2022-09-18, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Det är möjligt att han är, men helt klart så är han gay
Suger kuk är vi alla ganska säkra på att han gör…
Citera
2022-09-18, 15:24
Medlem
Reagerade på ”Aldrig haft…” Innan att listan kan göras lång. Kan det va aldrig haft sex? Känns extremt troligt att han aldrig lyckats få till med någon i en rimlig ålder. Tror han fegade ur att skriva ordet för inte elda på ytterligare om att han anspelar på sex för sin minderåriga publik
Citera
2022-09-18, 15:24
Medlem
kibokos avatar
Han söker tydligen desperat efter en duktig jurist...

Någon som vill tjäna lite pengar på odågan?
Citera
2022-09-18, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Soff-i-propp ville dock inte ha en 69a med barnet som ringde in.

Nej endast med deras farsor.
Citera
2022-09-18, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fatkyliejenner
Reagerade på ”Aldrig haft…” Innan att listan kan göras lång. Kan det va aldrig haft sex? Känns extremt troligt att han aldrig lyckats få till med någon i en rimlig ålder. Tror han fegade ur att skriva ordet för inte elda på ytterligare om att han anspelar på sex för sin minderåriga publik

Kan garantera att han menar att han aldrig haft sex. Han har tidigare uttryckt sig sådär när han pratat om sex, antingen verbalt sagt "punkt punkt punkt" på videos, eller skrivit ... på stories då han pratat om sex.

F.ö. blir jag obehagad av att han inte kan säga/skriva sex rakt ut, utan han ska alltid va "hemlighetsfull" och säga "punkt punkt punkt" eller "ni vet vad jag menar hihi 👉🏼👌🏼" osv... Vad är problemet? Han är en vuxen man. Får mig att finurla på vad fan hans föräldrar utsatt honom för. Liknande beteende har jag stött på när jag haft å göra med personer som växt upp under religiöst motiverat förtryck, vare sig det är hederskultur, eller apkristna jävlar som hotat barnen med håriga handflator vid onani mm.
Citera
2022-09-18, 15:53
Medlem
SKAEGRs avatar
Är dessa två hans biologiska föräldrar?

https://www.instagram.com/p/CVneoRPtPTD/
Citera
2022-09-18, 15:54
Medlem
Krocketklubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Soff-i-propp ville dock inte ha en 69a med barnet som ringde in.

Källa på det?
Citera
2022-09-18, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brorogonblick
Kan garantera att han menar att han aldrig haft sex. Han har tidigare uttryckt sig sådär när han pratat om sex, antingen verbalt sagt "punkt punkt punkt" på videos, eller skrivit ... på stories då han pratat om sex.

F.ö. blir jag obehagad av att han inte kan säga/skriva sex rakt ut, utan han ska alltid va "hemlighetsfull" och säga "punkt punkt punkt" eller "ni vet vad jag menar hihi 👉🏼👌🏼" osv... Vad är problemet? Han är en vuxen man. Får mig att finurla på vad fan hans föräldrar utsatt honom för. Liknande beteende har jag stött på när jag haft å göra med personer som växt upp under religiöst motiverat förtryck, vare sig det är hederskultur, eller apkristna jävlar som hotat barnen med håriga handflator vid onani mm.
Sådär gör väll pedofiler när dom pratar om sex med barn också? Precis som du beskriver det så låter han som ett pedo
Citera
2022-09-18, 15:56
Medlem
Det dröjer inte länge förrän han sätter på 12åriga pojkar.
Citera
2022-09-18, 15:58
Medlem
Youtube har PTSD ifrån Elsagate. Get fking rekt Pontus.
Citera
2022-09-18, 15:59
Medlem
area50s avatar
Han skulle nog ha hamnat på Dumpen ifall den sidan inte var lika känd som den är idag.
Citera
2022-09-18, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bamse231
https://gyazo.com/e4e8a216c7bb8f0bcc11d9b73f39b49c

Han beter sig verkligen som en 12 årig fjortis, istället för en 24-årig man. Man fattar ju varför hans fanbase är 10 åringar.

Sen att han aldrig hänger med vänner är ju för att han inte har några

Komma på nya ideer?.. haha, han har ju snott allt! från en annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in