2019-12-12, 17:08
Medlem
Användaren Darrar RIP hade koll på Luciano
Kopierar in hans inlägg

Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Luciano ”Lucky” Ingrosso som har en egen tråd här på Flashback är eller var en vän till Anna Book och hennes familj. Han är ju kriminell men det kan man läsa om i hans tråd. Han blev dömd för att ha slängt en tändare på Anna Book när hon försvarade hans flickvän som är vän med Anna Book.
(FB) Skvaller om Luciano Ingrosso?

Nu till liksom världen är liten. Luciano är ofta på Termovägen. Jag har stött på honom flera gånger rökandes cannabis tillsammans med mamma Darrar och hennes kompis M*lin Vul*tic
* a * e som bor granne, dörren bredvid Darrar.

Nu kommer Luciano och M*lin Vul*tic * a * e ta bort sina likes och kommentarer tillvarandra på Facebook så den som vill kan ju gå in och spara ner innan de raderas.

Trots att Luciano dömdes för några år sedan för att ha slängt tändaren på stackars Anna så stötte jag på Luciano och Antonio när jag skulle ner till garaget för några veckor sedan.
Luciano är en säljare och langare av knark och lite till.
De som kan titta lite på ratsit på namnen ser att de bor på samma våningsplan. Darrar och M*lin Vul*tic. * a * e

Jag undrar om Anna Book och Luciano Ingrosso numera är vänner? Är tändaren ett minne blott?

Luciano är också vän med Felicias pappa Mehmet. Så sjuk liten värld och alla vägar bär till Termovägen...

Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Undra om det är vapen från Luciano Ingrosso? Vi som bor här ute i Termo är tyvär vana vid att ha Lucky och hans pojkar springandes med vapen och knivar när det ska säljas knark. Samma Lucky som dömdes för att ha slängt en tändare på Anna. Lucky umgås ju med Felicias kriminella farsa Mehmet. Dessa två kan man se i centrum i Jakobsberg.
Senast redigerad av Efternamn08 2019-12-12 kl. 17:12.
Citera
2019-12-12, 17:28
Medlem
Det känns som det finns stoff till en hel TV-serie i tråden, drama eller dokumentär.
Citera
2019-12-12, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
hans egna vittnesmål var intressant... var ju snack förut om att Emilio o frun blåst frugans pappa på pengar o att han stämde de.

så det är högst troligt att en hel del av vad L säger har bäring.

Han säger ju själv att han nu är desperat.. och det kan gälla lite grann för de andra som lånat ut pengar. Det är ju lätt att tro att vissa Rinkebykillar varit delaktiga..

kanske var synd att de andra bröt in...vem vet, L kanske har rätt att klippa brorsan. De andras tystnad kanske beror på mer än rädsla. Brorsornas vittnesmål är extremt tunna dessutom.

Huruvida det är diff i pengar är ju svårt att avgöra men L är ju en snackare och en pundare så att hans matematik skulle vara något att hänga i julgranen är nog inget man ska tro för mycket om. Alla andra jobbar och sliter och vad göra han? Typiskt luffarbeteende att gnälla om att andra är skyldiga pengar sen kan jag tycka.

Att L som är en liten harig fjant skulle kunna klippa någon ska vi inte ens spekulera i för det är helt enkelt inte sant. Det är ett under att tjockisen inte bröt handen av örfilen.
Citera
2019-12-12, 18:04
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Han verkar vara rejält störd. De här Ingrossos är sannerligen riktiga klappmongon. Kvinnomisshandlare och tjuvar. Vilken smuts.

Var väl på tiden att Emilio får smaka på sin egen medicin, alla kommer väl ihåg hur han skulle klippa Pernilla och det skulle komma familjemedlemmar från Italien som skulle klippa henne eftersom Ingrossos är familjen Corleone i verkligen 🤣🤣🤣

Jävla pajas och hustrumisshandlare av rang, sätter inte min fot på hans jävla patetiska pasta hak på Mallorca. Att dumma naiva svenskar åker dit och gynnar skithögen förstår jag inte men det är ju mer eller mindre ett Grabbarna Grus för Svenska Charter Turister.

Emilio kör ju den här stilen med hot och explosiva raseri utbrott mot allt och alla, att Smiling Åsa står ut är för mig en gåta. Hon har det inte lätt i Santa Ponsa vittnar folk i dess omgivning.

Läsvärt,

https://mama.nu/mamaliv/stjarnmammor...hela-mitt-liv/

En parantes bara, Åsa skall ju enligt sig själv och sina sociala flöden vara gift med Emilio och hon heter ju Åsa Ingrosso. Men i Tingsrätten så har dom kallat henne med hennes rätta namn, Åsa Björling Högberg dvs säga sina två män hon varit gift med innan. Fake på hög nivå med den där familjen.
Senast redigerad av HeroesSilencio 2019-12-12 kl. 18:37.
Citera
2019-12-12, 18:16
Medlem
Fy frö, vilken störd familj.

Inte konstigt att Bianca är så trasig som människa.

Tur nog har hon det stabilare på Pernillas sida, mormor och morfar.
Citera
2019-12-12, 18:37
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Stämningsansökan

https://minfil.com/Vc7dYdEcn5/Stockh...NGSANS_KAN_pdf

Förundersökningen

https://minfil.com/fc8bY8E2nc/Stockh...otokoll_23_pdf

Snacka om loser...

