Jag skulle vilja bygga igen en trappa och sedan bygga ett sovloft i ett rum. Är lite osäker
på vilka balkar, balkskor, pluggar etc jag ska använda. Jag undrar vilken yrkessgrupp man
kan anställa för att rita upp och ge detaljer vilket material man ska använda sig av?
Rummet är ca 3xm2 med en takhöjd på 4m så känner att det inte är världens största projekt,
så vore roligt att ta på sig själva utförande själv och lära sig något nytt.
Jag skulle vilja bygga igen en trappa och sedan bygga ett sovloft i ett rum. Är lite osäker
på vilka balkar, balkskor, pluggar etc jag ska använda. Jag undrar vilken yrkessgrupp man
kan anställa för att rita upp och ge detaljer vilket material man ska använda sig av?
Rummet är ca 3xm2 med en takhöjd på 4m så känner att det inte är världens största projekt,
Kanske om du frågar någon arkitektur? Dom brukar väl fixa med sånt?
www.Zodiak.se Han heter Kristoffer och var med på Turning torsow i Malmö
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!