Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-03-10, 23:43
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Vad mer man kan göra? Sluta ligga med luder som stjäl?

Absolut Inte. Det är hos de stjälande hororna man hittar det mesta kulet.

Creeps can only find the most fun amongst other creeps.

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Har jag aldrig hört talas om. Däremot så säger min värd att man inte ska borra innan klockan 10 eller efter 22.

Min förra bostadsrättsförening hade likartade stadgar, men även en tyst överenskommelse att man skulle annonsera i trapphuset om vilken dag man planerade att borra. Ville man vara enbart en granne, så följde man stadgarna som de var skrivna. Ville man vara en Mönstergranne, så postade man även en notis i trapphuset om den planerade borrningen.

Citat:
Ursprungligen postat av Ljusetidittliv
Det här verkar ju inte vara Sverige och svenska hyresregler direkt.

Limmar du fast skåpet kommer det ju bli skapliga skador på underlaget du limmar mot om du vill ha bort skåpet igen. Jag skulle tippa på att det blir mindre skada om du bultar fast det, men det verkade inte heller vara något alternativ.

Jag tycker din idé med rörelsedeckare + larm var bra. Komplettera ev med en åtelkamera eller någon annan kamera som går på rörelsedeckare och kan spela in samt skicka film.

Det kommer dock inte hindra stölden, men det kommer ge TS en person att peka ut för stölden, vad nytta det möjligen kan leda till i det depraverade land han besöker från början..
Citera
2020-03-11, 00:51
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZebastianDouglas
I Asien behöver man inte vara pedofil för där ser alla ut som barn.

Vi pedofiler är dock mer sparsmakade än så. Hårlösa småsnoppar som inte sprutar, or NOTHING.

Manila is the place to go, för den pedo som har pengar.

Landets nedgång till ett virtuellt helvete är således säkrad för många år framöver.

Det är alltså i detta land du vill antingen borra hål i hotellväggen, eller leka med superlim i?

Mitt tips är att du pratar med hotelldirektören. Sticker du till honom en, för honom halv månadslön (för dig, en piss i havet), så kan du troligtivis få borra och limma bäst du vill på ditt hotellrum. No further questions will be posed.
Citera
2020-03-11, 01:25
Bannlyst
Hej hoppar in oförberedd.
Köpte superlim. Skit.
Tror med på åsnan Karlsons.
Åsnan som är ett kok judeskallar fäster bättre
Citera
2020-03-11, 02:12
Medlem
ZebastianDouglass avatar
Manhaftiga gödbiffar med kraftiga lår och ända med rosliknade svenska feminist-blygdläppar är inget för mig. Små flickor är ofta söta och attraktiva, åtminstone för alla de som inte varit utanför 50-skyltarna och inget har att jämföra. För pojkar har jag absolut noll förståelse. Direkt äckligt och motbjudande. Då måste man troligen vara homosexuell.

Nåväl .. Det får nog bli som Trolltestet förespråkar. Bulta fast skåpet djupt i betongen, limma med Loctite Epoxy Metal/Concrete eller JB Weld samt tunga stenar eller bly och larm inuti skåpet. Då kan jag känna mig säker på att glädespridarna inte får iväg kassaskåpet. Men var man köper tilt-larm är något oklart. Jämförelse lim: http://www.youtube.com/watch?v=XObmZIbHOzY

Citera
2020-03-11, 08:15
https://scandinaviansafe.se/sortimen...-expanderbult/

Var så god. De är godkända för bla vapenskåp, dvs borde motsvara iaf 150 kg. Se till att det är betong du bultar i och det där med lim är en riktigt dålig idé om du nån gång vill flytta skåpet.

Sen är skåpet aldrig säkrare än att nån av de där tjejerna hämtar sin riktiga kille/hallick och slår kombinationen ur dig med det fattar du säkert själv.
Citera
2020-03-11, 08:46
Medlem
Lägg pengarna på en psykolog och sluta betala för att knulla svältande småtjejer i ett U-land så slipper du bli av med pengarna din fule fan.
Finns annars 72 oskulder i himlen du får om du tar livet av dig idag.
Citera
2020-03-11, 09:29
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
När man är utomlands och umgås med prostituerade blir man ofta bestulen. På fina hotell finns ibland säkerhetsskåp med kod men städerskorna har ofta nyckel så de kan ändå öppna och ta pass, visakort, bankdosa, telefon, pengar m.m.

