Citat:
Ursprungligen postat av
Knastras
Man hör alltid från massa genustramsare och feminister att män använder dickpics som vapen mot kvinnor för att de typ ska gå igång på att misshandla kvinnor med kukbilder.
Jag har aldrig själv skickat en dickpic, men tyckte assholesonline på instagram var rätt kul innan det mest blev sjw-aktivism. Men därifrån fick jag intrycket att det främst var vältränade män med magrutor som skickar dickpics. Det fick mig att börja fundera i banorna att de faktiskt lyckas få napp och att det är därför de fortsätter. Min tanke var att de fula och tjock som testat aldrig fått napp, ger upp och därför är färre till antalet, medan de som har en "sexig tvättbräda" säkert får napp tillräckligt ofta för att ogenerat kunna skicka vidare fler dickpics framöver i trålandet. Kan mycket väl tänka mig att de ksk lyckas 1 gång av 5 eller 10 kanske om man är vältränad?
Någon här som kan styrka att dickpics funkar för "hunkar" eller är det bara "kränkningen" de är ute efter som trams-tanterna påstår? Jag tycker det senare låter mindre troligt än att de som ägnar sig åt detta faktiskt får en viss utdelning.
Nej det är bara autistiska män som umgåtts för lite med kvinnor som tror att det funkar.
Däremot en bild på en vältränad kropp i kontext, ja det funkar på del kvinnor.
Inte en hel naken bild utan att man står i handduk etc så att det lämnar en del åt fantasin.
Men de flesta män är inte vältränade och många otränade ligger runt utan problem ändå.
Så varför lyckas en del bättre en andra på tinder?
Bra bilder! Finns en uppsjö med guider vad för bilder man ska använda sig av och hur man ska ta dom.
Bra på att skriva för att väcka intresse och spinna vidare för att väcka nyfikenhet hos kvinnan.
Ligga? Vill du ligga? Hej va gör du? Hej? Vad snygg du är!
Kommer enbart funka för att du ser så jävla bra ut att hon skiter i att du utrycker dig som en 15 åring, få ser så bra ut.
Skriv inte till en tjej som ser väldigt bra ut att hon är snygg osv.
Hon har hört det innan 100 tals gånger...