2019-12-12, 21:09
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Jobbade på ett företag för längesedan där vi utförde möbelinstallationer i olika delar utav landet och blev då kontaktade utav en Ingrosso, tyvärr minns jag inte förnamnet. Personen ifråga var sjukt otrevlig och psykopat-vibbarna slog igenom omedelbart, ytterst obehaglig person att prata med men han förklarade sig delvis med att han hade fått en hjärnskada från en bil/motorcykelolycka eller liknande mellan allt annat svammel, och det var också därför han var så "hetsig".

Så, är det någon utav Ingrossorna som har varit med om det här eller var det något annat pucko jag talade med? Emilio var det inte iallafall.

Det var helt solklart Luciano som du pratade med, ingen tvekan! Han körde full med en bil som var full med ungdomar och kraschade och en tjej dog, kommer inte ihåg exakt men jag tror det var Lucianos tjej som dog. Tror det hände ute i Saltsjöbaden eller Nacka någonstans, vilket som så smet han ifrån olycksplatsen men blev tagen senare, han är ett jävla kräk och en feglort.
Citera
2019-12-12, 21:32
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Det var helt solklart Luciano som du pratade med, ingen tvekan! Han körde full med en bil som var full med ungdomar och kraschade och en tjej dog, kommer inte ihåg exakt men jag tror det var Lucianos tjej som dog. Tror det hände ute i Saltsjöbaden eller Nacka någonstans, vilket som så smet han ifrån olycksplatsen men blev tagen senare, han är ett jävla kräk och en feglort.

Ja, då var det nog han. Kom plötsligt ihåg samtalet när jag såg alla brödernas namn.
Citera
2019-12-12, 21:33
Medlem
Ful fisk. Hoppas han blir fängslad tungt! Synd om Bianca att hon har så släkt.
Citera
2019-12-12, 22:34
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
I
Inte bara ”vill träffa”, Bianca höjer honom till skyarna, vill bara heta Ingrosso i efternamn mm. Helt obegripligt.
Tycker Sverige borde skicka hem allihop till Italien. Tack, men nej tack.
Citera
2019-12-12, 22:35
Medlem
colombo555s avatar
Min teori:

Blattar hotar varandra mycket även inom familjen kanske. Denne Luciano och de äldre är mer åt det italienska hållet.

Bianca och hennes syskon är försvenskade.

Blattar bråkar, hotar varandra inom familjen sedan går man vidare inte värsta grejen. Kanske fick de nog av hans bråkande och anmälde honom så han lär sig en läxa.

Min poäng är att svensken tar hot jävligt allvarligt (vilket är bra). Men för vissa blattar är det skillnad på bråk och ”bråk”.
Citera
2019-12-12, 22:43
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:

Det här hade man velat höra mer om.

För övrigt kollade jag in hans facebook, man kan tro det är nått av hans barn som skriver där, nån som fastnat i uppväxten.
Citera
2019-12-12, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Tycker Sverige borde skicka hem allihop till Italien. Tack, men nej tack.
Bra förslag!
Det står i tingsrättsdokumentet att L:s inkomst består av 9200 i pension, då blir man ju nyfiken på vilken form av pension det är, han är ju bara 48 år gammal. Sjukpension kanske? För att han är missbrukare, eller vad?
Citera
2019-12-12, 23:09
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Luciano är enbart en menlös och patetisk loser, han skramlar mycket och vill leka maffia etc. Han gillar att synas med kriminella tunga killar men det handlar mer om en beundran från hans sida precis som vilket stalker eller Fan som helst, han är en Cable Guy och en ryggsäck i det fallet. De utnyttjar bara han för hans menlöshet, springer säkert lite ärenden och ordnar lite tjejer till fester. Han hängde mycket på Beirut Café förr i tiden och de skrattade alltid bakom hans rygg. De sa att han är gravt efterbliven och var deras Donkey, det var på den tiden som Paul Madrossian ägde stället.
🤣

Exakt , Pålle och Emilio är ju gamla barndomskompisar från
Tensta. Klart att lille Fatso hängde där. Men dee var ju Pålle som trasslade in Emilio i den ekobrottshärvan när de hade
Il Conte på Östermalm.
Snurriga grabbar med dålig
fingertoppskänsla.
Dom måste bajsa på sig av
avundsjuka hur mycket cash
Benjamin och Bianca drar in.
Plus att dom är måttligt imponerade av sina farbröder
🤣🤣🤣
Citera
2019-12-12, 23:24
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efedrinkungen
Exakt , Pålle och Emilio är ju gamla barndomskompisar från
Tensta. Klart att lille Fatso hängde där. Men dee var ju Pålle som trasslade in Emilio i den ekobrottshärvan när de hade
Il Conte på Östermalm.
Snurriga grabbar med dålig
fingertoppskänsla.
Dom måste bajsa på sig av
avundsjuka hur mycket cash
Benjamin och Bianca drar in.
Plus att dom är måttligt imponerade av sina farbröder
🤣🤣🤣

