Citat:
Ursprungligen postat av
colombo555
Min teori: Blattar hotar varandra mycket även inom familjen kanske. Denne Luciano och de äldre är mer åt det italienska hållet. Bianca och hennes syskon är försvenskade. Blattar bråkar, hotar varandra inom familjen sedan går man vidare inte värsta grejen. Kanske fick de nog av hans bråkande och anmälde honom så han lär sig en läxa.
Vilka har anmält då, inte Emilio?
Citat:
Ursprungligen postat av
colombo555
Min poäng är att svensken tar hot jävligt allvarligt (vilket är bra). Men för vissa blattar är det skillnad på bråk och ”bråk”.
Du gissar vilt. Istället borde du se
Han tror han är bäst. De tar konflikterna på allvar och de är långsinta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pancev
Lucky är på stan en del, med sina gamla tensta/rinkebypolare bl a...tror han o Bianca känner varandra bra. dessutom fick brorsorna ta hand om henne en hel del när hon var barn...då E o P var upptagna runt om i världen.
Jag böjer mig för er intuition och era informationer. Tror du Bianca hade ett gott öga till Luciano innan detta? Sin pappa tycks hon inte våga säga emot alls.
Citat:
Ursprungligen postat av
avintresse
Det känns som det finns stoff till en hel TV-serie i tråden, drama eller dokumentär.
Ja, det är dags för en
Han tror han är bäst II. Väldigt emotionellt skadade människor i tre generationer. Fjärde generationen tycks klara sig bättre, men allt kommer inte upp till ytan.
Citat:
Ursprungligen postat av
NoF8
Huruvida det är diff i pengar är ju svårt att avgöra men L är ju en snackare och en pundare så att hans matematik skulle vara något att hänga i julgranen är nog inget man ska tro för mycket om. Alla andra jobbar och sliter och vad göra han? Typiskt luffarbeteende att gnälla om att andra är skyldiga pengar sen kan jag tycka.
Några slags ekonomiska mellanhavanden borde han syfta på. Om han tog det ur tomma luften var han hög som ett hus.
Här är Lucianos egen tråd -->
(FB) Skvaller om Luciano Ingrosso?