2023-06-08, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaellkritik
Ja, se senaste inläggen från ”Tanten i kartongen”.

Jag är mest störd på att man i kommentarerna direkt ”ropar” på Anjo (all mighty &#128527. Vi har nog tyvärr inte sett eller hört det sista i den här följetongen heller.

Nä, blir ju rätt uppenbart att tant i kartongen vill sätta folk hit o dit på falska grunder
Citera
2023-06-09, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorsluskenSPANGA
Det här blir bara ännu mera tragiskt..... Dra mig baklänges. Ramlade in på en viss medlem ur CG's Live. Där primandonnan i fråga sitter o mosar in spagetti och köttfärssås i djurisk takt, de bara mofflas in lass efter lass på den där gaffeln som möts av en svullen tunga som lindrar in gaffeln o med sjuk teknik skrapar den ren. Mitt i allt kommer frågan " vad är ditt drömyrke? " Plötsligt stannar matorgien upp och matvraket svarar " Åklagare.." jag är ju då inte förvånad att denna människa alltid ska vara i spetsen på alla TikTok draman o låtsas agera TikTok åklagare med sina fancy ord som hon knappt förstår själv. Förstår ni hur många människors liv dem förstör när dem försöker ta ut sina drömmar på TikTok. Detta måste upphöra. TikTok är ingen rättegång eller plats för att döma någon. Dessa olyckliga människor anser sig ha rätten att tycka o peka och dömma andra människor baserat på vad dem tycker är rätt och moraliskt. När dem flugit på nån i timmar med glopord och nedtryckande meningar så brukar den angripna benom ursäkt av rädsla o för att dem är ledsna, då brukar CG säga " fast vi köper inte din förklaring eller ursäkt "... Vad är deras agenda då? Vad duger åt dem? När ska alla vakna o fatta att detta är människor som är så misslyckade i sitt vanliga liv med tex grav fetma, långa singel perioder, psykotiska bagage, mobbning, lögner, hygien problem, sociala problem som sitter och tar ut sin bitterhet på stackars människor som kanske visst har felat men vem fan är dem att säga att det är fel ? Stäng era foderluckor och skaffa er ett liv.

Nu har dubbelmoralen nått nya höjder… Sn*pp (*i) har lämnat appen efter att ha blivit hotad av nån galning. Drevet går, fast inte mot galningen utan mot V*ckan som på nåt sätt lyckas få skulden för allt som händer. Sn*pps barn blev indirekt indragna och det var droppen för CG. Nu ska blodet drypa! Sen visar det sig att en medlem i CG skickat väldigt vidriga hot till S*nna och hotat både henne och hennes barn. Vad gör CG då…? Inte mycket, fortsätter gråta över hur hemskt det är att deras buddy lämnat appen. Som om hon är borta för evigt och inte bara inaktiverat sitt konto på en sketen app! Perspektiv kära vänner, perspektiv!
Citera
2023-06-09, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fideli123
Nu har dubbelmoralen nått nya höjder… Sn*pp (*i) har lämnat appen efter att ha blivit hotad av nån galning. Drevet går, fast inte mot galningen utan mot V*ckan som på nåt sätt lyckas få skulden för allt som händer. Sn*pps barn blev indirekt indragna och det var droppen för CG. Nu ska blodet drypa! Sen visar det sig att en medlem i CG skickat väldigt vidriga hot till S*nna och hotat både henne och hennes barn. Vad gör CG då…? Inte mycket, fortsätter gråta över hur hemskt det är att deras buddy lämnat appen. Som om hon är borta för evigt och inte bara inaktiverat sitt konto på en sketen app! Perspektiv kära vänner, perspektiv!

Som vanligt. Är det nån i CG som utsätts för en oförätt så ska huvuden rulla. Själva får de bete sig hur vidrigt som helst, för de är ju sanningssägare. De ”belyser problematiska personer på den här appen” som de brukar säga.
Samma sak med denna tant Fi* som tydligen gjort tvivelaktiga insamlingar.
Jag har inte en aning om hon är ohederlig, men jag vet att eftersom hon är en av CG:s vänner så är det ingen av dom som snokar o snackar skit om henne. Hade det varit nån annan hade den personen redan hängt i slaktkroken, flådd och urtagen. Skyldig el ej så hade den stackaren redan varit dömd.
Blanda in familj o barn får man ej, men hur var det med CrazyAndWife nuigen???
Citera
2023-06-09, 17:14
Medlem
Inte nog med det så sitter den kortison svullna Simon i en video på Youtube och drar upp saker om Emelie bumbi igen 😵‍💫 så jävla tröttsamt, ja menar förstår inte killen att hans karriär är över så fort han visade sitt ansikte i en kamera, killen ser ut som att han konstant kommer upp me skallen från ett rimjob på en elefant, inte tala om hans påtända pupiller haha. Sitter hemma i nån sunkig kvart o skopar upp nät pulver i näsan o svettas kopiösa mängder. Borde inte han som också är tvär mongo förstå att Emelie bumbi inte har alla knivar i rätt låda.. skönt att dem börjar göra slut på sig själva så vi slipper detta elände snart !
Citera
2023-06-09, 17:24
Medlem
Citat:

