Citat:
Ursprungligen postat av
gyttjan
Seriöst jobbiga översättare på Microsoft's svenska filial där "deal" blir till "avtal" & så vidare.
Och deras "Halloween i juni, skynda fynda" kampanj på förstasidan kändes lite off.
Spelutbudet är inte direkt massivt på game pass ultimate samt att Sony har bättre spel + VR så jag ångrar att jag valde xbox, det blir första & sista gången, kanske att jag gör avkall om nästa iteration är precis som en PC som de haft planer på att göra men sen ångrat sig ett par gånger. De apar efter Apple & Sony så mycket de kan.
Hela ui't är värdelösa alpha versions rutor, PS3 hade mycket bättre menyer.
När det kommer till deras egna IP's så är det flera jag saknar som Crimson Skies, Midtown Madness, Project Gotham Racer, Asherons Call, Jag tror att deras nästa generation kommer sälja rekord dåligt & blir deras sista för hela deras konsol satsning är meh/halvdann.
Varför släpper de inte ett nytt Project gotham racing och har splitscreen för fyra spelare som förr? Det var oslagbart som socialt kompisspel. Samma med Halo. Och särskilt nu när alla har 70 tums tv apparater istället för 32 eller 40 tums som folk hade när split screen peakade.
Hela den mellanfilen mellan Switch mario kart och Sonys superseriösa tråkiga ensamspelande Gran turismo ligger helt öppen. Jag undrar vad de ens gör på kontoret hos Xbox. De verkar ju inte prova något nytt eller prova nya vägar. År efter år utan något som får en det minsta intresserad av att köpa en Xbox igen som på den gamla goda tiden. De har ingen identitet ,ingen edge längre.