Flashback bygger pepparkakshus!
2019-12-13, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
1 mille i skulder men poesar med ferrari på sonens födelsedag..

Ja. Pension och skulder. Världsklass
Citera
2019-12-14, 10:56
Medlem
N

De flesta som skriver här hade nog skitit ner sig om Luciano hade kommit och ringt på dörren. Stor, stark och backar inte. Det är mitt intryck.
Senast redigerad av Campion 2019-12-14 kl. 10:56. Anledning: N
Citera
2019-12-14, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Campion
De flesta som skriver här hade nog skitit ner sig om Luciano hade kommit och ringt på dörren. Stor, stark och backar inte. Det är mitt intryck.

Stor? Nej.

Skitit ner sig? Vad snackar du om?

Killen har damp och vad har han med oss att göra.
Citera
2019-12-14, 16:58
Medlem
Han hotar sin BROR och hans familj. Ganska säker på att han inte har bollar att hota någon utanför familjen.

Citat:
Citera
2019-12-14, 17:12
Medlem
Citat:

Ok så du tycker att man inte kan anse att en person är en stor idiot om man inte kan slå ner honom? Stor och stark, jaha, och då får man bete sig som en idiot????
Citera
2019-12-14, 17:58
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
En dampad pundare som bara vågar jävlas med sin familj och är helt igenom en patetisk figur!

Både män och kvinnor som stött på honom på "stan" genom åren går omvägar, enbart för att man inte orkar höra på hans babblande bittra förljugna historier.

Få personer är så enormt illa omtyckta som detta sönderknarkade svagbegåvade svarta får i familjen Ingrosso!
Han tar lätt jumboplatsen ifrån den tidigare kvinnomisshandlande brorsan E.
Citera
2019-12-14, 18:11
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
"Obegripligt". Vad har kvinnor för val om de väl skaffat barn med idioter? För det första har idioterna umgängesrätt för alltid. För det andra fäster sig barn vid sina föräldrar, extra mycket vid svårtillgängliga narcissistiska icke närvarande föräldrar. Ungar spar skitsnacket för de stackare som finns där och kramar om dem. Frånvarande skitstövlar idealiseras. Hon, liksom många andra kvinnor i den situationen, hade knappast mycket till val. Folk som tar djävulen i båten får ro honom i land, med horn, klövar, cape och rubbet.
Mycket bra skrivet!👍
Om man betraktar sin omgivning med vänners vänner och deras berättelser, så verkar det inte alls vara ett ovanligt fenomen när någon idiotpart har varit involverad!
Citera
2019-12-14, 23:56
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:

Fet menar du?
Citera
2019-12-15, 04:38
Medlem
HateWrecks avatar
Luciano är alltså bekräftat pundig?
Aldrig träffat på honom, bara sett honom på krogen och fester för rätt länge sedan nu.
Gjorde inte så mycket väsen av sig de gångerna iaf.

Emilio har jag hälsat på några gånger. Några ggr pga jobb och någon annan gång som bekantas bekanta.
Varje gång har han verkat "spattig" trots att han varit ganska tystlåten, eller snarare fåordig.
Minns att jag funderade på huruvida han tagit kola vid flera tillfällen.
Jag tror att han lätt kan uppfattas som otrevlig och jag har pratat med folk som avskyr karln.
Iaf i jobbsammanhangen var han väldigt kort och professionell.. Nära på dryg.
Sådär som kolatorskar kan vara på lagom dos.

Brorsorna kanske har lite pulvergrejer på gång tillsammans?
Citera
2019-12-15, 11:56
Medlem
123....s avatar
Låter som bra karma iaf att Emilio åkte på ett par lavetter Och några spottloskor, han misshandlade Pernilla W både fysiskt och psykiskt då det begav sig ....
Citera
2019-12-15, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Låter som bra karma iaf att Emilio åkte på ett par lavetter Och några spottloskor, han misshandlade Pernilla W både fysiskt och psykiskt då det begav sig ....

Men numera är han snäll och tillsammans med Åsa och har t o m varit hemma hos
Pernilla och ätit pizza i kartong. Det har jag sett på TV !
Citera
2019-12-15, 15:59
Medlem
SecretQs avatar
Någon mer än jag som såg dokumentären om Emilios Ingrossos pappa och farbror när det begav sig? Hittar bara trailern nu, men bråk och avundsjuka härjade mellan gammelbrorsorna Ingrosso. Mycket sevärd!

https://vimeo.com/ondemand/hantrorhanarbast
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in