2022-10-03, 17:23
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Hört att vissa swishar till honom fortfarande.

Citat:
Ursprungligen postat av bamse231
Varför skulle folk swisha honom?

Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Varför frågar du mig? Varför tycker vissa människor om idioter som Rasmusson?
Varför tycker må ga fortfarande synd om honom och förnekar att han gjort något fel?

Bra iallafall att sötnosen får pengar han kan ge toll sina föräldrar.

Är du som har hört detta, så vem annars ska frågan adresseras till?

När har Pontus haft ett offentligt Swishnummer, och hur finner man detta?
Citera
2022-10-03, 17:34
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internethuliganen
Det som händer antagligen är följande, så fort A.kassan och F-kassan anser att det finns fog för bidragsbrott så stryps pengarna och föräldrarna blir hänvisade till SOC, som kommer kräva att dom flyttar in i en hyreskasern och säljer huset. När detta sker kommer kronofogden begära kvarstad för att säkra pengar som ska återbetalas till A-kassan, F-kassan samt skatten som dragits. Kan även bli en fin straffavgift då ränta på alla belopp gäller från utbetalningsdatum, den summan kan bli nästan lika stor som återbetalningskravet. Fyfan vad jag inte skulle vilja vara i deras skor...
och kom ihåg allt som dom sålt och förmodligen inte har kvitto på?
det är något för skatteverket att bita tag i
vi får se hur länge Pontus Mamma och Pappa skuttar runt till, parasiter som lyfter bidrag men jobbar samtidigt, får hoppas att dom trycker till dem och dom ska betala tillbaka staten

kommer dom undan med detta så tappar jag allt förtroende för mydigheter
iofs kan dom sälja Teslan och deras problem är lösta
Senast redigerad av DayNite 2022-10-03 kl. 17:36.
Citera
2022-10-03, 19:34
Medlem
Lakus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Killen har vid flera tillfällen begått Scams och bedrägeri emot både barn och föräldrar, han svarar inte på Kundtjänst och när han gör det så hittar han på att det är en "Manager som heter Chris" Som är antagligen han själv. Sedan arbetar hans efterblivna föräldrar på "Kundtjänst" men samtidigt går de på A-Kassa. Hur kunde dessa efterblivna människor inte se detta på lång väg att deras idiotiska beslut skulle komma ikapp och ge dem konsekvenser tillslut?

Du överskattar människan. Dom flesta är så korkade att man inte tror att det är sant.
Citera
2022-10-04, 01:53
Medlem
Narcissism. De dominerande dragen är:

En uppblåst självbild, där personen uppfattar sig själv som storartad, upphöjd och framgångsrik. Grandiositeten och självöverskattningen leder lätt till ensamhet då personen uppfattas som helt odräglig i andras ögon. Typiskt är en ständig strävan efter makt, status, berömmelse och pengar.

Alltså en överdriven självkänsla, en överskattad självbild och ett stort behov av att befinna sig i centrum.
Senast redigerad av Akasha1000 2022-10-04 kl. 01:56.
Citera
2022-10-04, 11:00
Medlem
RoffeGjutjaerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Är du som har hört detta, så vem annars ska frågan adresseras till?

När har Pontus haft ett offentligt Swishnummer, och hur finner man detta?

https://twitter.com/pontusrasmusson/...10364956626944
+46 72-219 39 46

Vet inte om det är samma nummer men han har även haft Swish som betalningsalternativ till sin Webshop och det var också ett privat vanligt telefonnummer (07x) och inte ett riktigt företagsnummer.

https://web.archive.org/web/20220128...and-conditions
Citera
2022-10-04, 21:54
Medlem
För er som har missat eller inte har Instagram. så har Pontus idag lagt upp detta.

https://gyazo.com/3cd7b77606e15add76666e5c7fbe3093

Kanske han börjar inse nu att han aldrig mer kommer kunna jobba med social medier utan kommer behöva skaffa ett vanligt knegar jobb, vem som nu kommer vilja anställa honom.
Citera
2022-10-05, 11:56
Medlem
Citat:
För er som har missat eller inte har Instagram. så har Pontus idag lagt upp detta.

https://gyazo.com/3cd7b77606e15add76666e5c7fbe3093

Kanske han börjar inse nu att han aldrig mer kommer kunna jobba med social medier utan kommer behöva skaffa ett vanligt knegar jobb, vem som nu kommer vilja anställa honom.

Klickar aldrig på länkar här.

Vill du säga vad han skriver?
Citera
2022-10-05, 11:57
Medlem
Citat:

Hahaha. Med den bilden också. Vilken idiot.
Citera
2022-10-05, 11:59
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Klickar aldrig på länkar här.

Vill du säga vad han skriver?

''det enda som gjorde mig lycklig krossades på bara några sekunder, saknar er jätte mycket''

så är det en ful fjortisbild på honom.
Citera
2022-10-05, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
''det enda som gjorde mig lycklig krossades på bara några sekunder, saknar er jätte mycket''

så är det en ful fjortisbild på honom.

HAHAHA!

Innerst inne menar han; "Det enda som gav mig en inkomst krossades på bara några sekunder..."
Citera
2022-10-05, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
HAHAHA!

Innerst inne menar han; "Det enda som gav mig en inkomst krossades på bara några sekunder..."

Inte saknar han barnen mer än som inkomstkälla, och att känna sig "storartad, upphöjd och älskad av alla." På TikTok hade han själv skrivit "Pontus Rasmusson är ful." Och för att motbevisa detta, och att han är snygg, så fick man se honom kråma sig, stryka handen över håret, och göra obehagliga rörelser.

Och TikTok hade missat när han hade läst upp ett brev från barn, vilket han förmodligen skrivit själv; "Jag älskar att knxxxa och rxxxa". Och då svarade han; "ska jag hjälpa er?" och stönade och småjuckade. Men nu är det rapporterat och borttaget. Och hans mamma har hysteriskt skrikit att "Pontus är ett föredöme." Men med tanke på ordet rxxxa så hade det i så fall varit en pojke, vilket gör det hela ännu mera osmakligt.

.
Senast redigerad av Akasha1000 2022-10-05 kl. 17:11.
Citera
2022-10-07, 11:51
Medlem
Va gör han idag! Inga uppdateringar osv på sociala medier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in