Tänker köpa eget billigt digitalt kassaskåp och limma fast det med epoxylim i betonggolvet i lägenheten och ev. även mot väggen inuti en garderob. Vad mer kan man göra för att fattiga tjejer som vill sova över och bo hos en inte ska kunna få med sig skåpet?
Lägga bly eller tunga stenar i det .. Larm som tjuter ifall det välter .. Rörelsedetektor i garderoben .. Avskräckande webcam ovanpå .. Vad mer kan man göra så att det blir så säkert som möjligt?
Man måste kunna gå iväg några timmar, tom flera dagar om man behöver, utan risk att komma tillbaka och ha blivit bestulen, i värsta fall, på allt. Vilket är det absolut starkaste limmet, metall mot betong? Jag tänker mig ett sådant här skåp: http://tinyurl.com/rljjg5j

Är det säkert? Hur blir det så säkert som möjligt?

Lägenheterna kostar 8000 pesos per månad, ca 1500 kr:
http://bigtommyshotel.weebly.com/
Men området är ökänt för stölder trots vakt dygnet runt.
http://www.youtube.com/watch?v=OSRoJCumlvA
Vad är du på för ett tattarhotell där städerskan är seriös (och inte tillfällets-) tjuv?
Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
Lägg pengarna på en psykolog och sluta betala för att knulla svältande småtjejer i ett U-land så slipper du bli av med pengarna din fule fan.
Finns annars 72 oskulder i himlen du får om du tar livet av dig idag.
Din muslimska skit kan du köra upp i arslet på dig själv, pedofildyrkare får 72 oskylder och du kallar TS för äckel!
Knulla horor ska man väl få göra om man vill? Lika så tycker jag dock att dem i TS fall ska få en ärlig chans att stjäla TS värdesaker.
Senast redigerad av GoUoD 2020-03-11 kl. 09:35.
Citera
2020-03-11, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Din muslimska skit kan du köra upp i arslet på dig själv, pedofildyrkare får 72 oskylder och du kallar TS för äckel!
Knulla horor ska man väl få göra om man vill? Lika så tycker jag dock att dem i TS fall ska få en ärlig chans att stjäla TS värdesaker.

Det är väldigt muslimskt att ha dålig kvinnosyn och att knulla kvinnor emot deras vilja.
Därför tycker jag att det är riktigt rätt att ta livet av sig och istället njuta av sina 72 oskulder efter döden istället för att skona omgivningen.
Citera
2020-03-11, 17:59
Medlem
ZebastianDouglass avatar
Citat:
Det är väldigt muslimskt att ha dålig kvinnosyn och att knulla kvinnor emot deras vilja.
Därför tycker jag att det är riktigt rätt att ta livet av sig och istället njuta av sina 72 oskulder efter döden istället för att skona omgivningen.
Det är väldigt feministiskt att inte villa ha sex men en man som är kåt och villig.
Citera
2020-03-12, 16:54
Medlem
Citat:
Det är väldigt feministiskt att inte villa ha sex men en man som är kåt och villig.

Varför ska man ha sex med allt och alla som är kåta på en? Finns ju fula kåta män med vettu.
Citera
2020-03-12, 17:38
Medlem
ZebastianDouglass avatar
Citat:
Varför ska man ha sex med allt och alla som är kåta på en? Finns ju fula kåta män med vettu.
När sexuellt otillgängliga kvinnor medvetet gör män kåta eller inte tar tillbörliga försiktighetsåtgärder så är det hänsynslöst och samvetslöst och ska klassificeras som uppvigling eller otillbörlig sexuell manipulation i bedrägligt syfte.
Citera
2020-03-13, 23:57
Medlem
Citat:
När sexuellt otillgängliga kvinnor medvetet gör män kåta eller inte tar tillbörliga försiktighetsåtgärder så är det hänsynslöst och samvetslöst och ska klassificeras som uppvigling eller otillbörlig sexuell manipulation i bedrägligt syfte.

Låter som ett försvarstal från en våldtäksman
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in