2021-07-04, 22:43
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TMNskrtel
Vad är det för spel man måste lira på sitt xbox one? Tillbaka från väldigt långt uppehåll. Köper en X inom några månader men vill testa nya TVn. RDR2, Assassins Creed Odyssey ska jag hört vara bra. Fler?

Alien Isolation är en favorit. Sen gillade jag även Evil Within 1 o 2.

Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Har kört igenom FO Vegas och FO3, RDR och Alan Wake plus GOW1-2 så grymt ha bra BC man kan köra igenom gamla klassiker med bra flyt och bättre AA.

Cool, tack. Ska se till o börja göra en samling på äldre spel så for jag köper en Xbox.
Citera
2021-07-05, 08:20
Medlem
Kan någon förklara varför jag får 8mbit nedladdning till series x när jag har den kopplad med sladd, och det ökar till 250mbit när jag drar ur sladden så den kör på wifi?
När jag köpte min internetsladd så hade jag ju förhoppning att det skulle gå snabbare, inte 20ggr långsammare.
Citera
2021-07-05, 09:29
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fagin
Kan någon förklara varför jag får 8mbit nedladdning till series x när jag har den kopplad med sladd, och det ökar till 250mbit när jag drar ur sladden så den kör på wifi?
När jag köpte min internetsladd så hade jag ju förhoppning att det skulle gå snabbare, inte 20ggr långsammare.

Helt omöjligt att svara på. Har du testat koppla något annat på samma kabel och mätt resultatet?
Citera
2021-07-05, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Helt omöjligt att svara på. Har du testat koppla något annat på samma kabel och mätt resultatet?

Nej jag har inget hemma som en sån sladd passar i. Har bara iphone och ipad och xbox
Citera
2021-07-05, 12:41
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Nej jag har inget hemma som en sån sladd passar i. Har bara iphone och ipad och xbox

Du har kört nätverkstestet i konsolen antar jag?
Citera
2021-07-07, 14:11
Medlem
htsolna08s avatar
Finns i lager på svenska amazon för tillfället! leverans på 2 dagar!
Citera
2021-07-23, 19:37
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:

Latensen och störningarna blir mindre(förhoppningsvis), däremot så kan routern eller konsolens nätverkskort göra att mängden data som förs via kabel blir mindre än över wifi. Om det nu inte är nått enkelt logiskt fel, typ att kabeln går runt ett hörn och har skadats av en ständig nötning eller liknande...
Är det en billig router kan det ju vara något så enkelt som att ethernet faktiskt är sämre än wifi på just den routern.
Citera
2021-07-27, 17:49
Medlem
Tvonds avatar
Coalition släppt två tech demos av UE 5 som körs på Series X . GOW6 lär bli något alldeles extra snyggt lika så Hellblade.

Alpha Point
https://youtu.be/RcVDLJT2tt0

Character render
https://youtu.be/2-s4szqUaw8
Citera
2021-07-28, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Finns i lager på svenska amazon för tillfället! leverans på 2 dagar!
Finns det något sätt att få notiser när Amazon får in Series X i lager igen? Verkar ju som att den är billigare hos dem än någon annan svensk återförsäljare
Citera
2021-07-28, 14:38
Medlem
Tvonds avatar
Intressant Series X/S sålt mer än både Xbox One och Xbox 360 fram tills idag. Så närmare 6 miljoner konsoler har MS kränkt iväg sedan release imponerande.

Citat:
. Microsoft CEO @satyanadella on Xbox / gaming. "We're all in on games. The Xbox Series S and X are our fastest selling consoles ever, with more consoles sold life-to-date than any previous generation."
11:49 em · 27 juli 2021
Citera
2021-07-28, 17:07
Medlem
mogs avatar
Citat:
Har du en gammal nätverkskabel eller kan det vara någon inställning i din router?
Citera
2021-07-29, 03:42
Medlem
Citat:

Jag hade nog bytt ut kabeln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in