12:47
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ja, fast läser man förhöret med honom så handlar det ju om att Emilio varit skyldiga folk pengar och han har rett upp detta med personerna för att skydda sin bror.
Har Luci lagt ut pengar som Emilio varit skyldig? Annars stärker förhöret snarare tesen att "skulden" i detta fall är något som Luci själv tycker att Emilio är skyldig honom baserat på att Luci varit "schysst" mot sin bror.
Citat:
Hur mycket sanning det finns i detta har varken du eller jag tolkningsföreträde för.
Ja, så är det ju för det mesta i sådana här trådar. Det vet vi alla.
Citera
2019-12-21, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Brukade neka honom för skojs skull i dörren, han blev alltid så jävla arg och fick värsta adrenalinpåslaget, ”jag är en av um*ts soldater!!”. Han fick snällt stå och vänta i alla möjliga väderlekar tills U till slut kom ner och plockade in honom.

Han är en fjant, absolut ingen tuff kille, ingen tung kriminell och hans våldskapital sträcker sig till väskryckningar samt hota småtjejer
Umit är ju en riktig bandit. Tyson-nätverket är Luckys kompisar?
Citera
2019-12-21, 02:30
Medlem
Lås in fanskapet för droger mm , riktigt tönt det där!
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in