Ja inte dom lojalaste polarna precis, skulle blåsa varann för lite fitta typ🤣🤣 Luciano var och är en liten fjant bara och klängde sig fast hos de stora killarna som ett plåster. Han ordnade mycket småtjejer åt dom här kriminella gossarna och de utnyttjade han som den lilla böghora han är. Han var för dum att förstå det... han är ju totalt efterbliven så det måste vara därför han lyfter pension nu på 9200 kr per månad enligt förundersökningen, IQ knappt högre än en vandrande Pinne.

Han är nog sjukt avis på hur mycket pengar brorsbarnen tjänar... det svider och det utfästs nog en och annan familjebot då och då på 500.000 så det kan vara något sånt som han tjafsar om också. Skulle tro att Sebbe har slängt till han lite smulor i form av pengar för att slippa få påhälsning av Luciano Stjärtgosse ute i Djursholm.

Pajas varning på allt i alla fall... och de är fake Italianos allihopa. Skulle mer klassa dom som Zigenare faktiskt. Det är mycket Sopranos wannabes över dom... och en hysterisk mamma i grunden som hatar alla deras flickvänner eller fruar. Hela familjen bojkottade ju Nicolas bröllop med Charlotte Nilsson med någon timmes varsel innan. Helt sjukt... de är patrask och WT.
Citera
2019-12-12, 23:31
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colombo555
Min teori: Blattar hotar varandra mycket även inom familjen kanske. Denne Luciano och de äldre är mer åt det italienska hållet. Bianca och hennes syskon är försvenskade. Blattar bråkar, hotar varandra inom familjen sedan går man vidare inte värsta grejen. Kanske fick de nog av hans bråkande och anmälde honom så han lär sig en läxa.
Vilka har anmält då, inte Emilio?
Citat:
Ursprungligen postat av colombo555
Min poäng är att svensken tar hot jävligt allvarligt (vilket är bra). Men för vissa blattar är det skillnad på bråk och ”bråk”.
Du gissar vilt. Istället borde du se Han tror han är bäst. De tar konflikterna på allvar och de är långsinta.

Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Lucky är på stan en del, med sina gamla tensta/rinkebypolare bl a...tror han o Bianca känner varandra bra. dessutom fick brorsorna ta hand om henne en hel del när hon var barn...då E o P var upptagna runt om i världen.
Jag böjer mig för er intuition och era informationer. Tror du Bianca hade ett gott öga till Luciano innan detta? Sin pappa tycks hon inte våga säga emot alls.

Citat:
Ursprungligen postat av avintresse
Det känns som det finns stoff till en hel TV-serie i tråden, drama eller dokumentär.
Ja, det är dags för en Han tror han är bäst II. Väldigt emotionellt skadade människor i tre generationer. Fjärde generationen tycks klara sig bättre, men allt kommer inte upp till ytan.

Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Huruvida det är diff i pengar är ju svårt att avgöra men L är ju en snackare och en pundare så att hans matematik skulle vara något att hänga i julgranen är nog inget man ska tro för mycket om. Alla andra jobbar och sliter och vad göra han? Typiskt luffarbeteende att gnälla om att andra är skyldiga pengar sen kan jag tycka.
Några slags ekonomiska mellanhavanden borde han syfta på. Om han tog det ur tomma luften var han hög som ett hus.

Här är Lucianos egen tråd --> (FB) Skvaller om Luciano Ingrosso?
Senast redigerad av Schlesien 2019-12-12 kl. 23:41. Anledning: stavning
Citera
2019-12-13, 00:11
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Bra förslag!
Det står i tingsrättsdokumentet att L:s inkomst består av 9200 i pension, då blir man ju nyfiken på vilken form av pension det är, han är ju bara 48 år gammal. Sjukpension kanske? För att han är missbrukare, eller vad?
Ja. Han är sjukpensionär för något diffust smärttillstånd men i själva verket är han bara pundare.
Citera
2019-12-13, 00:40
Avstängd
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
Haha, ja det gick bra för Emilio att dödshota exfrun med att ”flyga upp folk från Italien”. Mycket snack och lite verkstad.

Det var inte lite patetiskt sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in