Flashback bygger pepparkakshus!
2019-12-15, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Campion
De flesta som skriver här hade nog skitit ner sig om Luciano hade kommit och ringt på dörren. Stor, stark och backar inte. Det är mitt intryck.

Du måste på allvar vara förvirrad.
Citera
2019-12-15, 22:17
Medlem
Fabolouseds avatar
Den 11:e december skrev denna stjärnan "FREEEEEE!!!!" på facebook.
Verkar ju vara en del som fattas i skallen på honom om man ska uttrycka sig milt.
Citera
2019-12-15, 22:35
Medlem
StarkMarks avatar
Vad är det med italienare i Sverige och deras tendenser att bete sig som blattar? Ingrosso, Paolo Roberto och var inte den där östermalmsnubben som sparkade ihjäl en jämnårig kamrat italienare?
Citera
2019-12-16, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litesliten
Men numera är han snäll och tillsammans med Åsa och har t o m varit hemma hos
Pernilla och ätit pizza i kartong. Det har jag sett på TV !

Det var ju bara för att få syns i tv och få betalt... sekten Wahlgren/ingrosso gör vad som helst för pengar
Citera
2019-12-16, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Jobbade på ett företag för längesedan där vi utförde möbelinstallationer i olika delar utav landet och blev då kontaktade utav en Ingrosso, tyvärr minns jag inte förnamnet. Personen ifråga var sjukt otrevlig och psykopat-vibbarna slog igenom omedelbart, ytterst obehaglig person att prata med men han förklarade sig delvis med att han hade fått en hjärnskada från en bil/motorcykelolycka eller liknande mellan allt annat svammel, och det var också därför han var så "hetsig".

Så, är det någon utav Ingrossorna som har varit med om det här eller var det något annat pucko jag talade med? Emilio var det inte iallafall.

Japp det var Lucky, Han körde dynghög i centrala Stockholm med sin älskarinna dom krockade med en annan bil, Lucky drog som en avlöning utan att kolla hur det var med älskarinnan hon dog på plats! Hela familjen + kusiner m.fl är riktigt smutsiga,
Citera
2019-12-16, 04:41
Medlem
För att ni ska få lite bakgrund i Ingrosso så är Luciano (Lucky) familjens ADHD barn, de är livrädda för honom varför vet jag inte riktigt? Men han är okontrollerbar vips blir han galen och börjar slänga saker runt sig! Men familjen utnyttjar det också! Han är en hälare och tjuv, Och övriga familjemedlemmar tar del i godset och oavsett om det är sprit till restaurangen eller kött till familjefesten. Så är det ingen som tillrättarvisar idioten!
När pernilla var otrogen exempelvis så var det Lucky som skulle tillrättavisa snubben (förövrigt kändis) skedde under Grease perioden, Jag menar att bara att de utnyttjar honom också, förvånande är att familjen har så stor respekt för honom, För när det hettar till på riktigt så ringer han "kusiner" Någon skrev zigenare och det stämmer rätt bra, det är både kusin giftemål och inavel, inte bara på dom utan även i familjerna P*lumbo, D*nielle, (a) colocollo(o) som är kusiner med ingrosso alla dessa jobbar svart eller är tjuvar/hälare knarkare eller sjukpensionärer bidrar 0 till samhället! Och då anses dessa ändå vara integrerade i Sverige. Vilket jävla pack!
Citera
2019-12-16, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av framtidsmannen
För att ni ska få lite bakgrund i Ingrosso så är Luciano (Lucky) familjens ADHD barn, de är livrädda för honom varför vet jag inte riktigt? Men han är okontrollerbar vips blir han galen och börjar slänga saker runt sig! Men familjen utnyttjar det också! Han är en hälare och tjuv, Och övriga familjemedlemmar tar del i godset och oavsett om det är sprit till restaurangen eller kött till familjefesten. Så är det ingen som tillrättarvisar idioten!
När pernilla var otrogen exempelvis så var det Lucky som skulle tillrättavisa snubben (förövrigt kändis) skedde under Grease perioden, Jag menar att bara att de utnyttjar honom också, förvånande är att familjen har så stor respekt för honom, För när det hettar till på riktigt så ringer han "kusiner" Någon skrev zigenare och det stämmer rätt bra, det är både kusin giftemål och inavel, inte bara på dom utan även i familjerna P*lumbo, D*nielle, (a) colocollo(o) som är kusiner med ingrosso alla dessa jobbar svart eller är tjuvar/hälare knarkare eller sjukpensionärer bidrar 0 till samhället! Och då anses dessa ändå vara integrerade i Sverige. Vilket jävla pack!
Vem ska Pernilla ha varit otrogen med menar du?
Citera
2019-12-16, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av framtidsmannen

Som man brukar säga i Italien, Afrika börjar söder om Rom. Eller "jag gillar negrer, jag hatar terroni".
Syditalienare är på många sätt mer MENA än europeiska. Utseendemässigt, genetiskt, kulturellt. T.o.m. lingvistiskt så hittar du en hel del arabiska influenser i exempelvis sicilianska. Tidigare talades det arabiska på ön. "Maffia" är ett arabiskt ord.
Citera
2019-12-16, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Vem ska Pernilla ha varit otrogen med menar du?

Det är väl inte så svårt att lista ut? Jag gav dig alla ledtrådar...!
Citera
2019-12-16, 06:38
Medlem
Ingrosso-familjen härstammar från en zigenar-släkt. Just sayin'
Citera
2019-12-16, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Ingrosso-familjen härstammar från en zigenar-släkt. Just sayin'

Källa?
De tycks vara typiska terroni från södra Italien.
Citera
2019-12-16, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Källa?
De tycks vara typiska terroni från södra Italien.

Finns tråd om detta här på Flashback.
Sök på Ingrosso.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in