Citat:
Lucian* Ingr*ss*, 48 år.

Inkomst: Pension på 9.200 kronor i månaden.
Skulder: 200.000 kr till kronofogden och 800.000 kr i skuld till försäkringsbolag. Bidrag: Nej
Förmögenhet: Ingen
Civilstånd: ogift
Försörjningsplikt/barn: Har ett hemmavarande barn under 18 år.

Bor dessutom hemma hos päronen.
Citera
2019-12-12, 20:07
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Var väl på tiden att Emilio får smaka på sin egen medicin, alla kommer väl ihåg hur han skulle klippa Pernilla och det skulle komma familjemedlemmar från Italien som skulle klippa henne eftersom Ingrossos är familjen Corleone i verkligen 🤣🤣🤣

Jävla pajas och hustrumisshandlare av rang, sätter inte min fot på hans jävla patetiska pasta hak på Mallorca. Att dumma naiva svenskar åker dit och gynnar skithögen förstår jag inte men det är ju mer eller mindre ett Grabbarna Grus för Svenska Charter Turister.

Emilio kör ju den här stilen med hot och explosiva raseri utbrott mot allt och alla, att Smiling Åsa står ut är för mig en gåta. Hon har det inte lätt i Santa Ponsa vittnar folk i dess omgivning.

Läsvärt,

https://mama.nu/mamaliv/stjarnmammor...hela-mitt-liv/

En parantes bara, Åsa skall ju enligt sig själv och sina sociala flöden vara gift med Emilio och hon heter ju Åsa Ingrosso. Men i Tingsrätten så har dom kallat henne med hennes rätta namn, Åsa Björling Högberg dvs säga sina två män hon varit gift med innan. Fake på hög nivå med den där familjen.
Jag fattar inte hur barnen kan vilja träffa sin pappa efter vad han gjort mot deras mor. Hela den här släkten är fan helt jävla trasig. Och smutsig. Man får smutskänsla i munnen när man läser den här förundersökningen. Fyfan.
Citera
2019-12-12, 20:10
Medlem
Man får anta att Ingrossos firar en riktigt härlig stor familjejul."Koks till farbror,med detta puder du ej säger nej till luder, ta en näsa Lucketti, din j-a spagetti!"

Vilka Rinkebygossar ingår i Luckys följe?
Citera
2019-12-12, 20:26
Medlem
I
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Jag fattar inte hur barnen kan vilja träffa sin pappa efter vad han gjort mot deras mor. Hela den här släkten är fan helt jävla trasig. Och smutsig. Man får smutskänsla i munnen när man läser den här förundersökningen. Fyfan.
Inte bara ”vill träffa”, Bianca höjer honom till skyarna, vill bara heta Ingrosso i efternamn mm. Helt obegripligt.
Citera
2019-12-12, 20:40
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Snacka om loser...Bor dessutom hemma hos päronen.

Luciano är enbart en menlös och patetisk loser, han skramlar mycket och vill leka maffia etc. Han gillar att synas med kriminella tunga killar men det handlar mer om en beundran från hans sida precis som vilket stalker eller Fan som helst, han är en Cable Guy och en ryggsäck i det fallet. De utnyttjar bara han för hans menlöshet, springer säkert lite ärenden och ordnar lite tjejer till fester. Han hängde mycket på Beirut Café förr i tiden och de skrattade alltid bakom hans rygg. De sa att han är gravt efterbliven och var deras Donkey, det var på den tiden som Paul Madrossian ägde stället.

Sedan är det ju allmänt känt att Luciano gillar småpojkar och är familjens svarta får sedan länge för att han är bög. Han omger sig med tjejer men gillar småkillar egentligen! Riktig patetisk feg liten skit.... kommer aldrig bli något av honom mer än att han förmodligen slänger sig ut från något tak till slut. Alla inklusive hans egna barn skäms över han.... hade dom varit en riktig Maffiafamilj så hade han försvunnit plötsligt. Han har åkt på pasta kurs i Italien hade det hetat officiellt 🤣
Senast redigerad av HeroesSilencio 2019-12-12 kl. 20:45.
Citera
2019-12-12, 20:49
Medlem
BrainDisorders avatar
Jobbade på ett företag för längesedan där vi utförde möbelinstallationer i olika delar utav landet och blev då kontaktade utav en Ingrosso, tyvärr minns jag inte förnamnet. Personen ifråga var sjukt otrevlig och psykopat-vibbarna slog igenom omedelbart, ytterst obehaglig person att prata med men han förklarade sig delvis med att han hade fått en hjärnskada från en bil/motorcykelolycka eller liknande mellan allt annat svammel, och det var också därför han var så "hetsig".

Så, är det någon utav Ingrossorna som har varit med om det här eller var det något annat pucko jag talade med? Emilio var det inte iallafall.
Citera
2019-12-12, 20:54
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
hade dom varit en riktig Maffiafamilj så hade han försvunnit plötsligt. Han har åkt på pasta kurs i Italien hade det hetat officiellt 🤣

Haha, ja det gick bra för Emilio att dödshota exfrun med att ”flyga upp folk från Italien”. Mycket snack och lite verkstad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in