• 1
  • 2
2020-01-18, 07:37
Medlem
falconer8s avatar
Lider av Försenad sömnfas. Delayed sleeping phase disorder heter syndromet på engelska. Snappade upp en länk där folk har beställt Melatonin ifrån och uppenbarligen inte drabbats av några speciella biverkningar. Såvida det inte var/ är trollprofiler allihopa men det verkar inte så.

Jag kanske är överdrivet försiktig, men att peta i sig vad som helst som random folk på internet rekommenderar är inte precis hur jag normalt sett handlar.

Men är detta säkert? https://vitasunn.com/full-range/mela...ets-by-natrol/
Citera
2020-01-18, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Lider av Försenad sömnfas. Delayed sleeping phase disorder heter syndromet på engelska. Snappade upp en länk där folk har beställt Melatonin ifrån och uppenbarligen inte drabbats av några speciella biverkningar. Såvida det inte var/ är trollprofiler allihopa men det verkar inte så.

Jag kanske är överdrivet försiktig, men att peta i sig vad som helst som random folk på internet rekommenderar är inte precis hur jag normalt sett handlar.

Det går hur bra som helst. Jag beställer från Swanson och det har alltid funkat.
Citera
2020-01-18, 07:51
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tacticalchaos
Det går hur bra som helst. Jag beställer från Swanson och det har alltid funkat.

Det låter bra. Tack för ditt svar.
Citera
2020-01-18, 08:09
Medlem
Funkar detta verkligen?
Citera
2020-01-18, 08:20
Medlem
warfighters avatar
Citat:

Melatonin får du utskrivet hur lätt som helst, just igenom att det är naturligt och har så bra effekt, så ta inga risker utan ring vårdcentralen.
Citera
2020-01-18, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warfighter
Melatonin får du utskrivet hur lätt som helst, just igenom att det är naturligt och har så bra effekt, så ta inga risker utan ring vårdcentralen.

Utskrivet hur lätt som helst ja. Problemet är att det sen kostar runt 700 :- per burk. På andra sidor på nätet får du du det för en hundring.
Citera
2020-01-18, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tacticalchaos
Utskrivet hur lätt som helst ja. Problemet är att det sen kostar runt 700 :- per burk. På andra sidor på nätet får du du det för en hundring.

Nämn en bra sida?
Citera
2020-01-18, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
Nämn en bra sida?

Swanson Europe.
Citera
2020-01-18, 08:36
Medlem
Men fråga en läkare istället?
Citera
2020-01-18, 08:39
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warfighter

Enligt folk i tråden ska det inte vara några risker med detta.
Citera
2020-01-18, 08:41
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaa92
Men fråga en läkare istället?

Jo det skulle jag kunna göra. Och till 99% få till svar att dom avråder från det. Inte av medicinska skäl, läkare har inte sällan aktier i läkemedelsindustrin och ser därför hellre att man köper deras produkter.
Citera
2020-01-18, 08:43
Medlem
Citat:
Jo det skulle jag kunna göra. Och till 99% få till svar att dom avråder från det. Inte av medicinska skäl, läkare har inte sällan aktier i läkemedelsindustrin och ser därför hellre att man köper deras produkter.
Varför skulle de göra det? Menar fråga en läkare om du kan få det av den istället för att beställa på internet. Det är bara dumt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in