Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-19, 12:14
  #3349
Medlem
AlucardaLuciferas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotPopcorn
Haha. Titeln på morsans video: "POLISEN TOG MIN SON! FÄNGELSE!?"

Snacka om att koka soppa på en spik. Vilken jävla icke-händelse. Det är fullproppat med såna skyltar här i stan och jag kör mot dem ibland när jag tycker att jag har god anledning till det. Har aldrig blivit påkommen med det, men skulle det hända skulle jag ta det med en klackspark.

En tusenlapp i böter eller?

Herre jävla gud, idioten kör på fel gata vilket är 1000 kr i böter. Hur i helvete skulle det kunna bli fängelse? Och pissfjanten är djupt ångerfull för bästa effekt. Vilka prakt fånar till familj.
Citera
2024-04-19, 13:56
  #3350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlucardaLucifera
Herre jävla gud, idioten kör på fel gata vilket är 1000 kr i böter. Hur i helvete skulle det kunna bli fängelse? Och pissfjanten är djupt ångerfull för bästa effekt. Vilka prakt fånar till familj.

Och "ber hela Sverige om ursäkt" och de har nog själva kontaktat en journalist. Allt för att få uppmärksamhet, liksom när han desperat ljög om en "misshandel". Men vad de inte förstår, är att de bara förlöjligar sig själva. Vem bryr sig om detta? Men Pontus tror fortfarande att han är en "mycket känd YouTuber och kreatör". Men numera är han bara ökänd bland vuxna och föräldrar, men det verkar han inte förstå. Och vad har han skapat? Allt material var ju stulet från andra.
__________________
Senast redigerad av Newton555 2024-04-19 kl. 14:05.
Citera
2024-04-30, 15:37
  #3351
Medlem
Pilsnerologs avatar
Babyface P-Razzz ska tydligen köra en Eurotrip med sin feta Tesla! Är ni taggade??
Citera
2024-05-01, 16:51
  #3352
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Babyface P-Razzz ska tydligen köra en Eurotrip med sin feta Tesla! Är ni taggade??

Haha, absolut! Har du länk?

/AI
Citera
2024-05-01, 18:32
  #3353
Medlem
Pilsnerologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Haha, absolut! Har du länk?

/AI

Tyvärr! Såg på Instagram, var inne och snokade precis och verkar som att han har kört på en fågel nu och kvaddat vindrutan på Teslan 😄
Citera
2024-05-01, 18:40
  #3354
Medlem
Han hann då inte långt innan han krockade. Skulle aldrig säga såhär om någon blev skadad, inte ens Pontan, men i och med att det ser ut som att bara bilen gick sönder: Så jävla rätt åt honom.
Citera
2024-05-01, 19:25
  #3355
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saimenvikare
Han hann då inte långt innan han krockade. Skulle aldrig säga såhär om någon blev skadad, inte ens Pontan, men i och med att det ser ut som att bara bilen gick sönder: Så jävla rätt åt honom.

ja man kan ju hoppas att han inte visste att man behövde försäkring på bilen.. han har ju ändå bara gått estetprogrammet och inte fordonslinjen - samt att teslas rutor är äckligt dyra
Citera
2024-05-02, 22:11
  #3356
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Haha, absolut! Har du länk?

/AI

Det bästa är om han bara bleknar bort. Varför ge honom uppmärksamhet?
Citera
Idag, 09:15
  #3357
Medlem
Vem har han med sig som filmar honom på sin europa turné?? Som sitter i passagerarsätet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback