Citat:
Ursprungligen postat av
Kaffemedaffe
Han verkar vara rejält störd. De här Ingrossos är sannerligen riktiga klappmongon. Kvinnomisshandlare och tjuvar. Vilken smuts.
Var väl på tiden att Emilio får smaka på sin egen medicin, alla kommer väl ihåg hur han skulle klippa Pernilla och det skulle komma familjemedlemmar från Italien som skulle klippa henne eftersom Ingrossos är familjen Corleone i verkligen 🤣🤣🤣
Jävla pajas och hustrumisshandlare av rang, sätter inte min fot på hans jävla patetiska pasta hak på Mallorca. Att dumma naiva svenskar åker dit och gynnar skithögen förstår jag inte men det är ju mer eller mindre ett Grabbarna Grus för Svenska Charter Turister.
Emilio kör ju den här stilen med hot och explosiva raseri utbrott mot allt och alla, att Smiling Åsa står ut är för mig en gåta. Hon har det inte lätt i Santa Ponsa vittnar folk i dess omgivning.
Läsvärt,
https://mama.nu/mamaliv/stjarnmammor...hela-mitt-liv/
En parantes bara, Åsa skall ju enligt sig själv och sina sociala flöden vara gift med Emilio och hon heter ju Åsa Ingrosso. Men i Tingsrätten så har dom kallat henne med hennes rätta namn, Åsa Björling Högberg dvs säga sina två män hon varit gift med innan. Fake på hög nivå med den där familjen.