2019-12-13, 00:59
Medlem
Träffat denna herre, var dunderhög på kokain och vars omkrets av andra gangsters som dock kan bete sig.

Framstod väldigt instabil.
Citera
2019-12-13, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Det är väl framför allt Lucky Luciano som är en riktig stjärna?

Heter han så på riktigt? Som upplagt för ett liv i misär. Fan va wt
Citera
2019-12-13, 09:26
Medlem
Jag fattar inte hur Pernilla, Laila och Charlotte kan vilja vara ingifta och ha barn med dessa och tvingas ha kontakt med den släkten. Laila slapp bröderna eftersom hon var gift med Nicklas men hon behövde ju träffa Ingrosso familjen vid familjeträffar.
Citera
2019-12-13, 10:16
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Huruvida det är diff i pengar är ju svårt att avgöra men L är ju en snackare och en pundare så att hans matematik skulle vara något att hänga i julgranen är nog inget man ska tro för mycket om. Alla andra jobbar och sliter och vad göra han? Typiskt luffarbeteende att gnälla om att andra är skyldiga pengar sen kan jag tycka.

Att L som är en liten harig fjant skulle kunna klippa någon ska vi inte ens spekulera i för det är helt enkelt inte sant. Det är ett under att tjockisen inte bröt handen av örfilen.
sant, skillnad på att örfila en vuxen man kontra tjejer.

men E gamla restaurangägarpolare kan ju vara de som faktiskt levererar klippet, om de nu sponsrat med stålar.
Citera
2019-12-13, 10:19
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colombo555
Min teori:

Blattar hotar varandra mycket även inom familjen kanske. Denne Luciano och de äldre är mer åt det italienska hållet.

Bianca och hennes syskon är försvenskade.

Blattar bråkar, hotar varandra inom familjen sedan går man vidare inte värsta grejen. Kanske fick de nog av hans bråkande och anmälde honom så han lär sig en läxa.

Min poäng är att svensken tar hot jävligt allvarligt (vilket är bra). Men för vissa blattar är det skillnad på bråk och ”bråk”.
har du ens läst fupen elr?
Citera
2019-12-13, 10:28
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Det var helt solklart Luciano som du pratade med, ingen tvekan! Han körde full med en bil som var full med ungdomar och kraschade och en tjej dog, kommer inte ihåg exakt men jag tror det var Lucianos tjej som dog. Tror det hände ute i Saltsjöbaden eller Nacka någonstans, vilket som så smet han ifrån olycksplatsen men blev tagen senare, han är ett jävla kräk och en feglort.
Haga norra..stod i blaskan.

3 pers i bilen tror jag, polaren fick ta smällen först innan folk fick det på rätta vägen.

ja, hon dog ..och ja på det andra.

var en annan riktig volta med bil åt tyresöhållet ...men det var en annan brorsa.
Citera
2019-12-13, 10:33
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruksdata
Ful fisk. Hoppas han blir fängslad tungt! Synd om Bianca att hon har så släkt.
vem fan bryr sig...hon har det bättre än de flesta som har en dysfunktionell familj. finns tusentals unga tjejer som du kan bry dig om ..som haft det oerhört mkt värre.

klart det är lite synd om henne, men sluta gulla bara för att hon är känd. alla andra skiter du ju i..
Citera
2019-12-13, 16:59
Medlem
Jag förstår inte varför Emilio tog skiten ifrån sin bror eller är Emilio bara tuff när det gäller att misshandla Pernilla. Nu är ju visligen Pernilla och Emilio vänner om jag fattar det hela rätt, vilket för mig obegripligt.
Skönt att det finns lite karma. Bianca har försvarat sin pappa och menar på att mamma ljuger om misshandeln så man kan fråga sig, hur hon ser på saken om sin släkt eftersom hon verkar leva i förnekelse.
Citera
2019-12-13, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Jag förstår inte varför Emilio tog skiten ifrån sin bror eller är Emilio bara tuff när det gäller att misshandla Pernilla. Nu är ju visligen Pernilla och Emilio vänner om jag fattar det hela rätt, vilket för mig obegripligt.
Skönt att det finns lite karma. Bianca har försvarat sin pappa och menar på att mamma ljuger om misshandeln så man kan fråga sig, hur hon ser på saken om sin släkt eftersom hon verkar leva i förnekelse.

"Obegripligt". Vad har kvinnor för val om de väl skaffat barn med idioter? För det första har idioterna umgängesrätt för alltid. För det andra fäster sig barn vid sina föräldrar, extra mycket vid svårtillgängliga narcissistiska icke närvarande föräldrar. Ungar spar skitsnacket för de stackare som finns där och kramar om dem. Frånvarande skitstövlar idealiseras. Hon, liksom många andra kvinnor i den situationen, hade knappast mycket till val. Folk som tar djävulen i båten får ro honom i land, med horn, klövar, cape och rubbet.
Citera
2019-12-13, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
"Obegripligt". Vad har kvinnor för val om de väl skaffat barn med idioter? För det första har idioterna umgängesrätt för alltid. För det andra fäster sig barn vid sina föräldrar, extra mycket vid svårtillgängliga narcissistiska icke närvarande föräldrar. Ungar spar skitsnacket för de stackare som finns där och kramar om dem. Frånvarande skitstövlar idealiseras. Hon, liksom många andra kvinnor i den situationen, hade knappast mycket till val. Folk som tar djävulen i båten får ro honom i land, med horn, klövar, cape och rubbet.
Snyggt skrivet, så är det. Är själv föremål för frånvarande far vilken jag givetvis idealiserade. Obegripligt är dagens ord!
Citera
2019-12-13, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Vilka har anmält då, inte Emilio? Du gissar vilt. Istället borde du se Han tror han är bäst. De tar konflikterna på allvar och de är långsinta.

Jag böjer mig för er intuition och era informationer. Tror du Bianca hade ett gott öga till Luciano innan detta? Sin pappa tycks hon inte våga säga emot alls.

Ja, det är dags för en Han tror han är bäst II. Väldigt emotionellt skadade människor i tre generationer. Fjärde generationen tycks klara sig bättre, men allt kommer inte upp till ytan.

Citat:
Några slags ekonomiska mellanhavanden borde han syfta på. Om han tog det ur tomma luften var han hög som ett hus.

Här är Lucianos egen tråd --> (FB) Skvaller om Luciano Ingrosso?

Ja du kan ha rätt men det jag menar är att L kan ju starkt ha överdrivit sin uppfattning om kompensation som en del gör. Idioter som tex menar på att de ska göra riskfria investeringar medan ingen någonsin gör riskfria investeringar.

Jag tycker att det verkar som om alla visade tålamod med slaskpundaren L om man läser förundersökningen och han har tur som har så överseende familj. Han borde fimpas egentligen.
Citera
2019-12-13, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Ja du kan ha rätt men det jag menar är att L kan ju starkt ha överdrivit sin uppfattning om kompensation som en del gör. Idioter som tex menar på att de ska göra riskfria investeringar medan ingen någonsin gör riskfria investeringar.

Jag tycker att det verkar som om alla visade tålamod med slaskpundaren L om man läser förundersökningen och han har tur som har så överseende familj. Han borde fimpas egentligen.

1 mille i skulder men poesar med ferrari på sonens födelsedag..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in