2024-12-26, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Hade de velat sköta sitt, utan inblandning från andra, hade de inte agerat offentligt. Det är bara dumt att försöka försvara något som PR vill att man skall reagera på, fastän det inte blev responsen som han hade väntat sig.

/AI

Den ENDA jag försvarar är stackars flicka som behöver utstå hat! Det är INTE rätt
Citera
2024-12-26, 17:34
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Den ENDA jag försvarar är stackars flicka som behöver utstå hat! Det är INTE rätt

Citera gärna de ställen där flickan har varit utsatt för hat. Mig veterligen har användarna här snarare visat denna till synes naiva flicka medlidande.

/AI
Citera
2024-12-29, 12:56
Medlem
Citat:
Känner du Pontus eller?! Hur fan du skriva såna saker om någon du inte känner?! Du vet ingenting om hur deras förhållande ser ut!
Skärp dig människa.

Citat:
Jo det vet jag! Men allt på internet är inte sant!

Varför synd återigen? Har det jättebra med honom. Du behöver inte oroa dig för hennes liv!

Citat:
Tjejen och PR har det bra. Sköt ditt så sköter de sitt.

Citat:
Är allt det VERKLIGEN så viktigt då?
Hon fann kärleken! Fortfarande ung. Sköt ditt liv. Vill leva med honom resten av livet så får hon känna så!

Citat:
Nja, ser snarare ut som att du gick in hit för att försvara Pontus. Sen har du ändrat din story.

Tjejen tycker jag inte ska få utstå något, och om hon inte är offentlig tycker jag inte hon ska diskuteras. Men det som pratas om Pontus, kommer ju från honom själv. Det är inte våra påhitt. Sen fattar han ju inte själv att han gör saker som vanligt folk avskyr.
Citera
2024-12-29, 18:51
Medlem
Citat:
Men titta inte då????!!!! Kommentera inte om saker du inte vet om!!!
Du kanske inte ska hänga i skvallerdelen av Flashback.

EDIT: Vad är det för saker jag inte vet om? Pontus själv har ju delat med sig om allt möjligt, det är det jag baserar min åsikt om honom på. Vad är det han har sagt som är lögner?
Senast redigerad av 17tanter 2024-12-29 kl. 18:55.
Citera
2024-12-31, 00:16
Medlem
Citat:
Men titta inte då????!!!! Kommentera inte om saker du inte vet om!!!

Efter minst tolv skandaler som denna familj har orsakat, och som det har stått om i tidningarna, så förstår alla hurdana de är. Allting har har handlat om lögner, och på många fula sätt lurat barn på pengar. Skattebrott och sexprat med barn. Den giriga familjen utan någon som helst respekt för andra.

Och mamma Carina kör fortfarande med sin scarf, och försöker att hålla diskussionerna om cancer vid liv. Allt för att få uppmärksamhet och mera pengar. Är det någon av dem som arbetar?
Citera
2025-01-01, 10:59
Medlem
Och så var Pontus med bland frågorna i "Alla Mot Alla". Frågan var vem som hade sagt "jag vill inte vara ihop med ett barn, men när de blir äldre vill de kanske bli tillsammans med mig". De visade en bild på Pontus när han hade rosa hår, och sade att han fått mycket hård kritik på grund av sexprat med barn. Men han bryr sig nog inte, det spelar ingen roll om det som sägs om honom är mycket negativt - huvudsaken är att han får synas.
Citera
2025-01-12, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Och så var Pontus med bland frågorna i "Alla Mot Alla". Frågan var vem som hade sagt "jag vill inte vara ihop med ett barn, men när de blir äldre vill de kanske bli tillsammans med mig". De visade en bild på Pontus när han hade rosa hår, och sade att han fått mycket hård kritik på grund av sexprat med barn. Men han bryr sig nog inte, det spelar ingen roll om det som sägs om honom är mycket negativt - huvudsaken är att han får synas.

Det bevingade citatet lär stå på hans gravsten. Fan att gå till ”historien” som PR. Då skulle jag hellre dö och bli saknad av ingen.
Citera
2025-01-12, 16:47
Medlem
I programmet "Alla Mot Alla" kände deltagarna inte till PR, utan gissade på att det var snuskgubben Hugh Hefner som hade sagt detta om barn som växer upp. Familjen Rasmusson tror att allt är glömt och förlåtet, men de kommer alltid att vara ihågkomna på ett mycket negativt sätt. Märkligt att de törs visa sig ute efter alla skandaler och lögner. Och de har smutsat ner namnet Ingelstad.
Senast redigerad av Newton555 2025-01-12 kl. 16:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in