Och jag hoppas någon här kan förklara för mig varför den där C*miz återigen för 4 gången de här året valt att gå under jord, är det för att hon fått klagomål på att hon sitter ofta vrål full och gapar o donderar om diktaturer och hennes äckliga tamponger och den där stackars Markus alltid blir lidande, så jäkla tragiskt. Hon har världens finaste pojkvän och barn som man ser bara kräver hennes uppmärksamhet ibland me nästan tårar i ögonen, medans hon sitter och kedjeröker o planerar nästa vrål fylla på okänd destination med okänd utväg och kanske ett litet gräl eller två med omvärlden. Nae ja tror hon skulle må bra av att radera den där appen o ta tag i hennes liv igen. Hon verkade ju rätt okej först har man hört, men samtidigt har man hört att samma beteende upprepats på andra appar med Live funktioner tidigare i hennes liv. Jag tror sanningen börjar komma ifatt dem flesta i den där gruppen och de börjar genuint bli jobbigt för dem. Jag önskar dem allt de bästa o skulle dem på nått sätt läsa detta så sök hjälp det finns hjälp att få, både mot alkohol problem och psykisk ohälsa. För fakta kvarstår ju de kan inte va så att de "råkar" dra sig drama och dålig uppmärksamhet kring dessa personer gång på gång dag efter dag. Jag ber för er
Citera
2023-06-09, 19:34
Medlem
Citat:

Skillnaden är ju att V*ndela skrev dessa hoten privat, för att sedan lösa det med S*nna i ett telefonsamtal. S*anna väljer bara att dra upp detta igen för att de är jävligt jobbigt för henne när inte uppmärksamheten finns på henne. Jag har dessutom hört många ifrån CG säga till V*ndela angående hoten och att de har blivit interna osämjor pga det. Det sågs inte mellan fingrarna och V*ndela fick snällt krypa till korset och be om ursäkt.
Citera
2023-06-09, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aquil1
Skillnaden är ju att V*ndela skrev dessa hoten privat, för att sedan lösa det med S*nna i ett telefonsamtal. S*anna väljer bara att dra upp detta igen för att de är jävligt jobbigt för henne när inte uppmärksamheten finns på henne. Jag har dessutom hört många ifrån CG säga till V*ndela angående hoten och att de har blivit interna osämjor pga det. Det sågs inte mellan fingrarna och V*ndela fick snällt krypa till korset och be om ursäkt.

Har vi en liten CG anhängare här ? 🤔
Citera
2023-06-09, 22:46
Medlem
skillad-banans avatar
Kan någon skriva ut användarnamnen av alla som nämns? Jag får aldrig upp något med Anjo på tiktok.
Citera
2023-06-10, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aquil1

Du missar nog lite av min poäng här kära du! Poängen är, utöver att hot såklart aldrig är ok, att V*ckan, J*nky mfl blir utsatta för drev av ex V*ndela för att att de inte agerade. För det var det som tydligen var mest allvarligt, inte hoten i sig…. Vilket är sjukt…. Och den som drevar mest visar sig själv hota folk till höger och vänster…. CG:s dubbelmoral deluxe IGEN!
Citera
2023-06-10, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillad-banan
Kan någon skriva ut användarnamnen av alla som nämns? Jag får aldrig upp något med Anjo på tiktok.

Finns några sidor bak, där en person skrivit alla namn som nämns.
Citera
2023-06-10, 15:19
Medlem
Så om mina källor har rätt har nu även Fröken S*phie fått hot av en liten tonåring som kallar sig S*binos ? (*=O,*=A) och tagit bort sin profil och gått under jorden ? Rör det sig om samma personer jag känner till så räcker det ju med att mastdodont kvinnan svingar en av sina enorma armar med gäddhäng så borde tonåringen falla vare sig vid träff eller trycket av svingen som far förbi? Känns som detta görs mest i uppmärksamhet syfte, och nån rädsla finns inte, eller så är hon så korkad att hon glömt bort själv alla gånger hon hängt ut folk med namn och adresser? Samt faktist själv legat bakom och uppmanat andra andvändare att kontakta CGs offers familjer och barn och skapat riktig tragedi. Det finns så många exempel på när dessa CG medlemmar ger sig på folk som ett stim pirayor men när dem själva blir minsta ifrågasatta eller trängda så ska de vara som att hela världen ska stanna upp och det är det hemskaste som hänt. Tror hon göder på sig lika fint idag i samma gamla flottiga soffa med en matlåda balanserandes på översta Michelin ringen. Hoppas det är en permanent borttagning, för det va på tiden att denna människa också fick hjälp.
Citera
2023-06-11, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorsluskenSPANGA
Så om mina källor har rätt har nu även Fröken S*phie fått hot av en liten tonåring som kallar sig S*binos ? (*=O,*=A) och tagit bort sin profil och gått under jorden ? Rör det sig om samma personer jag känner till så räcker det ju med att mastdodont kvinnan svingar en av sina enorma armar med gäddhäng så borde tonåringen falla vare sig vid träff eller trycket av svingen som far förbi? Känns som detta görs mest i uppmärksamhet syfte, och nån rädsla finns inte, eller så är hon så korkad att hon glömt bort själv alla gånger hon hängt ut folk med namn och adresser? Samt faktist själv legat bakom och uppmanat andra andvändare att kontakta CGs offers familjer och barn och skapat riktig tragedi. Det finns så många exempel på när dessa CG medlemmar ger sig på folk som ett stim pirayor men när dem själva blir minsta ifrågasatta eller trängda så ska de vara som att hela världen ska stanna upp och det är det hemskaste som hänt. Tror hon göder på sig lika fint idag i samma gamla flottiga soffa med en matlåda balanserandes på översta Michelin ringen. Hoppas det är en permanent borttagning, för det va på tiden att denna människa också fick hjälp.

Vill du veta en hemlis? S*phie är tillbaka!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in