Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 23:51
  #4885
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Är folk verkligen intresserade av Anjos video om Chrippas skattefusk?
Folk har ju vetat i år att han fuskat med skatten. Det han deklarerar kan omöjligt betala för alla resor och allt han köper, att han skattefuskat har ju varit så tydligt, alla vet om att han gör det.
Så var det ens att göra en video om?

Trodde aldrig det var på den nivån, hoppas han åker dit för det tillsammans med tjejerna. Sen har grisarna mage att söka bidrag som vi skattebetalare ska stå för!
Citera
Idag, 00:13
  #4886
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
***
Det är enbart Jockes egna fel att jag blev aktiv i tråden. Jag var ganska inaktiv tills han försökte få tag i min identitet. Och Chrippa hejade ju på Jocke som skulle hänga ut flera på flashback.
Om Jocke tror att han kan tysta mig genom att hota med att hänga ut mig så tror han fel. Om du kollar är jag knappt aktiv i övrigt på flashback av en anledning...
Tillslut kommer Chrippa tråden dö ut och då kommer jag sluta vara aktiv igen.
(skriver här eftersom man inte kan skriva PM till dig)
Citera
Idag, 00:15
  #4887
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Trodde aldrig det var på den nivån, hoppas han åker dit för det tillsammans med tjejerna. Sen har grisarna mage att söka bidrag som vi skattebetalare ska stå för!
Jag tror ganska många fler har ett finger med i Chrippas skattefusk, inte bara tjejerna. Även om Anjo inte kommer ta med allt, utan enbart ta med det som passar honom
Citera
Idag, 01:19
  #4888
Medlem
Anjos Video är Borttagen!!!
Citera
Idag, 02:17
  #4889
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Anjos Video är Borttagen!!!
Rykten i en annan tråd säger att han är avstängd i 30 dagar .. Det är ju i så fall en liten seger för anständighet ...

Heja Youtube om det stämmer.
Citera
Idag, 05:01
  #4890
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Rykten i en annan tråd säger att han är avstängd i 30 dagar .. Det är ju i så fall en liten seger för anständighet ...

Heja Youtube om det stämmer.
Det jag inte förstår, är att Anjo kunnat hålla på så länge med sina vidriga drev mot andra, det har varit ren stalkning och mobbning i syfte att förstöra andra människors liv, ta ifrån dom sin glädje och livslust.
Det är sjukt.

Den största mobbaren som agerar på uppdrag av sin "hemliga kärlek" Jockiboi i hopp om vad?

Är Anjo förd bakom ljuset av Joakim Lundell, som är rädd för att Anjo ska läcka känslig information om vad?

Hur konstigt var det inte med Anjos minnesskort som knäcktes på mitten?
__________________
Senast redigerad av Mumsbulle Idag kl. 05:06.
Citera
Idag, 06:06
  #4891
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag tror ganska många fler har ett finger med i Chrippas skattefusk, inte bara tjejerna. Även om Anjo inte kommer ta med allt, utan enbart ta med det som passar honom

En fågel har kvittrat i mitt öra att förutom Chrippa så har även Joakim och Jonna Lundell AB hamnat under lupp. Jocke tror i sin enfald att Chrippa skulle kunna få 15 år, tänker att han inte klarade juriststudierna. När EBM väl börjat rota så följer dom alla tentakler så Anjo får nog räkna med ett besök i sin källare. Han kan rensa hur mycket han vill, allt kommer att komma i dagen
Citera
Idag, 06:23
  #4892
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Rykten i en annan tråd säger att han är avstängd i 30 dagar .. Det är ju i så fall en liten seger för anständighet ...

Heja Youtube om det stämmer.
Å vad underbara nyheter att vakna till på morgonen.

Men vet någon varför han blivit avstängd? Eller, vad det är youtube har reagerat på?
Citera
Idag, 08:03
  #4893
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Tragiskt
Försöker han va en detektiv? det där va nog det löjligaste jag sett 😂

Tycker du penningtvätt är löjligt?
Citera
Idag, 08:19
  #4894
Medlem
Negerkucks avatar
Youtube och andra sociala medier borde ta sitt samhällsansvar och radera Anjo, Jocke mfl från alla plattformar på obestämd tid.

Dessa personer påverkar otroligt många unga människor, man blir nästan lite rädd när man ser hatiska kommentarer riktat mot någon som tex Anjo gjort till måltavla. Och det enda beviset som krävdes för att påverka ungdomen var att Anjo sa något.
Citera
Idag, 09:36
  #4895
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Tycker du penningtvätt är löjligt?
Penningtvätt för att fläskberget säger det? get the fuck outta here
Citera
Idag, 10:31
  #4896
Medlem
abvs avatar
Hann inte kolla på videon men av titeln att döma låter det som grovt förtal i vanlig ordning.

https://ibb.co/hc9F6gK

Antimobbning-morsan måste vara tvärstolt

Edit: Ketchup-anjos instagram är det mest pinsamma jag har beskådat på ett bra tag
__________________
Senast redigerad av abv Idag kl. 10:42.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback