2023-06-16, 15:16
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Har man en årsinkomst på 350 K+ klarar man sig nog
Det beror på hur man lever. 350 K är ingen hög årsinkomst, 29 tusen i månaden före skatt.
De landar väl runt 22-24 tusen i plånboken per månad.
Det är ingen stor summa om man har en familj att försörja.
Citera
2023-06-16, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det beror på hur man lever. 350 K är ingen hög årsinkomst, 29 tusen i månaden före skatt.

Många företagare tar inte ut någon lön alls
Citera
2023-06-16, 15:42
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Många företagare tar inte ut någon lön alls
Nähä. Vad lever de på för pengar då?

Och det spelar ju ingen roll om det tuggar luft till middag -- 350 tusen i årsinkomst är inga stora pengar, i synnerhet inte om man har familj att försörja.
Citera
2023-06-16, 15:45
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Har man en årsinkomst på 350 K+ klarar man sig nog
Källa?

Hans bolag omsätter 200k, det är väl ok om man har ett lemonadstånd som 7 åring.
Citera
2023-06-16, 15:50
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Med vilken kommunalskatt då?? More like 20k och som du säger, det är alldeles för lite pengar att försörja en familj mer flera barn på. Fogden ska säkert ha en del av det också. Minst hälften av dessa lär Anjo och Lisen stoppa in i kakhålet..
Citera
2023-06-16, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Källa?

Hans bolag omsätter 200k, det är väl ok om man har ett lemonadstånd som 7 åring.

Nåja det är ju mer än vad Olof K har i alla fall
Citera
2023-06-16, 16:08
Medlem
Citat:
Med vilken kommunalskatt då?? More like 20k och som du säger, det är alldeles för lite pengar att försörja en familj mer flera barn på. Fogden ska säkert ha en del av det också. Minst hälften av dessa lär Anjo och Lisen stoppa in i kakhålet..

Kan du visa att ditt påstående om Kf stämmer? Det är en offentlig handling så lyft luren nu
Citera
2023-06-16, 17:00
Medlem
Citat:
Kan du visa att ditt påstående om Kf stämmer? Det är en offentlig handling så lyft luren nu

Tyvärr kommer vi inte få reda på det, inte från knark-kungen, han kommer definitivt inte våga ringa något samtal.
Citera
2023-06-16, 17:37
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Tyvärr kommer vi inte få reda på det, inte från knark-kungen, han kommer definitivt inte våga ringa något samtal.
Omvänd psykologi fungerar inte på mig, jag är inte 5 år gammal.
Citera
2023-06-16, 18:05
Medlem
Citat:
Omvänd psykologi fungerar inte på mig, jag är inte 5 år gammal.

Det jag menar är, att förvänta sig att en som du skulle ens övht nån enda gång komma med bevis är lika sannolikt som om att Anjo skulle bli smal. Fattar du? Eller ska vi ta upp dina påhitt om hur du försökte hjälpa Rasks barn med bidra gåvor? 😂 en knarkare än värre än 5 åring, du har rätt.
Citera
2023-06-17, 12:24
Medlem
Varför har folk sånt jävla problem med Anjos vikt eller ekonomi? Han är väl vuxen nog att ta hand om det själv utan utomstående åsikter. Övervikt och taskig ekonomi behöver inte betyda att man är en dålig människa
Citera
2023-06-17, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb7
Och att ” Mamaizo*” skyddar denna zi*go

*n
Herregud kanske dags att skapa en egen tråd för tt

Fast det är ju inte min tolkning av det hon sa… Det hon pratade om var ju ang polisanmälan kring det som Z*ngo berättade om i ”rättegången” mot henne… Att polisen sagt att Z*ngo är ett offer i detta och att det inte är något som ska diskuteras på TT. Och det låter ju rimligt!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in