2023-10-07, 21:53
Medlem
Fejkade morsan?
Citera
2023-10-07, 22:00
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Har han kommit in tro? Jag hoppas dom som sitter på rekryteringen är allmänbildande så dom känner till hans historia. Ingen kan ju ta han seriöst.

Han kommer knappast klara psykologtesterna och komma vidare till att bli antagen. Om han ändå skulle göra det av nån konstig anledning så kommer han hoppa av innan första terminen är slut. Han kommer aldrig bli polis och det vågar jag sätta min heder på.
Citera
2023-10-07, 22:04
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Varför är/har Pontus utomlands och festat? Vem gör det medans man vet att hans mamma är sjuk i cancer???

Från: Jag mår bra, jag lever livet.
Till: detta tog så hårt på mig, jag är jätteledsen.

Kanske pappa Rasmusson inte ville medverka pga det gått för långt?

Det är nåt märkligt med pontuspappan. Han syns inte alls i cancervideon och han nämns inte ens. När mamman ska köras hem från sjukhuset är inte pappan med och det är Pontus som kör henne. Väldigt märkligt att man inte är vid sin frus sida när hon genomgår sitt livs operation.

Gick han ut för att köpa cigaretter när det stormade runt familjen som mest?
Citera
2023-10-07, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Med tanke på CP-familjens historia med att använda just cancer för att vinna sympatier och prenumeranter så går det inte vara annat än skeptiskt till sanningshalten i detta, och efter att kollat videon så köper jag inte detta för en sekund. 100% förberett manus, man har klippt det som någon jävla minidokumentär, dramatiska ljudeffekter, sorglig bakgrundsmusik, dåligt skådespel, allt känns fejk. Pontus säger att han insett att saker som pengar och likes inte betyder något om man inte har det viktigaste, nämligen hälsan, men givetvis uppmanas vi i slutet av videon att prenumerera och gilla och allt det där.

Det kan såklart vara möjligt att morsan faktiskt har cancer, men fejk eller inte så är det solklart att syftet med videon och kanalen är att bygga upp en publik och få lite inkomster igen.

Fruktansvärt smaklöst allting, men jag kan inte låtsas som det inte är underhållande.

Jag brast ärligt talat ut i skratt när jag såg detta från 6.54 - 7.22.
https://youtu.be/phW1hD1nTuc?t=413

Var är farsan förresten? Ville han inte vara med på detta? Kanske är han något mindre vrickad är morsan och sonen.

Fy fan vad cyniskt
Citera
2023-10-07, 22:41
Medlem
knark-kungens avatar
Får man verkligen bli polis om man väger under 50kg?
Citera
2023-10-07, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagochmigsjalv
Tror allt är något inför bröstcancer månaden …
Ja jag tänkte oxå det .. och det låter som att hon pratar om något hon kanske har haft men inte att hon är så sjuk nu .
Citera
2023-10-07, 23:18
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Var är farsan förresten?

Han sitter väl och formger Stora Carins cancer-trosor - snart i en webbshop nära dig!
Citera
2023-10-07, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Han kommer knappast klara psykologtesterna och komma vidare till att bli antagen. Om han ändå skulle göra det av nån konstig anledning så kommer han hoppa av innan första terminen är slut. Han kommer aldrig bli polis och det vågar jag sätta min heder på.

Jag håller med. Han skulle inte klara något moment av utbildningen. Men det hade varit en syn att skåda Pontus Rasmusson möta några ettriga gängkriminella som provoceras av hans blonda löjliga tjejfrisyr….Tänk vad de hade spöat upp honom. Den tiktokvideon hade jag velat se.
Citera
2023-10-08, 00:43
Medlem
Telepatisks avatar
Helt jävla sjukt att dom försöker tjäna pengar på hennes cancer. Pontus är en hemsk människa.
Citera
2023-10-08, 00:57
Medlem
Citat:
Det är nåt märkligt med pontuspappan. Han syns inte alls i cancervideon och han nämns inte ens. När mamman ska köras hem från sjukhuset är inte pappan med och det är Pontus som kör henne. Väldigt märkligt att man inte är vid sin frus sida när hon genomgår sitt livs operation.

Gick han ut för att köpa cigaretter när det stormade runt familjen som mest?

Citat:

Nä de kmr han nog inte göra. Men de ju sjukt om rekryteringsmyndigheten ens låter han mönstra för polisutb, med all hans historia.

Och jag tror som du, han kmr inte palla första terminen. Han va tysligen ambitiös i skolan men nu e han ju van vid att fuska och få allt serverat och så funkar de inte på ph
Citera
2023-10-08, 01:11
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
https://bilddump.se/bilder/202310080...3.154.231.jpeg

Från cancervideon. Vad är det som blurrats och varför?
Citera
2023-10-08, 02:07
Medlem
Oavsett om cancern är sant eller inte så är PR-tricket väldigt lyckat med så många visningar. Idioterna fick exakt som de ville. Om det är någon som är så dum så att man låtsas har cancer för visningar och pengar så är det Pontus Rasmusson. Det hade varit kronan på verket minst sagt. Vi får väl se hur de spelar ut sig framöver, 60,000 visningar på mindre än ett dygn talar för att detta kommer mjölkas i snabb takt framöver.

Själv tror jag på att någon form av insamling kommer startas, redan idag söndag eller senast på måndag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in