Citat:
Ursprungligen postat av
framtidsmannen
För att ni ska få lite bakgrund i Ingrosso så är Luciano (Lucky) familjens ADHD barn, de är livrädda för honom varför vet jag inte riktigt? Men han är okontrollerbar vips blir han galen och börjar slänga saker runt sig! Men familjen utnyttjar det också! Han är en hälare och tjuv, Och övriga familjemedlemmar tar del i godset och oavsett om det är sprit till restaurangen eller kött till familjefesten. Så är det ingen som tillrättarvisar idioten!
När pernilla var otrogen exempelvis så var det Lucky som skulle tillrättavisa snubben (förövrigt kändis) skedde under Grease perioden, Jag menar att bara att de utnyttjar honom också, förvånande är att familjen har så stor respekt för honom, För när det hettar till på riktigt så ringer han "kusiner" Någon skrev zigenare och det stämmer rätt bra, det är både kusin giftemål och inavel, inte bara på dom utan även i familjerna P*lumbo, D*nielle, (a) colocollo(o) som är kusiner med ingrosso alla dessa jobbar svart eller är tjuvar/hälare knarkare eller sjukpensionärer bidrar 0 till samhället! Och då anses dessa ändå vara integrerade i Sverige. Vilket jävla pack!
Som man brukar säga i Italien, Afrika börjar söder om Rom. Eller "jag gillar negrer, jag hatar terroni".
Syditalienare är på många sätt mer MENA än europeiska. Utseendemässigt, genetiskt, kulturellt. T.o.m. lingvistiskt så hittar du en hel del arabiska influenser i exempelvis sicilianska. Tidigare talades det arabiska på ön. "Maffia" är ett arabiskt ord.