Citat:
Ursprungligen postat av
fatkyliejenner
Reagerade på ”Aldrig haft…” Innan att listan kan göras lång. Kan det va aldrig haft sex? Känns extremt troligt att han aldrig lyckats få till med någon i en rimlig ålder. Tror han fegade ur att skriva ordet för inte elda på ytterligare om att han anspelar på sex för sin minderåriga publik
Kan garantera att han menar att han aldrig haft sex. Han har tidigare uttryckt sig sådär när han pratat om sex, antingen verbalt sagt "punkt punkt punkt" på videos, eller skrivit ... på stories då han pratat om sex.
F.ö. blir jag obehagad av att han inte kan säga/skriva sex rakt ut, utan han ska alltid va "hemlighetsfull" och säga "punkt punkt punkt" eller "ni vet vad jag menar hihi 👉🏼👌🏼" osv... Vad är problemet? Han är en vuxen man. Får mig att finurla på vad fan hans föräldrar utsatt honom för. Liknande beteende har jag stött på när jag haft å göra med personer som växt upp under religiöst motiverat förtryck, vare sig det är hederskultur, eller apkristna jävlar som hotat barnen med håriga handflator vid onani mm.